skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
2010 Tak jsem po půl roce vytáhl škůdku z garáže u kamaráda, trocha zaprášená, ale nedalo mi ji nepředstavit. Loni v prosinci jsem se rozhodl ji již v zimě nepoužívat ( nákup škody 130), a tak je momentálně v depozitu. Je to gard, kastle předělaná na rapida.
Škoda Garde, rok výroby 1982
Pořízeno: prosinec 2008
Předchozí majitel:
Motor: 712.12 X - sériový
Převodovka: 4Q, stálý převod na 4,22
Cca v letech 2002-2006 vyvařeno, lak, spojlery, volant, centrál, atd.
Moje úpravy:
2009 brzdy GO - krom rozvodů
běžná údržba
2009 pořízeny meteory (rozšíření zadní nápravy - průchozí podložky)
2010 - listopad - oprava karoserie lak i spodek auta, sundány laminátové prahy, které se pořád odlupovaly.
2012 - auto jsem vytáhl z depozita, dlouho přemýšlel, co s ním. A protože jsem se nerozhodl, tak jsem udělal pouze netrvalé úpravy, které mi čas dovolil, a nejen čas, ale hlavně nově postavená garáž. Auto bylo 4 měsíce na špalkách, fajné, když na člověka neprší a může nechat rozdělanou práci. No a taky STK
změny:
a) výměna motoru 712.12X za 712.13
712.13 - úpravy, snížená hlava, slícováno, vačka 262 Krejbich, karbec 120 předělán na 22,25 dif plus ekonostat, rozvody, rozdělovač Urbi, alternátor 70A, výfuk Remus -pokus, sání se sportovním filtrem pokus.
b) GO přední nápravy, pružiny 220 Tuner, tlumiče úprava, opískováno, natřeno atd....
c) zadní pružiny kyvka
d) obnova nátěrů spodek, podlaha, zadní náprava atd
e) výměna zadní lampy
Auto je plně funkční, ale rád bych se vrátil k originálu tedy Garde.
Jen nevím, jestli to za tu námahu bude stát. Takže zatím nechávam tak, nebo prodám, nebo začnu shánět díly na origo stav.
Myšlenka vrátit na Garde ožívá, ikdyž tuningu mám pocit ubývá.....
Škoda Garde, rok výroby 1982
Pořízeno: prosinec 2008
Předchozí majitel:
Motor: 712.12 X - sériový
Převodovka: 4Q, stálý převod na 4,22
Cca v letech 2002-2006 vyvařeno, lak, spojlery, volant, centrál, atd.
Moje úpravy:
2009 brzdy GO - krom rozvodů
běžná údržba
2009 pořízeny meteory (rozšíření zadní nápravy - průchozí podložky)
2010 - listopad - oprava karoserie lak i spodek auta, sundány laminátové prahy, které se pořád odlupovaly.
2012 - auto jsem vytáhl z depozita, dlouho přemýšlel, co s ním. A protože jsem se nerozhodl, tak jsem udělal pouze netrvalé úpravy, které mi čas dovolil, a nejen čas, ale hlavně nově postavená garáž. Auto bylo 4 měsíce na špalkách, fajné, když na člověka neprší a může nechat rozdělanou práci. No a taky STK
změny:
a) výměna motoru 712.12X za 712.13
712.13 - úpravy, snížená hlava, slícováno, vačka 262 Krejbich, karbec 120 předělán na 22,25 dif plus ekonostat, rozvody, rozdělovač Urbi, alternátor 70A, výfuk Remus -pokus, sání se sportovním filtrem pokus.
b) GO přední nápravy, pružiny 220 Tuner, tlumiče úprava, opískováno, natřeno atd....
c) zadní pružiny kyvka
d) obnova nátěrů spodek, podlaha, zadní náprava atd
e) výměna zadní lampy
Auto je plně funkční, ale rád bych se vrátil k originálu tedy Garde.
Jen nevím, jestli to za tu námahu bude stát. Takže zatím nechávam tak, nebo prodám, nebo začnu shánět díly na origo stav.
Myšlenka vrátit na Garde ožívá, ikdyž tuningu mám pocit ubývá.....
maruz / rapid (garde) - komentáře:
18:39:49
14.11.2012
14.11.2012
Lil Flip 130 - zrušená registrace
Ahoj tak po dlouhe době jsem se sem podíval četl jsem tvuj popis auta a můj nazor je ten že bych auto rozhodně neprodával . Jako první věc bych sundal ty spoijlery a dal narazníky origo jak maj být a na garde bych ti sehnat něco moh myslím že by stál za předělání z5 na garde rapida maš druhyho a garde jen tak někdo tky nemá :-)
22:28:52
19.05.2011
19.05.2011
maruz
jo, ten je fajn, stavitelný, vše na něm funguje, jen stěrače jedna poloha. (a samo airbag není)
13:52:21
19.05.2011
19.05.2011
Hafan343
Ten volant z Fabie nema chybu
12:04:24
19.05.2011
19.05.2011
mafes
Hezké fáro :)