skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid 136 Žluťák
Minulost auta najdete tady: skoda-virt.cz/cz/.../3983 -pepcas-136
Když jsem auto koupil bylo už spousta věcí hotovejch, ale jako celek ještě zdaleka není hotový a bude se průběžně měnit k mému obrazu. Auto je takřka celé po GO takže to nebudu níže popisovat.
Plány do budoucna:
Na příští rok chystám změnu vzhledu víc k originálu, origo přední masku, nezavařený zadní čelo, žlutý kapoty, konečně dodělat interiér, doladit podvozek a něco udělat s motorem...tak uvidíme co všechno stihnu...
Karoserie
Vyvařená všechna špatná místa
Nový lak
Ošetřen spodek +dutiny
Navařeny výztuhy mezi tlumiče
Nápravy
Kola Apollo 5jx13
Pneu Yokohama A539 185/60
Přední
Vyztužení -spodní ramena celá zavařená, vrchní podle dokumentace LA,vyztužená nápravnice
Předělané dorazy
Pružiny Kalmar Motorsport 220mm
Tlumiče GAZ nastavené na 20. polohu
Odklony -1º
Stabilizátor 20mm, výroba pan Svozil
Tvrdé uložení stabilizátoru
Podložený stabilizátor o 10mm
Zadní
Vyztužení -podélná ramena podle dokumentace, příčná kompletně ovařená
Pružiny pravděpodobně z kyvky
Tlumiče GAZ nastavené na 20. polohu
Interiér
Uchycení sedaček posunuto asi o 5cm dolu
Strop a plato potažené černou koženkou
Jinak bude originál
Možná časem s křesílkem MTX :)
Motor
Zatím obyčejná 136 ale prej se něco chystá...:)
Minulost auta najdete tady: skoda-virt.cz/cz/.../3983 -pepcas-136
Když jsem auto koupil bylo už spousta věcí hotovejch, ale jako celek ještě zdaleka není hotový a bude se průběžně měnit k mému obrazu. Auto je takřka celé po GO takže to nebudu níže popisovat.
Plány do budoucna:
Na příští rok chystám změnu vzhledu víc k originálu, origo přední masku, nezavařený zadní čelo, žlutý kapoty, konečně dodělat interiér, doladit podvozek a něco udělat s motorem...tak uvidíme co všechno stihnu...
Karoserie
Vyvařená všechna špatná místa
Nový lak
Ošetřen spodek +dutiny
Navařeny výztuhy mezi tlumiče
Nápravy
Kola Apollo 5jx13
Pneu Yokohama A539 185/60
Přední
Vyztužení -spodní ramena celá zavařená, vrchní podle dokumentace LA,vyztužená nápravnice
Předělané dorazy
Pružiny Kalmar Motorsport 220mm
Tlumiče GAZ nastavené na 20. polohu
Odklony -1º
Stabilizátor 20mm, výroba pan Svozil
Tvrdé uložení stabilizátoru
Podložený stabilizátor o 10mm
Zadní
Vyztužení -podélná ramena podle dokumentace, příčná kompletně ovařená
Pružiny pravděpodobně z kyvky
Tlumiče GAZ nastavené na 20. polohu
Interiér
Uchycení sedaček posunuto asi o 5cm dolu
Strop a plato potažené černou koženkou
Jinak bude originál
Možná časem s křesílkem MTX :)
Motor
Zatím obyčejná 136 ale prej se něco chystá...:)
Vyspu / Žluťák - komentáře:
18:29:38
19.04.2010
19.04.2010
zidlik
-> Vyspu: co znamená najít ztracené jízdní vlastnosti??nechceš se zbavit těch převařáků?
14:15:11
19.04.2010
19.04.2010
Placko
fakt pekný Rapídek
21:35:57
18.04.2010
18.04.2010
Vyspu
-> Hatito: -> mafes: Díky
-> tunerlada: jj jen se přesunul o 20km jinám
-> tunerlada: jj jen se přesunul o 20km jinám
21:30:22
18.04.2010
18.04.2010
tunerlada
takže tady nakonec zkončil
21:04:19
18.04.2010
18.04.2010
Hatito
krasavec
20:59:40
18.04.2010
18.04.2010
mafes
fešák