skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO SE RUŠÍ!
Motor:
Favorit 136, Karbec LEKR, Sací potrubí z fava - ofrézováno do patřičného úhlu
Exteriér:
GO karoserie a nový lak, Litá kola apollo, Decentní křidýlko, Bílé blinkry vpředu
Muzika:
Rádio Panasonic s mp3; Repro ve dveřích Panasonic; SW MacAudio MX 25; Zesilovač Magnat Rave 220
Interiér:
Nový tapec na stropě, dveřích a zadním platu; Bílé polepy budíků; Elektrika v oknech; Centrál a alarm na DO; Střešní okno s integrovanou anténou (originál škoda)
Doplňky:
Brzdový systém - VŠE NOVÉ; Spojkový systém - VŠE NOVÉ; Tlumiče a pružiny (zadek série + předek 260ky ala Saky). + Geometrie. - VŠE NOVÉ; Přerušovač blinkaču z filcky; 2 sady pneumatik (zima + léto); Hliníkové koberečky
Toto je definitivní vzhled auta. Víc než jezdit dlouho a spolehlivě nechci.
------------------------- -----
Poděkování:
Honza Rapid, Saky, Johny Death, Lukáš Navrátil, Spas
Mému otci za trpělivost, protože sám bych to nezvládl.
Deníček:
18. listopad 2004 – jsem pečlivě poumýval auto, až i nárazníky se černaly jak nové! Ale...dnes jsem zapomněl klíče v garáži v bundě...zjistil jsem to doma a tak už jsem jel na kole... OK, přelezl jsem 3m zeď, abych se pro klíče dostal...mezitím jsem ale bůhví kde nechal panel od rádia, protože jsem myslel na klíče a nahoru domů jsem nešel(asi jsem ho zapomněl na lavečce)... tzn. že je v prdeli a rádio mě v září stálo 4500,-...to nasere...ale...Jsem jel autem zjistit, kolik stojí nový panel. Dali mi jen číslo kam mám zavolat...Tak teda jedu domů, ale... do auta mi v koloně narazila ženská...Zadní nárazník je na sračku, naštěstí se nic nestalo laku (plechařině) a teda ani mně.... nic víc naštěstí... teď sedím doma a čekám co bude...
7.prosince 2004 – auto nejede... mám prasklý blok (mezi 3. a 4. válcem-ale ne přímo mezi nimi ale v úpatí toho odlitku) a motor se mi plní vodou... počítám, že se k tomu tak měsíc nedostanu...
10. ledna 2005 – Teď mi auto zase týden nejelo. Převodovka byla plná vody a zadřelo se tam jedno pouzdo a kolo... To bylo lo blbnutí... Jen nechápu, jak se tam dostala (nejspíš, když byla očista a blbě se něco ucpalo). Včera jsme to opravili a doufám, že to bude už ok. Koupím olej a nějaký přípravek do oleje a jedu :-)
11. ledna 2005 – Včera se ještě konečně vyměnily komplet péra, tlumiče, dodělala se převodovka a během prací nám prdla trubka spojky (ta tenká trubička), tak jsem letěl kolmo pro novou a vyměnil i s hadicí. Takže auto vypadá 100% pojízdné. Dnes jsem ještě byl na geometrii řízení a chotofo :-). Teď jen tankovat. Snad... ;-) + FOTO kola z převodovky...
5. března 2005 – Před dvěma týdny mi nějak plechově prdlo v zadu. Nevěděl jsem co to je, tak jsem jezdil do včera v klidu dál, i když na hrbu se vždy ozval takový plechový zvuk. Jako když prohnete tabuli plechu. Tak jsem se konečně dostal na jámu a mrkl na to. Co jsem nenašel?! Ta nová pružina na levé zadní nápravě byla prasklá!! Nová, podotýkám. Tak jsem ji zreklamoval a vyměnil.
15. května 2005 – Karburátor šel na GO a na stolici... Teda seřizovací :-))
30. května 2005 – No. Neděje se celkem nic... Akorát jsem upgradoval autorádio. Je to to samé jak CQ-C 1400N, jen to starší označení.
21. 2. 2006 - Složena převodovka a motor 136. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrží... Převodovka trochu kvílí neustále. Asi to nebude jen tak něčím... Nechám to tak, jede to. Vačka a rozdělovač už není na autě a je k prodeji.
