skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
20:31:59
11.01.2008
11.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> kury: Mno alespoň máš praktický otáčky pro dědko styl 0-2000:-D Jemu to prej stačilo A vůbec nechám toho, páč to stejně nečete a nedej bože aby se dozvěděl že ten rapid už nejni
20:30:36
11.01.2008
11.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: Mno jinak byl bys hodně moc rozčílenej kdybych tu kastli teď koupil a pomačkal jí nakladačem
20:29:56
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> Bagrr: 105ka by mu natrhla zadek 105ka alespon jede a ne jak ten jeho spešl motor z fobie. To žere vodu, olej, spotřeba 50l/100km a nejede to od 2000-6000ot
20:26:16
11.01.2008
11.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> kury: Jistě aby byl věrbnej český značce to ne:-D Má tam nacpat motor ze 105ky to by mu to jelo nádherně:-D
20:24:58
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> Bagrr: Do italsky mrdky zase motor z další italsky mrdky
20:23:12
11.01.2008
11.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> kury: A do něj:-D Jen mu dáme chazlíkvovi jednomu:-D Talijána má doma aby ho prodal a postavil další skovst hodnej srovnání s rapidem to ne to si radši jezdí do krkonoš bo kam pro motor z lancie:-D
20:21:33
11.01.2008
11.01.2008
kury
Motor se odvezl do sběrných surovin, protože stál za prd
20:19:52
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> Bagrr: Ty mu dáváš teda Fiatákovi
00:50:51
25.12.2007
25.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> THOMMY : Huš taky ho nemůžeš nechat v temnejch snech o tom že jeho "miláček" zkončil na střeše? Mno ikdyž teď je to vlastně fiaťák tak je mu nějakej rapid těžce u pr**l*
21:08:43
22.12.2007
22.12.2007
THOMMY
-> R@ZOR: Podle mojich posledních inforací kastle ještě žije, byl spatřen v prachaticích u pošty
07:56:53
20.12.2007
20.12.2007
R@ZOR
-> Bagrr: Tak motor snad jeste vrci u kuryho A kastle? Nooo snad joo
23:29:07
04.12.2007
04.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: Mxyslíš že ta kastle ještě jezdí? A další díly že ještě vrčej tak jak maj?
02:08:42
01.08.2007
01.08.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: A ymslíš že kastle do který si nechtěl řezat ještě žije?
05:08:32
11.07.2007
11.07.2007
R@ZOR
-> Bagrr: Dily z nej jezdi jeste na dalsich 5ti autech Takze urcite joo..
04:04:47
11.07.2007
11.07.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: Tak co kolik mu dáváš šancí že ještě jezdí?
00:42:03
27.06.2007
27.06.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: Myslíš že ještě jezdí?
18:07:09
30.05.2007
30.05.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: To nepopíram
02:58:25
30.05.2007
30.05.2007
R@ZOR
-> Bagrr: Sam ses chudej
23:17:44
29.05.2007
29.05.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: Mno tohle samý natryskování mam a je to furt chudý....
03:37:31
28.05.2007
28.05.2007
R@ZOR
-> Bagrr: 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) U me by ta druha komora mohla bejt 160/140 Hlaven to tam moc neprehanej..