Rapid 1300 Rapid 1300

komentáře | popis | fotky | tibor1 | 05.11.23 20:40 | 126x v oblíbených
SKODA RAPID 130

ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin

ROK VÝROBY: 1987

BARVA: Orientální oranž



Motor š130 po GO.

Kompresní poměr cca 10,5:1

Vačka 265/260

Bezkontaktní upraveny rozdělovač

Upravená hlava, vše slícované.







Převodovka: suchá 5q, SP.4.22

Ocelové dekly diferenciálu,

po očistě uvnitř i vně,nová guferka,

jeden synchron nový zbytek pětkové

převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.





Přední náprava klasika emko,

horní trubková ramena se stavitelným odklonem,

zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,

vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,

pružiny-35mm. od speedpro,

podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,

tlumiče originální nové





Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm

Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.

Pružiny speedpro -35mm

Tlumiče plynokapaliny z patrola



Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13



Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,

Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen

Odpojovač baterky v interiéru.

Rapid 1300 - komentáře:

08:12:52
18.03.2015
Klubko_
-> Lukyn Fakír: třeba bude osmivál 1
10:22:19
14.02.2015
Lukyn Fakír
-> tibor1: chlape nechci ti nic říkat, ale na 4 písty máš těch ojnic nejako moc 3 3
09:58:56
14.02.2015
tibor1
-> Tuner#2: je to vzadu zvedlé na heveru
09:56:39
14.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> tibor1: Ty jsi prevaroval uchyty na pricce prevodovky pro sikma ramena? Na fotce 10,11 to vypada hrozne. V predu A a vzadu hrozna Tatra, s tim bude chtit neco udelat, jinak to bude mit tragicke vlastnosti.
08:47:52
26.11.2014
tibor1
-> Mára-rs: V čr se to schani spatne,nicmene jde to sehnat i u nas ale vetsinou to stoji dost,tento je z aukra. Dvakrat,trikrat za rok se tam obevi. Nejlepe na ebay tam jsou porad nejake.
00:34:40
26.11.2014
Mára-rs
-> tibor1: díky ale asi to není lehké sehnat co ?
upraveno 1x, naposled 26.11.2014 00:36:14
18:01:10
20.11.2014
tibor1
-> Mára-rs: karbec i turbo je z renaultu fuego turbo
00:25:05
05.11.2014
Mára-rs
z čeho je to turbo ?
16:41:55
08.09.2014
Vrba
-> tibor1: Tak co,už jezdí konečně?1
22:18:13
19.08.2014
tibor1
-> HLT: ale hovno2
19:43:46
08.08.2014
MajoLR
52
19:42:53
08.08.2014
HLT
Ty plechové nárazníky jsou jak pěst na oko 8
08:48:12
05.08.2014
m8rinek
-> tibor1: To nemáš nástrojárnu, kde by Ti ty 4 díry do každýho náboje vrtli za flašku rumu?
upraveno 1x, naposled 05.08.2014 09:50:53
08:42:52
05.08.2014
tibor1
-> Vrba: Podlozky maji myslim 3cm, je to tam docasne nez budou penize na ty naboje,vsak uz jsme se domlouvali pres sz ze ti poslu na upravu,neboj nezapomel jsem,je to jen o penezich.
22:04:57
04.08.2014
Vrba
-> tibor1: Chtělo by to sundat podložky a navíc upravit odklony aby byla horní část kola více v blatníku. Takhle je to už moc 4 Kolik tam máš aktuálně podložku?
upraveno 1x, naposled 04.08.2014 22:07:09
21:58:24
04.08.2014
Lubes - zrušená registrace
-> tibor1: je to škoda lebo potom ten celkový výsledok stráca zmysel
19:54:59
04.08.2014
tibor1
-> Tuner#2: Jasne je to v planu někdy na podzim až budu v nové práci a budou penizky4 ještě to nejspíš spojím s chladáky vepředu.
19:35:53
04.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> tibor1 04.08.14 18:34:18: Budeš předělávat v předu náboje? Předpokládám, že tam máš kola přes podložky a vypadá to hrozně.
18:34:18
04.08.2014
tibor1
-> Lubes: Je to me auto a jsem s tím spokojený, nemám kolik desitek tisic na profi lakovnu. Dělal jsem to všechno sám v dřevěné boudě bez zkušeností a praxe v oboru, takže ano není to dokonalé. Ani kdyby to mělo bezvadný lak tak to díky němu určitě lépe nepojede. Není to žadná leštěnka, chci si užit každou jizdu v tom autě a ne to doma pucovat hadrem z mikrovláken.
Extreme Tyres