skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
17:11:53
05.01.2005
05.01.2005
Labros
A taky hodně práce na kastli, podvozku i motoru
17:10:49
05.01.2005
05.01.2005
Labros
No je to pěkný hlavně zvenčí, dávám 8b
16:44:05
05.01.2005
05.01.2005
R@ZOR
-> Luukkyy: Ekvalizer už zapojenej není. Měl jsem ho na starým rádiu. Byly zapojený jen přední repra ve dveřích. Sloužilo to tak trochu jako vyhybka (měl jsem tam stažený basy, přidaný středy a vejšky). Hrálo to s tím docela dobře, líp než bez něj! Dá se to propojit cinčema, nebo z iso konektoru. Je na něm napsáno 100W?
Jinak všem dík za body!
Jinak všem dík za body!
13:59:01
05.01.2005
05.01.2005
Luukkyy
Pěkné autí,boduju a ptám se:Jak je propojený to rádio s tim egualizerem?Já mám egualizer taky,ale nejsem takovej vodvaz,abych se vys... na ISO konektor a vyvedl 2x + reproduktory z rádia do eq.Dost pochybuju,že tenhle tvuj stroj má nějaký jiný zapojení,jako např externí vstup.
Navíc,teď mě napadlo,nedělá tam víc škody než užitku?To radio má 4x45W výstup,ten eqalizer(tipuju,že to je MTC tak sedm let starý) má 4x15,v lepším případě 20 w.
Navíc,teď mě napadlo,nedělá tam víc škody než užitku?To radio má 4x45W výstup,ten eqalizer(tipuju,že to je MTC tak sedm let starý) má 4x15,v lepším případě 20 w.
13:29:10
05.01.2005
05.01.2005
hrňa
Krásný rapidek. 10b
15:33:07
03.01.2005
03.01.2005
strucy
v jednoduchosti je krasa za 10b
10:46:32
03.01.2005
03.01.2005
R@ZOR
-> DOOlittle: Dík! :-)
10:44:55
03.01.2005
03.01.2005
R@ZOR
-> Feorg: Dík! Je to celkem pohoda, měl jsem ho za půl hoďky upravenej! Jestli chceš, tak ti vyfotím detailnější foto toho uchycení.
09:31:40
03.01.2005
03.01.2005
Feorg - zrušená registrace
Krasnej rapidek 8B. Hodne se upravuje ten altik z Fabie?
01:08:32
02.01.2005
02.01.2005
DOOlittle
mooooooooooooooooooooooooo
ooc pekneeeeeeeee za 8b len tak dalej
17:21:29
01.01.2005
01.01.2005
R@ZOR
-> BEYER: Jo je to zatím v pohodě, ale ten igelit tam dám! Doporučuju.
17:18:51
01.01.2005
01.01.2005
R@ZOR
-> Hurdis: Dík, jsem rád že se líbí!
10:31:14
31.12.2004
31.12.2004
Hurdis
moc pěkný rapid, nejmíň za 8b
08:58:34
20.12.2004
20.12.2004
BEYER - zrušená registrace
no co odhlucnenie v prednych dvierkach us otestovane ... inac ta lietajuca kara na tou lietajucou karou je fun fotka
08:12:33
23.11.2004
23.11.2004
REMIX
Někde na cestě poštou máš to modré ventilové víko, doufám že ho vemeš, mělo by přijít nejspíš zítra
23:29:02
17.11.2004
17.11.2004
R@ZOR
-> sep: Tak jsem se na to prozatím vy... protože by to vyšlo 900 jen na předek. :-/
11:13:06
11.11.2004
11.11.2004
sep
R@ZOR:no jak to budeš mít tak hezky dojmy hodit na web...ať vím jestli se po tom mám začít koukat..
19:33:20
10.11.2004
10.11.2004
R@ZOR
-> sep: Myslím, že v obchodech kdy dělají muziku do auta. Zejtra jí už možná budu mít doma, tak bych to blejsknul. Cenu ti zatím přesně neřeknu, ale je to tak pětikilo do předních Rapiďáckejch dveří.
13:27:34
10.11.2004
10.11.2004
sep
R@ZOR:kde se ta guma dá koupit a kolik ta sranda koštuje?
00:46:18
10.11.2004
10.11.2004
R@ZOR
Přidal jsem pár new fotos.