![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
-> Damir: Jo a uz si vzpominam, driv jsme se bavili.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Damir: To nevim kolik to ma hp, ale neco tam je
Jinak dik za pochvalu.
![135](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/135.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Pekny Rapid, myslim že jsem se o tom s tebou bavyl i driv... Akorad to kridlo se mne osobne ne libi.. Jaky vykon ma vubec ten motor z Fabii?
-> Veron: Přetryskovat by to chtělo každopádně, ale i teď se s tím dá slušně jezdit! Časem s tím budu ještě experimentovat.
-> **R@ZOR**: každopádně je LEKR výbornej, nemůžu proti říct ani slovo, ale na 1.4 má slabý osazení, proto to zdaleka nejede tak jak by mělo..
-> Veron: Mě to jede fakt až moc! :-) Chci to zkusit i na sedra, ale ten Lekr je dobrej. Jde to pěkně plynule za plynem a vůbec to nevynechává. Jsem plně spokojenej! Víc koní už bych do škodovky nechtěl! :-)
-> **R@ZOR**: jak se to tváří na LEKR? Mě to s nim nechtělo jet...
-> manijak: Jo, jo, jezdí to good! A má to ještě rezervy. Přes zimu to doladím. V techničáku asi né, no. :-/
-> Veron: Jsem rád že se ti líbí, dík.
-> Veron: Jsem rád že se ti líbí, dík.
pěkný to auto máš, fakt že jo - moc se mi líbí!
to musí pěkně lítat na té fabce... akorát v techničáku to nebude asi nikdo co?
New fotos z demontáže original motoru a montáž Fábie.
jen tak dál 7b.
Tak Rapaj dostal nový svislý čepy nachromovaný tvrdochromem, tak snad něco vydrží!
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> adam: No tak úplně bez úprav to nebylo, ale nic složitýho to nebylo.
-> zbysak: Ty nový kola jsou King 15" a šíře 7,25" jen sehnat gumy a podložky. :-/
-> zbysak: Ty nový kola jsou King 15" a šíře 7,25" jen sehnat gumy a podložky. :-/
pekny pekny... ten altik by me taky docela zajimaj jinac co to sou za ty novy kolecka...ty sou fajnovy...
hel chci se zeptat jak jsi tam dal ten altik bez zadnich uprav?
celkove pěkny, 10b