skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
21:46:46
04.03.2005
04.03.2005
R@ZOR
-> Jindra: -> Milos: Dík za body!!
13:19:13
04.03.2005
04.03.2005
Jindra
pekny kola -ty puvodni 10b
J.
J.
14:09:49
03.03.2005
03.03.2005
Milos
konkurence je zdrava davam ti 9b
13:31:52
27.02.2005
27.02.2005
R@ZOR
-> havlik: Moc ne, šlo do docela v pohodě! Nic na tom není! Za 2h jsem to měl v autě.
19:58:39
25.02.2005
25.02.2005
havlik
jakou praci dala zastavba toho stahovaní oken z una
11:02:25
31.01.2005
31.01.2005
R@ZOR
-> U-Geen: No jo no. Hrajou trochu do sedačel, ale teď tam mám kompa, tak už to docela jde. :-)
14:21:23
30.01.2005
30.01.2005
U-Geen
btw vyborne umisteny repro v prednich dverich :-)
00:42:30
30.01.2005
30.01.2005
R@ZOR
-> Boga: Jo jo, jsou supr, už aby byly na autě!!
19:58:07
29.01.2005
29.01.2005
Boga
-> **R@ZOR**: Ty kolesa jsou fakt super...můj sen
23:35:46
27.01.2005
27.01.2005
Štěpán
-> **R@ZOR**: pekne pekne,8bodu
08:07:43
19.01.2005
19.01.2005
TG
-> **R@ZOR**: kola jsou super....mam takovy podobny...mam Brock B5 ale ve 14´kach...jinak (9)
23:02:41
15.01.2005
15.01.2005
R@ZOR
Tak snad už zejtra budou nový kolečka a tak to sem hned hodím.
09:15:57
15.01.2005
15.01.2005
Tomáš SK
-> **R@ZOR**: Diky moc za tie fotky altika. Ked sa dostanem k autu a odskusam ten moj feliciovy, tak sa ozvem Inak vazne pekny rapous!
19:13:06
14.01.2005
14.01.2005
R@ZOR
-> BEYER: Něco tam zateče, ale není to nic hroznýho. Když neprší každej den, tak to stíhá vyschnout. Je to možná taky tím že mám každej den auto v garáži. :-) Až tam dám ten igelit, tak to bude dokonalý!
14:05:51
14.01.2005
14.01.2005
BEYER - zrušená registrace
**R@ZOR** uz som sa asi pytal zateka :)) ?
01:21:53
14.01.2005
14.01.2005
R@ZOR
-> Feorg: Tak jsem ti to vyfotil. Jesli chceš, zakroužkuju ti co všechno se tam musí upravit.
00:34:03
10.01.2005
10.01.2005
R@ZOR
-> Feorg: Jj, vyfotím ti to zejtra a dám to sem.
11:38:13
09.01.2005
09.01.2005
Feorg - zrušená registrace
-> **R@ZOR**: Urcite vyfot a co nejdriv posli. Dik moc
23:02:05
05.01.2005
05.01.2005
R@ZOR
-> Labros: To jsou zatím maličkosti. Do jara by měl bejt novej motor, go náprav, převodovky, brzd + chlazený dopředu, jednoduchý kotouče dozadu a jiný 15" kola.