skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
15:26:13
11.01.2007
11.01.2007
Bagrr- máma mele Emu
sem ho radšejc fakt měl přeplácat tim nakladačem
15:24:22
11.01.2007
11.01.2007
R@ZOR
15:02:12
11.01.2007
11.01.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> **R@ZOR**: Zrádče
11:40:27
11.01.2007
11.01.2007
THOMMY
"prodano"
14:52:31
30.12.2006
30.12.2006
R@ZOR
-> hatas3: Docela znatelně Hlavně ta 135ka nebyla nějak moc upravená.. Ale rozdíl fak moc..
13:56:24
30.12.2006
30.12.2006
hatas3
Je ta 1.4 znat oproti 135??
10:19:29
28.11.2006
28.11.2006
R@ZOR
-> Honzee: No jo
21:35:29
22.11.2006
22.11.2006
Honzee
jeee,s badym mam svyho milacka taky vyfocenyho,uplnou nahodu v Pribramy
13:47:25
05.11.2006
05.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: Ini mě taky:o) A časem k tý klice ještě přihodit 77
13:41:56
05.11.2006
05.11.2006
havlik
-> Bagrr: pro ten pocit nevim prostě mi to přijde lepšejší
13:41:08
05.11.2006
05.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: A pročpa seš pro kliku, když 77 přijdou levnějš??
13:36:03
05.11.2006
05.11.2006
havlik
-> Bagrr: já to nepopíram a neřekam že tam během příštího roku nepřijdou ale jinak sem pro celou kliku
13:23:57
05.11.2006
05.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: Hlavně že ty si chtěl 77
13:19:08
05.11.2006
05.11.2006
havlik
-> Bagrr:
13:16:55
05.11.2006
05.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: Ty toho taky napovídáš
13:15:18
05.11.2006
05.11.2006
havlik
-> Bagrr: já ti to řikal celou dobu
13:14:23
05.11.2006
05.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> **R@ZOR**: Čéče tak asi zasejc změnim plány... Vrtání ani 77 ani 78 a přesto bude objem 1.4
22:02:26
04.11.2006
04.11.2006
DuriQ
**R@ZOR**: mno lebo uz dlhsie zhanam motor z fabky a nemozem na neho dako natrafit
18:27:16
04.11.2006
04.11.2006
R@ZOR
-> DuriQ: Jo a úplně seriovej motor z fábky mám už 3roky a měl jsem ho od jednoho známýho z Prahy za lidovejch 5000 Takhle upravenej je teprv druhým rokem a má najeto teprv 3000km.
18:24:05
04.11.2006
04.11.2006
R@ZOR
-> DuriQ: Dveře zatím v pohodě. Drobet vlhkosti tam je, ale hned se to vypaří. Jj, je to šíbr, ale mě se vůbec nelíbí. :-( Časem bych tam chtěl jinej.
Jinak ty odlehčený ventily znamenaj to, že maj upravený dříky (nad taližkem ventilu). Ventil je proste zůženej, aby byl lehčí, užší a tolik nebránil proudění v sacím kanálu. Kapíšto?
Jinak ty odlehčený ventily znamenaj to, že maj upravený dříky (nad taližkem ventilu). Ventil je proste zůženej, aby byl lehčí, užší a tolik nebránil proudění v sacím kanálu. Kapíšto?