skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 130
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
Rapid 1300 - komentáře:
07:18:14
11.06.2014
11.06.2014
tibor1
-> Čokin: no acka byly celkem solidni;-)mam prevarenou pricku takze zatim to jsou spis vecka, ale ono si to sedne jak bude komplet nastrojene snad
22:50:07
10.06.2014
10.06.2014
Čokin
-> tibor1: To záleží jak velké Ačka vzadu máš
22:11:07
10.06.2014
10.06.2014
tibor1
-> Čokin: Dík za info, pořát mě lakají, zatím mám dvě takže půjdou dopředu a dozadu obědnám nějaké dunlop nebo continental, stejne se svým nájezdem 2-3 tis za rok je budu mít navždy
21:50:20
10.06.2014
10.06.2014
Čokin
-> tibor1: Směs je za sucha a tepla skvělá, na mokru bych řekl, že sedí taky slušně dovolil bych si říct, že jako jakákoliv jiná guma....znám závodníky co je jezdí jako ,,mokré gumy". Horší je to s teplotou jakmile teploty klesnou pod 10 st. guma tvrdne a tím klouže, takže takové to podzimní svezení nic moc.
Co se měkkých boků týká tak ano jsou měkké, ale já tyhle gumy jezdil 2 sezony a teď je mám zas. zkoušel jsem vzadu Bridgestouny a chovalo se to taky divně ono je to o zvyku......ale i Vrba ti potvrdí, že jsem se s tím naučil jezdit. Obecně ten problém spíše přisuzuju špatnému rozměru a je škoda, že se tyto gumy nevyrábí v rozměru 185/50 R14 nebo aspoň 185/55 R14.
Ono jeden z velkých argumentů těchto gum je super směs versus cena! Hold člověk si ne vždy může dovolit koupit super gumu za 2500,- / ks.
Co se měkkých boků týká tak ano jsou měkké, ale já tyhle gumy jezdil 2 sezony a teď je mám zas. zkoušel jsem vzadu Bridgestouny a chovalo se to taky divně ono je to o zvyku......ale i Vrba ti potvrdí, že jsem se s tím naučil jezdit. Obecně ten problém spíše přisuzuju špatnému rozměru a je škoda, že se tyto gumy nevyrábí v rozměru 185/50 R14 nebo aspoň 185/55 R14.
Ono jeden z velkých argumentů těchto gum je super směs versus cena! Hold člověk si ne vždy může dovolit koupit super gumu za 2500,- / ks.
08:20:52
18.05.2014
18.05.2014
Vrba
-> ŠKODA 120 GLS: Tome,když píšeš nějaké zkušenosti,je nejlepší psat své a ne co jedna bába povídala. -> tibor1: Přesně jak píšeš,ta guma má docela dobrou přilnavost na suchém povrchu,ale má moc měkké boky a když ji dáš na těžký zadek,projeví se to dost velkým plaváním hlavně při průjezdu zatáček,kdy nemá ten zadek pevné vedení se auto dost rozvlní. To samé při prudkém brždění. Na předku dobre (částěčně jsem tím potlačil nedotáčivost),ale na zadek v žádném případě - najezdil jsem s tím asi 50km a musely jit na předek,protože se to nedalo.
21:29:15
17.05.2014
17.05.2014
ŠKODA 120 GLS
-> tibor1: zeptééé se čokina, ten je s nimi spokojený, na suchém povrchu si je chválí !!! na mokru s nimi zas umí slušnej rozpras
21:21:45
17.05.2014
17.05.2014
tibor1
-> ŠKODA 120 GLS: No předpokladam že se budu snažit jezdit jen za sucha, nemyslel to vrba spíš tak že ty gumy nemají dost pevné bočnice a proto to jakoby plave a ne klouže?
21:13:09
17.05.2014
17.05.2014
ŠKODA 120 GLS
-> tibor1: záleží jestli s rapidem budeš jezdit i na mokru, potom má vrba pravdu, že to klouže, viz video Čokina ze slalomu
19:03:40
17.05.2014
17.05.2014
tibor1
-> Vrba: co tedy dozadu,kdybych dal tyto dopředu. potřebuju 185/60/14
18:05:49
17.05.2014
17.05.2014
Vrba
-> tibor1: Na ty gumy opatrně,jsou dost plavací když je dáš na zadek,...at nejsi zklamaný.
17:21:36
17.05.2014
17.05.2014
castrol
-> tibor1:
17:21:08
17.05.2014
17.05.2014
tibor1
-> castrol: pravda pravda asi koupím ješte dvě
17:06:42
17.05.2014
17.05.2014
castrol
-> tibor1: no neviem odpor bude vacsi ,kedze vietor sa bude opierat na plochu podlahy
16:55:51
17.05.2014
17.05.2014
tibor1
-> castrol: jasné po zadních se jezdí nejlíp má to pak menší valivý odpor
16:40:08
17.05.2014
17.05.2014
castrol
-> tibor1: planujes jazdit len na zadnych ?
14:40:36
12.05.2014
12.05.2014
HLT
Jaka bude barva? Pěkná práce
23:40:28
08.05.2014
08.05.2014
tibor1
-> martin.bystrice: jo bude z nej garde
23:24:44
08.05.2014
08.05.2014
martin.bystrice
Děláš z toho Garde ?
20:07:25
01.04.2014
01.04.2014
Vrba
-> Mr.Unknown: SEDR a EDSR jsou na hlavních systémech totožné. Liší se jen volnobezny systém a osazení. Právě protože je nastaven na bohatší směs,tak se to s ním může jevit živější.