
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
-> Hurdis: Dík, jsem rád že se líbí!

moc pěkný rapid, nejmíň za 8b
no co odhlucnenie v prednych dvierkach us otestovane
... inac ta lietajuca kara na tou lietajucou karou je fun fotka 


Někde na cestě poštou máš to modré ventilové víko, doufám že ho vemeš, mělo by přijít nejspíš zítra

-> sep: Tak jsem se na to prozatím vy... protože by to vyšlo 900 jen na předek. :-/
R@ZOR:no jak to budeš mít tak hezky dojmy hodit na web...ať vím jestli se po tom mám začít koukat..
-> sep: Myslím, že v obchodech kdy dělají muziku do auta. Zejtra jí už možná budu mít doma, tak bych to blejsknul. Cenu ti zatím přesně neřeknu, ale je to tak pětikilo do předních Rapiďáckejch dveří.
R@ZOR:kde se ta guma dá koupit a kolik ta sranda koštuje?
Přidal jsem pár new fotos.
-> sep: Ještě ji tam nemám. :-( Je to myslim 3mm silná odhlučnující guma, která se lepí do dveří.
..už nějaký poznatky s tou akustickou gumou?a co to vlastně má bejt?
Tak nakonec přijde do dveří nalepit akustická guma, místo toho odhlučnění co je tam teď. Až to tam bude, tak napíšu poznatky.

**R@ZOR**: celkom ma to zaujima pretoze sa nato dam asi tiez... tak potom daj foto... som zvedavy...

-> BEYER: Do měsíce bych chtěl koupit jiny repro do dveří, tak to při tý příležitosti oblepím tím igelitem. Pak hodím foto.
**R@ZOR**: tak drzim palcaky... dufam ze sa ti to podary dokoumat

**R@ZOR**: tak drzim palcaky... dufam ze sa ti to podary dokoumat

-> BEYER: No zatím je to tam jen na zkoušku. Jo voda tam určitě zateče! Dneska jsem myl auto a pak jsem si trochu odmáčk tapecírunk a šáhl dovnitř a bylo tam vlhko. Ty díry jsem nezadělával. Jo ten igelit přes to by byl dobrej! Voda by po něm jenom stekla a vytekla těma dírama.
**R@ZOR**: ahoj mam mali techn. dotaz
to odhlucnenie prednych dvery je moc pekne... ale mna zaujima ci si riesil aj problem zo zatekanim
teda ked prsi tak urcite daka ta voda preleze in do dveros... a tak ako to mas poriesene ti to bude vlhnut a tym padom to zacne pomali hnit
mno a dole su na dverach take dierky, na odtekanie vody a vyparovanie... ak si ich zapchal... tiez to nieje vyhra.... obtiahol by som to este igelitom a zhora zalepil silikonom... aby nato netiekla voda... co si o tom myslis ?




Pepa Popelka: ja by som mal len mali dotaz a videl si rozobraty zavodacky motor dakej Yamahy alebo pod. ? totiz na pase sa ti s tymi kanalmi nebude nikto srat
ako to odleju tak to je... moj kolega jazdieval vrchy... este za komancov na wartase... je to iny motor ako shade... ale tam sa lestilo vsetko do zrkadla... aj vyfuk
a vraj sa tak robyli aj shadecky... aspon co vravel 



