skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
23:02:41
15.01.2005
15.01.2005
R@ZOR
Tak snad už zejtra budou nový kolečka a tak to sem hned hodím.
09:15:57
15.01.2005
15.01.2005
Tomáš SK
-> **R@ZOR**: Diky moc za tie fotky altika. Ked sa dostanem k autu a odskusam ten moj feliciovy, tak sa ozvem Inak vazne pekny rapous!
19:13:06
14.01.2005
14.01.2005
R@ZOR
-> BEYER: Něco tam zateče, ale není to nic hroznýho. Když neprší každej den, tak to stíhá vyschnout. Je to možná taky tím že mám každej den auto v garáži. :-) Až tam dám ten igelit, tak to bude dokonalý!
14:05:51
14.01.2005
14.01.2005
BEYER - zrušená registrace
**R@ZOR** uz som sa asi pytal zateka :)) ?
01:21:53
14.01.2005
14.01.2005
R@ZOR
-> Feorg: Tak jsem ti to vyfotil. Jesli chceš, zakroužkuju ti co všechno se tam musí upravit.
00:34:03
10.01.2005
10.01.2005
R@ZOR
-> Feorg: Jj, vyfotím ti to zejtra a dám to sem.
11:38:13
09.01.2005
09.01.2005
Feorg - zrušená registrace
-> **R@ZOR**: Urcite vyfot a co nejdriv posli. Dik moc
23:02:05
05.01.2005
05.01.2005
R@ZOR
-> Labros: To jsou zatím maličkosti. Do jara by měl bejt novej motor, go náprav, převodovky, brzd + chlazený dopředu, jednoduchý kotouče dozadu a jiný 15" kola.
17:11:53
05.01.2005
05.01.2005
Labros
A taky hodně práce na kastli, podvozku i motoru
17:10:49
05.01.2005
05.01.2005
Labros
No je to pěkný hlavně zvenčí, dávám 8b
16:44:05
05.01.2005
05.01.2005
R@ZOR
-> Luukkyy: Ekvalizer už zapojenej není. Měl jsem ho na starým rádiu. Byly zapojený jen přední repra ve dveřích. Sloužilo to tak trochu jako vyhybka (měl jsem tam stažený basy, přidaný středy a vejšky). Hrálo to s tím docela dobře, líp než bez něj! Dá se to propojit cinčema, nebo z iso konektoru. Je na něm napsáno 100W?
Jinak všem dík za body!
Jinak všem dík za body!
13:59:01
05.01.2005
05.01.2005
Luukkyy
Pěkné autí,boduju a ptám se:Jak je propojený to rádio s tim egualizerem?Já mám egualizer taky,ale nejsem takovej vodvaz,abych se vys... na ISO konektor a vyvedl 2x + reproduktory z rádia do eq.Dost pochybuju,že tenhle tvuj stroj má nějaký jiný zapojení,jako např externí vstup.
Navíc,teď mě napadlo,nedělá tam víc škody než užitku?To radio má 4x45W výstup,ten eqalizer(tipuju,že to je MTC tak sedm let starý) má 4x15,v lepším případě 20 w.
Navíc,teď mě napadlo,nedělá tam víc škody než užitku?To radio má 4x45W výstup,ten eqalizer(tipuju,že to je MTC tak sedm let starý) má 4x15,v lepším případě 20 w.
13:29:10
05.01.2005
05.01.2005
hrňa
Krásný rapidek. 10b
15:33:07
03.01.2005
03.01.2005
strucy
v jednoduchosti je krasa za 10b
10:46:32
03.01.2005
03.01.2005
R@ZOR
-> DOOlittle: Dík! :-)
10:44:55
03.01.2005
03.01.2005
R@ZOR
-> Feorg: Dík! Je to celkem pohoda, měl jsem ho za půl hoďky upravenej! Jestli chceš, tak ti vyfotím detailnější foto toho uchycení.
09:31:40
03.01.2005
03.01.2005
Feorg - zrušená registrace
Krasnej rapidek 8B. Hodne se upravuje ten altik z Fabie?
01:08:32
02.01.2005
02.01.2005
DOOlittle
mooooooooooooooooooooooooo
ooc pekneeeeeeeee za 8b len tak dalej
17:21:29
01.01.2005
01.01.2005
R@ZOR
-> BEYER: Jo je to zatím v pohodě, ale ten igelit tam dám! Doporučuju.