skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 136 :
● r.v. 1988 Kvasiny původně 130
● Přivezen z Olomouce
Motor : 781.136
● Výkon měřen na brzdě
● Výkon : 85koní při 5134ot/m
● Kroutící moment : 136Nm při 4285ot/m
● Výkon na kolech : 55 koní při 5134ot/m na 4. kvalt 134km/h
● hlava 1,3MPI
● snížená hlava o 0,8 mm
● KP 10,5:1
● upravené sací a výfukové kanáli a k tomu slícované sání a svody
● upravený tvar ventilů
● elektrická nízkotlaká pumpa pierburg 0,5bar s přepadem zpátky do nádrže přes odbublinkovač z favorita
● odlehčený setrvačník
● ostrá vačka
● karburátory Kehin 4x
● filtr Speedpro
● svody favorit výfuk vlastní výroby
● omotávka ThermoTec
● nerezový příčňák Kawasaki zx12r
● tvrdší silentbloky
Převodovka :
● 5q
● Přítlačák felicie 1,6
● Stálý převod 3,9
Přední náprava :
● Sportovní pružiny
● Tlumiče SpeedPro
● Vyztužená ramena
● Zkrácené páky řízení
● Ližiny pod nápravou
Zadní náprava :
● Kombinace tvrdé okruhové tlumiče křístek pružiny měké sériové
● Vyztužená podelná ramena
● Tvrdé silentbloky z tatry 603
Kola na letní užití :
● RSL Bílá prášková barva
● Přední : RSL 4x14
● Pneu Matador 185/50/R14 (
● Zadní : RSL 7x14
● Podložky 3cm
● Pneu Dunlop 195/45/R14
Kola na zimní užití :
● Přední :
● Pneu Vraník 155/80/R14
● Zadní :
● Pneu Vraník 175/65/R14
Interiér :
● Poloklec favorit hliník
● Řidičova sedačka Sparco a pásy Sparco
● Spolujezdcova sedačka a zadní sedačky čalouněny na zakázku
● Čalounění ze zátěžáku
● Tapeci na zakázku
● Dřevěný volant a dřevěná hlavice řadící páky
● Snížený volant
Karosérie Exteriér :
● Barva Škoda sport line
● Gumový nárazníky z eRka
● Čiré blinkry
goodal.cz/
● r.v. 1988 Kvasiny původně 130
● Přivezen z Olomouce
Motor : 781.136
● Výkon měřen na brzdě
● Výkon : 85koní při 5134ot/m
● Kroutící moment : 136Nm při 4285ot/m
● Výkon na kolech : 55 koní při 5134ot/m na 4. kvalt 134km/h
● hlava 1,3MPI
● snížená hlava o 0,8 mm
● KP 10,5:1
● upravené sací a výfukové kanáli a k tomu slícované sání a svody
● upravený tvar ventilů
● elektrická nízkotlaká pumpa pierburg 0,5bar s přepadem zpátky do nádrže přes odbublinkovač z favorita
● odlehčený setrvačník
● ostrá vačka
● karburátory Kehin 4x
● filtr Speedpro
● svody favorit výfuk vlastní výroby
● omotávka ThermoTec
● nerezový příčňák Kawasaki zx12r
● tvrdší silentbloky
Převodovka :
● 5q
● Přítlačák felicie 1,6
● Stálý převod 3,9
Přední náprava :
● Sportovní pružiny
● Tlumiče SpeedPro
● Vyztužená ramena
● Zkrácené páky řízení
● Ližiny pod nápravou
Zadní náprava :
● Kombinace tvrdé okruhové tlumiče křístek pružiny měké sériové
● Vyztužená podelná ramena
● Tvrdé silentbloky z tatry 603
Kola na letní užití :
● RSL Bílá prášková barva
● Přední : RSL 4x14
● Pneu Matador 185/50/R14 (
● Zadní : RSL 7x14
● Podložky 3cm
● Pneu Dunlop 195/45/R14
Kola na zimní užití :
● Přední :
● Pneu Vraník 155/80/R14
● Zadní :
● Pneu Vraník 175/65/R14
Interiér :
● Poloklec favorit hliník
● Řidičova sedačka Sparco a pásy Sparco
● Spolujezdcova sedačka a zadní sedačky čalouněny na zakázku
● Čalounění ze zátěžáku
● Tapeci na zakázku
● Dřevěný volant a dřevěná hlavice řadící páky
● Snížený volant
Karosérie Exteriér :
● Barva Škoda sport line
● Gumový nárazníky z eRka
● Čiré blinkry
goodal.cz/
Rapid136 - komentáře:
21:49:50
02.05.2010
02.05.2010
tunerlada
-> havlik: minimálně
21:01:07
02.05.2010
02.05.2010
ŠKODA 120 GLS
pěkný rapid,ale na ty hrabě radši pozor, dáš je omylem opačně, pak zacouváš a konec
20:47:53
02.05.2010
02.05.2010
havlik
asi 3krát
20:43:20
02.05.2010
02.05.2010
Cesnek
Jo ale udělal jsem si jinej účet
20:42:47
02.05.2010
02.05.2010
JURGEN
Taky je mi ta první fotka nějaká povědomá...
20:38:53
02.05.2010
02.05.2010
Tomaso435
nebyl tu už jednou ?? . . někde . . kdesi . . nedávno . . .