-> ZZZmrzlinar: ok a co se tyce toho lakovani tak za me NE! puvodni lak je puvodni lak a v takto super stavu je to blbost lakovat takze za me ne! jako nechci ti do toho kecat ale pro me zbytecne kdyz je auto v tomhle originalnim a puvodnim stavu
Edit:a tak nejsem jediny kdo s tim nesouhlasi coz je fajn
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
auto koupil v roce 1988 děda mojí přítelkyně, prosadil si ho proti babičce která chtěla čtyřdvéř, ale on trval na tom, že si koupí tenhle "kočkolap" což v tý době byla pravda. Teď už "lovení koček" s tímhle autem moc nejde, ale třeba to časem zase půjde.
Auto je v superpůvodním stavu, má najeto 70tisíc, má servisku a všechno. Nejezdilo nikdy v soli, vždycky bylo garážovaný a dobře udržovaný. Interiér je totálně pupínkovej, plasty a sedačky jako nový, nikdo nikdy na nich neseděl bez potahů a když děda vez vzadu děti, tak se musely zouvat!!!
Já jsem zatím nechal přebrousit lak, koupil a zrenovoval Meteory, obul je do replik dobových OR34 (od pneu Vraník). je udělaná komplet údržba a bohužel namontován nový motor, bo ten původní se přidřel když idioti v servisu do něj nalili ultramoderní olej. Nicméně původní motor nechám časem zprovoznit kulivá veteránské atestaci.
Auto NEBUDE NIKDY OPTICKY TUNĚNO JINAK NEŽ DO PŮVODNÍHO STAVU, technický upgrade možná.
Přemýšlím, že bych nechal auto nastříkat do nějakého jiného původního odstínu, tahle šedomodrá tmavá se mi k autu nijak moc nelíbí.
tak jestli jste dočetli až sem, tak mi pomožte s rozhodováním. V úvahu připadají hlavně tyto 3 varianty z původního vzorníku barev.
1. ČERVEŇ ŠÍPKOVÁ - moc pěkná škodovácká klasika, je jich docela dost a spíš na starších autech, hlavně 120ckách
2. ČERVEŇ KORÁLOVÁ - trošku novější, oproti šípkové trošku tmavší a sytější, nejsem si s ní jistej, bo jsem ji nikdy neviděl "naživo" aby nebyla jako šmrncnutá růžovou
3. ŽLUŤ PODZIMNÍ - moc libová, vcelku málo vídaná barva, viděl jsem ji na Rapidu jenom jednou a to na notně zbědovaném a vyšisovaném kusu, tak si úplně neumím představit jak by to v reálu vypadalo.
16. 4. 2011 tak jsem dneska nechal auto umejt Wapkou na zvedáku, abych mohl nastříkat spodek. Skoro celej spodek je úplně zdravej, podlahy a všechno cajk. Našel jsem pár teček koroze jenom na prazích a zadních podběhách, který jsou samozřejmě původní. Něco s tím musím provést, zatíím jsem ty místa potřel kvalitním odrezovačem, aby se to zatáhlo a nerozlejzalo dál.
13.5. 2011 takže o víkendu jsem natřel a nastříkal celej spodek, bylo to celý zdravý, žádnou prorezlou a viceméně ani orezlou část jsem nenašel. Vzal jsem i část prahů směrem dolů od tý chromový lišty pod dveřma. Nic krásnýho to asi nebude, ale mě to opticky nevadí a nebude to chytat lišku. Ten spodek je oproti modernějším autů ukrutně členitej, pěkná votrava chvílema.
26.5.2011 - protže jsem dal na rady virťáků a novej celolak zatím nebude, tak jsem odvez dneska auto lakošovi, aby nastříkal zmatnělou kapotu a "provizorně" opravil tečky rze (a jednu skorodíru) na zadních lemech. Tak teď bude Rapid zas vo kousek hezčí.
29.5. 2011 - byl jsem se podívat u lakoše, lemy jsou opravený parádně, kapota eště není a prej ta orgio barva 1305 už nejde koupit, vzal to spektrometrem a vyšla nějaká fiaťácká, prej na spektrometru odchylka 10, což nevím co je, prej podobný je to tak do 30ti. Tak ve mně zase začíná hlodat červík celolaku, ty červený i žlutá podzimní prej ještě jsou.
10.6.2011 nasadil jsem úplně nový kryty zadních lamp a nový blinkry, vypadá to nádherně, je to samozřejmě MADE IN CZECHOSLOVAKIA, ty původní si nechávám, kdybych chtěl časem starej look.
10.6. 011 cestou do Brna jsem měl poruchu na motoru, z motoru šel kouř, z výfuku i při vypnutým motoru a celý to dýmylo, motor točí, ale je na něm směs vody a oleje, nevím co to je, do prdele, mám fakt pech.
Auto je v superpůvodním stavu, má najeto 70tisíc, má servisku a všechno. Nejezdilo nikdy v soli, vždycky bylo garážovaný a dobře udržovaný. Interiér je totálně pupínkovej, plasty a sedačky jako nový, nikdo nikdy na nich neseděl bez potahů a když děda vez vzadu děti, tak se musely zouvat!!!
