-> Tuner#2: Ano ale je to stavitelné uložení šroubením ale kde se to šroubuje když už chceš být tak chytrý na tlumiči nebo na závitnici kterou používáš spolu s pružinou. Pokud vím tak pojem stavitelný podvozek má šroubení přímo na těle tlumiče a ne jen v prostoru vyhrazenou pro pružinu
-> Charles88 08.12.11 11:33:14: Ano jsme v ČR a odjakživa to byl stavitelný podvozek, ale ne pružina. Když už tady děláš chytrého, tak používej správné pojmy a ne to co dá nějaký jouda na e-shop. Mimochodem na odkazu stavitelnou pružinu nevidím. Opět jde o stavitelné uložení pružiny šroubením na tlumič...
-> vhml 08.12.11 11:31:42: LOL asi tak. Já právě pořád přemýšlel, jak tu pružinu nastavuje?
-> Tuner#2: Jak sem již psal v české republice se to jmenuje stavitelné pružiny. Ale je to kratká pružina doplněná hliníkovou závitnicí s dvojcí matek pro nastavení výšky. To je jak si napsal ty stavitelné uložení.
-> Charles88 08.12.11 11:20:18: Ne to jsem nepsal... Záměrně je tam skomolené slovo a byl to JOKE a jak říkám nechci tady posuzovat sám sebe a své znalosti, proto jsem to napsal v žertu s 3x smajlíkem aby se to tak pochopilo.
Na odkazu vidím jen tlumič s klasickou dvojicí matek pro stavitelné spodní uložení pružiny. Ale vysvětli mě, kde stavíš tu pružinu? Znova cituji,napsal jsi: "existují stavitelný pružiny"
Já znova tvrdím, že už jsem viděl lecos, dost pružin už zadal vyrobit, znám tlačné, tažné, progresivní, ale stavitelné pružiny fakt nee.
-> Tuner#2: A abych byl odbornej jelikož sem i googlyl Tzhle pružiny se nazývají "stavitelné pružiny" Ale jak si psal ty jde o stavitelné uložení které se pomocí gumyček vystředí i na klasický tlumič
-> Tuner#2: vím že si napsal že nejsi odborník ikdyž svýma názorama chceš abychom si mysleli že odborník jsi a pokud chceš vidět a vysvětlit funkci stavitelných pružin koukni na muj profil zde na škoda virtu mám tam nejen fotku ale jednomu h*upovy sem vysvětlil v komentářích i jak to pracuje a je tam i odkaz na ně
-> radek seidel 08.12.11 11:10:38: Klidně ať si to tam někdo dokola píše od toho jsou tady ty komentáře k autům bez moderování a ne jak na tuzing fóru, kde jde čistě jen o pochlebování a kritika se maže... Když jsem udělal dvou barevný kola, taky byla vlna kritiky, taky se to hodně lidem nelíbilo a taky byla spousta komentářů...
-> Charles88 08.12.11 11:08:06: Můžeš podrobně popsat jak "stavíš pružinu"? To by mě fakt zajímalo, vždy jsme viděl jen stavitelné uložení pružiny BTW nepsal jsem, že nejsem a nebo sem odborník to nechám na posouzení jiných, přečti si to pořádně.
-> havlik: Víš kolik lidí mi nesahá ani po hýždě natož po kotníky ale místo toho aby se tady člověk dostal uznání za dlouholetou práci která ještě zdaleka není hotová tak čeho se dočká toho aby auto ktere dělá pro sebe a dělá to s láskou dosáhlo maximálně kritiky. Fajn nelíbí se vám to napíšu svuj názor ale omílat tu něco Xkrát dokola jak zaseklé CD to je uroveň