29.2.2008 - Je rok 2008 a auto stále jezdí. Jen je druhá převodovka a už jsem došel na to, proč mi kvílela 5ka. Pozdě. V autě se děly jen provozní opravy/úpravy, jinak nic extra. Stále jezdí a startuje na 1. ;). Co dodat... Jo málem bych zapomněl. Místo výfuku je v zadu nějakou dobu tažné, což se hodí :-)
Motor:
Favorit 136, Karbec LEKR, Sací potrubí z fava - ofrézováno do patřičného úhlu
Exteriér:
GO karoserie a nový lak, Litá kola apollo, Decentní křidýlko, Bílé blinkry vpředu
Muzika:
Rádio Panasonic s mp3; Repro ve dveřích Panasonic; SW MacAudio MX 25; Zesilovač Magnat Rave 220
Interiér:
Nový tapec na stropě, dveřích a zadním platu; Bílé polepy budíků; Elektrika v oknech; Centrál a alarm na DO; Střešní okno s integrovanou anténou (originál škoda)
Doplňky:
Brzdový systém - VŠE NOVÉ; Spojkový systém - VŠE NOVÉ; Tlumiče a pružiny (zadek série + předek 260ky ala Saky). + Geometrie. - VŠE NOVÉ; Přerušovač blinkaču z filcky; 2 sady pneumatik (zima + léto); Hliníkové koberečky
Toto je definitivní vzhled auta. Víc než jezdit dlouho a spolehlivě nechci.
------------------------- -----
Poděkování:
Honza Rapid, Saky, Johny Death, Lukáš Navrátil, Spas
Mému otci za trpělivost, protože sám bych to nezvládl.
Deníček:
18. listopad 2004 – jsem pečlivě poumýval auto, až i nárazníky se černaly jak nové! Ale...dnes jsem zapomněl klíče v garáži v bundě...zjistil jsem to doma a tak už jsem jel na kole... OK, přelezl jsem 3m zeď, abych se pro klíče dostal...mezitím jsem ale bůhví kde nechal panel od rádia, protože jsem myslel na klíče a nahoru domů jsem nešel(asi jsem ho zapomněl na lavečce)... tzn. že je v prdeli a rádio mě v září stálo 4500,-...to nasere...ale...Jsem jel autem zjistit, kolik stojí nový panel. Dali mi jen číslo kam mám zavolat...Tak teda jedu domů, ale... do auta mi v koloně narazila ženská...Zadní nárazník je na sračku, naštěstí se nic nestalo laku (plechařině) a teda ani mně.... nic víc naštěstí... teď sedím doma a čekám co bude...
7.prosince 2004 – auto nejede... mám prasklý blok (mezi 3. a 4. válcem-ale ne přímo mezi nimi ale v úpatí toho odlitku) a motor se mi plní vodou... počítám, že se k tomu tak měsíc nedostanu...
10. ledna 2005 – Teď mi auto zase týden nejelo. Převodovka byla plná vody a zadřelo se tam jedno pouzdo a kolo... To bylo lo blbnutí... Jen nechápu, jak se tam dostala (nejspíš, když byla očista a blbě se něco ucpalo). Včera jsme to opravili a doufám, že to bude už ok. Koupím olej a nějaký přípravek do oleje a jedu :-)
11. ledna 2005 – Včera se ještě konečně vyměnily komplet péra, tlumiče, dodělala se převodovka a během prací nám prdla trubka spojky (ta tenká trubička), tak jsem letěl kolmo pro novou a vyměnil i s hadicí. Takže auto vypadá 100% pojízdné. Dnes jsem ještě byl na geometrii řízení a chotofo :-). Teď jen tankovat. Snad... ;-) + FOTO kola z převodovky...
5. března 2005 – Před dvěma týdny mi nějak plechově prdlo v zadu. Nevěděl jsem co to je, tak jsem jezdil do včera v klidu dál, i když na hrbu se vždy ozval takový plechový zvuk. Jako když prohnete tabuli plechu. Tak jsem se konečně dostal na jámu a mrkl na to. Co jsem nenašel?! Ta nová pružina na levé zadní nápravě byla prasklá!! Nová, podotýkám. Tak jsem ji zreklamoval a vyměnil.
15. května 2005 – Karburátor šel na GO a na stolici... Teda seřizovací :-))
30. května 2005 – No. Neděje se celkem nic... Akorát jsem upgradoval autorádio. Je to to samé jak CQ-C 1400N, jen to starší označení.
21. 2. 2006 - Složena převodovka a motor 136. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrží... Převodovka trochu kvílí neustále. Asi to nebude jen tak něčím... Nechám to tak, jede to. Vačka a rozdělovač už není na autě a je k prodeji.