Já jsem zatím nechal přebrousit lak, koupil a zrenovoval Meteory, obul je do replik dobových OR34 (od pneu Vraník). je udělaná komplet údržba a bohužel namontován nový motor, bo ten původní se přidřel když idioti v servisu do něj nalili ultramoderní olej. Nicméně původní motor nechám časem zprovoznit kulivá veteránské atestaci.
Auto NEBUDE NIKDY OPTICKY TUNĚNO JINAK NEŽ DO PŮVODNÍHO STAVU, technický upgrade možná.
Přemýšlím, že bych nechal auto nastříkat do nějakého jiného původního odstínu, tahle šedomodrá tmavá se mi k autu nijak moc nelíbí.
tak jestli jste dočetli až sem, tak mi pomožte s rozhodováním. V úvahu připadají hlavně tyto 3 varianty z původního vzorníku barev.
1. ČERVEŇ ŠÍPKOVÁ - moc pěkná škodovácká klasika, je jich docela dost a spíš na starších autech, hlavně 120ckách
2. ČERVEŇ KORÁLOVÁ - trošku novější, oproti šípkové trošku tmavší a sytější, nejsem si s ní jistej, bo jsem ji nikdy neviděl "naživo" aby nebyla jako šmrncnutá růžovou
3. ŽLUŤ PODZIMNÍ - moc libová, vcelku málo vídaná barva, viděl jsem ji na Rapidu jenom jednou a to na notně zbědovaném a vyšisovaném kusu, tak si úplně neumím představit jak by to v reálu vypadalo.
16. 4. 2011 tak jsem dneska nechal auto umejt Wapkou na zvedáku, abych mohl nastříkat spodek. Skoro celej spodek je úplně zdravej, podlahy a všechno cajk. Našel jsem pár teček koroze jenom na prazích a zadních podběhách, který jsou samozřejmě původní. Něco s tím musím provést, zatíím jsem ty místa potřel kvalitním odrezovačem, aby se to zatáhlo a nerozlejzalo dál.
13.5. 2011 takže o víkendu jsem natřel a nastříkal celej spodek, bylo to celý zdravý, žádnou prorezlou a viceméně ani orezlou část jsem nenašel. Vzal jsem i část prahů směrem dolů od tý chromový lišty pod dveřma. Nic krásnýho to asi nebude, ale mě to opticky nevadí a nebude to chytat lišku. Ten spodek je oproti modernějším autů ukrutně členitej, pěkná votrava chvílema.
26.5.2011 - protže jsem dal na rady virťáků a novej celolak zatím nebude, tak jsem odvez dneska auto lakošovi, aby nastříkal zmatnělou kapotu a "provizorně" opravil tečky rze (a jednu skorodíru) na zadních lemech. Tak teď bude Rapid zas vo kousek hezčí.
29.5. 2011 - byl jsem se podívat u lakoše, lemy jsou opravený parádně, kapota eště není a prej ta orgio barva 1305 už nejde koupit, vzal to spektrometrem a vyšla nějaká fiaťácká, prej na spektrometru odchylka 10, což nevím co je, prej podobný je to tak do 30ti. Tak ve mně zase začíná hlodat červík celolaku, ty červený i žlutá podzimní prej ještě jsou.
10.6.2011 nasadil jsem úplně nový kryty zadních lamp a nový blinkry, vypadá to nádherně, je to samozřejmě MADE IN CZECHOSLOVAKIA, ty původní si nechávám, kdybych chtěl časem starej look.
10.6. 011 cestou do Brna jsem měl poruchu na motoru, z motoru šel kouř, z výfuku i při vypnutým motoru a celý to dýmylo, motor točí, ale je na něm směs vody a oleje, nevím co to je, do prdele, mám fakt pech.
Zmrzlinar / Dědův KOČKOLAP - komentáře:
00:02:18
29.03.2011
29.03.2011
Arnold
23:57:44
28.03.2011
28.03.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
nelakovat prosím, původní lak je původní lak
23:57:35
28.03.2011
28.03.2011
ondie
Co se barev týče,je naprostej nesmysl to vůbec stříkat..takhle původních aut je málo a měl by sis vážit že se takhle dochovalo včetně origo laku.
Případně i když už by ti hodně hučelo v hlavě tak bych vybral zas něco z palety 88´ ať to má nějakej smysl...ale obecně tohle nechá přestříkat jen barbar.
Případně i když už by ti hodně hučelo v hlavě tak bych vybral zas něco z palety 88´ ať to má nějakej smysl...ale obecně tohle nechá přestříkat jen barbar.
23:56:18
28.03.2011
28.03.2011
ZZZmrzlinar
Arnold, ale úplně původní, zrovna jsem dolepil boční stříbrné štítky do lišt dveří, tak zas vypadá vo kousek líp. Ty původní se dědovi teplem uvolnily a upadli, zřejmě dobrý lepidlo ve výrobě
23:53:38
28.03.2011
28.03.2011
ondie
hmmm,to by šlo
23:39:34
28.03.2011
28.03.2011
Stuart324 - zrušená registrace - zrušená registrace
velmi pekna skodovka,sup medzi oblubene
23:38:21
28.03.2011
28.03.2011
Arnold
pekny rapidek to je puvodni stav??