![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
-> R@ZOR: Btw. na kolik si nakonec měl natryskovanej karvec? Tak nějak přrmrjšlim nad 130/210 - 145/170
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bagrr: Nestras
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> R@ZOR: No moc tomu nevěřim
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Bagrr: Tak snad jeste jezdi
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> R@ZOR: kdo ví kde je mu konec.....
-> favo110lrs:
Prodal jsem ho do prachatic
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
počkej tohohle křapida znám z ted z mladý boleslavi kam si ho prodal???????
-> **R@ZOR**: No snad se ti to rozleží v hlavě a vrátíš se ke škodofce a zrealizuješ toho sedana
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Bagrr: Vim jak dopad, tak si priste snad da pozor
![179](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/179.gif)
-> **R@ZOR**: si neslyšel jak dopad jeho předešlej rapid? Proto říkam že ve výsledku by bylo jedno jestli nakladačem rozplácat nebo ho prodat
![119](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/119.gif)
-> Bagrr: Tak to teda nee
To bych te potom musel
Novej majitel je v pohode, tak snad se o nej bude starat dobre.
![121](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/121.gif)
![170](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/170.gif)
Novej majitel je v pohode, tak snad se o nej bude starat dobre.
![235](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/235.gif)
![150](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/150.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![145](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/145.gif)
-> **R@ZOR**: Zrádče
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
"prodano"
![83](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/83.gif)
![12](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/12.gif)
-> hatas3: Docela znatelně
Hlavně ta 135ka nebyla nějak moc upravená.. Ale rozdíl fak moc..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Je ta 1.4 znat oproti 135??
-> Honzee: No jo
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
jeee,s badym mam svyho milacka taky vyfocenyho,uplnou nahodu v Pribramy
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> havlik: Ini mě taky:o) A časem k tý klice ještě přihodit 77
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)