29.2.2008 - Je rok 2008 a auto stále jezdí. Jen je druhá převodovka a už jsem došel na to, proč mi kvílela 5ka. Pozdě. V autě se děly jen provozní opravy/úpravy, jinak nic extra. Stále jezdí a startuje na 1. ;). Co dodat... Jo málem bych zapomněl. Místo výfuku je v zadu nějakou dobu tažné, což se hodí :-)
fazola rapid - komentáře:
20:06:25
26.12.2004
26.12.2004
fazola
no tak motor i převodovka je ven. Zítra rozhodíme převodovku a vyměním nějaké synchrony a zrovna ji brutálně přetěsním :-), no a už mám oholený blok, teď ho ještě jednou umýt arvou (možná i dvakrát) a přehazovat pajšl. ale motor tak po novém roku...
17:31:40
26.12.2004
26.12.2004
Johny Death
-> fazola: ak co jak dopadlo kuchani? podarilo se??? ja ted jedu do garaze hledat jednu podlozku co jsem si odfoukl z ponku :-/ to bude fakt zabava :)
14:23:32
25.12.2004
25.12.2004
fazola
to jo, aby mi nebyla v garáži zima, až tio budu zítra kuchat
19:55:28
24.12.2004
24.12.2004
hany
-> fazola: no to musíš zatopit pod kotlem
19:42:54
15.12.2004
15.12.2004
fazola
-> hany: díky :-) enom teď nejede no...
17:51:13
15.12.2004
15.12.2004
hany
nojooo pěknej parostroj
13:14:58
25.11.2004
25.11.2004
fazola
mimochodem... panel už je objednaný, bude koštovat asi 2300,- i s poštou. samo nový...
13:14:08
25.11.2004
25.11.2004
fazola
-> macka 25.11.04 11:35:08: a kerá máčka?? ta menší nebo ta hlůpější??
11:35:08
25.11.2004
25.11.2004
macka
vitaj fazolo!S tím rádiem to fakt na...e. Ale nezoufej, morávka to jistí:)a důfám, že mňa tím tvojím šípem už konečně svezeš!
19:35:15
19.11.2004
19.11.2004
fazola
tak, rádio je v prdeli a můžu koupit druhé... ještě opravit bouraný nárazník a zase je pokoj... ale to ticho v autě... to mě zabije...
17:31:08
17.11.2004
17.11.2004
Pilot 105
tu máš 7 bodů
17:25:04
17.11.2004
17.11.2004
fazola
prosíím, potřebuju ještě jeden bod!!!!!
22:43:21
15.11.2004
15.11.2004
Johny Death
cafec: )atk jsem na to koukal :) fakt pekny :) a ta barva... mmmmmmmmmlask :) uz se tesim až to uvidim v reale :) ..b. :)
20:58:43
15.11.2004
15.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> fazola: kurňa fakt se mi ještě nepřestal líbit:-) + si z Brna to je další plus:-) no je to těch deset......
12:17:05
13.11.2004
13.11.2004
fazola
pěkné, dávám si 10!
13:24:24
01.11.2004
01.11.2004
fazola
dnes bych měl mít křídlo co prodává camelhood... hodím do laku a vyfotím... společně s výfukem, který tam už měsíc je... jinak opět zdravím šecky
10:58:22
29.10.2004
29.10.2004
fazola
-> Karlos: děkuji pane
01:26:34
28.10.2004
28.10.2004
dial K for Karlos
Pěkný, dávám 7
21:08:12
05.10.2004
05.10.2004
fazola
to je mi jasne ze na naftu nepojedu... tatka ma merak na tlaky... vim ja jak je presny??ale stupnice nestaci(konci na 15 a rucka jde za roh...) a na 120 to ukazalo asi10ATM... u mne nejmin bylo 16, nejvic asi 17,8... coz je 10% v toleranci od prumeru... mam tam 135 motor, ale palice je srazena o 0.95 mm takze defakto 136ku... pisty zustaly... je dobre zajety a ventily jsem delal sam, takze vim, jak jsou udelane... jo a mimo misu... mam karbec z jineho fava a tam je aut. sytic prekopany na manual(idiot chtel setrit...) jenze nevim, jak to vlastne spustit... zatahnu za lanko sytice a ono to jede furt bez nej..... nevite co s tim?? nebo jaky mechanismus spousteni??
17:46:35
04.10.2004
04.10.2004
Saky
ze mas tlaky 17ATM nema s dieslem a naftou nic spolecneho..tam je kompresni pomer kolem tech 17-22, rikas prumer to znamena kolik je nejmin a kolik je nejvic? mimochodem cim to meris? nebot takovou hodnotu nedostanes ani na novym motoru se zvednutym kompresnim pomerem. da se dostat na nejakych 14-15 ale to je jedno ono kazdej merak ukazuje uplne neco jinyho dulezity je jen aby to ukazovalo porad stejne.. o kolik si snizoval hlavu?