skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 136, r.v. jaro 1989, v roce 1996 dovezeno z Nizozemska, 2003 GO motoru... původně bílý, od r. 2004 nový lak - červená... Vlastním od 9/2008,
Motory: upravený 781.136, najetých celkem 60.000 km (k 2.10.2012)
originální 742.136, najetých 150.000 nebo 250.000 (před rozpadnutím pístů)
Jak šel čas...
březen 2009 - nové brzdy (čelisti, destičky), ložiska předních kol
červen 2009 - výměna převodovky, odešel diferenciál
únor 2010 - výměna těsnění pod hlavou
červen 2010 - výměna všech tlumičů, ložiska na zadní nápravě, olej, kapaliny, čepy řízení
prosinec 2010 - výměna znovu těsnění pod hlavou, výrobní vada?, vyčištění chlad. okruhu
leden 2011 - výměna L vnitřního kloubu
březen 2011 - STK, výměna lanovodů ruční brzdy, výměna P vnitřního kloubu, výměna vnějších kloubů (úplně nové), dotažení svislých čepů, výměna vlečných ramen + silentbloky, šrouby, vyztužení ramen...
srpen 2011 - Výměna motoru za upravený 781.136 - najetých jen 40.000km, původní 742.136 odešel do věčných lovišť, ale vyhazovat ho nebudu, časem GO
říjen 2011 - Nová přední kapota, zadní světla
leden 2012 - Nové bubny a pakny, zachovalé béžové sedačky...
srpen 2012 - Nové kotouče + desky, přední ložiska, víčko expanzky, silentblok pod převodovkou
Motory: upravený 781.136, najetých celkem 60.000 km (k 2.10.2012)
originální 742.136, najetých 150.000 nebo 250.000 (před rozpadnutím pístů)
Jak šel čas...
březen 2009 - nové brzdy (čelisti, destičky), ložiska předních kol
červen 2009 - výměna převodovky, odešel diferenciál
únor 2010 - výměna těsnění pod hlavou
červen 2010 - výměna všech tlumičů, ložiska na zadní nápravě, olej, kapaliny, čepy řízení
prosinec 2010 - výměna znovu těsnění pod hlavou, výrobní vada?, vyčištění chlad. okruhu
leden 2011 - výměna L vnitřního kloubu
březen 2011 - STK, výměna lanovodů ruční brzdy, výměna P vnitřního kloubu, výměna vnějších kloubů (úplně nové), dotažení svislých čepů, výměna vlečných ramen + silentbloky, šrouby, vyztužení ramen...
srpen 2011 - Výměna motoru za upravený 781.136 - najetých jen 40.000km, původní 742.136 odešel do věčných lovišť, ale vyhazovat ho nebudu, časem GO
říjen 2011 - Nová přední kapota, zadní světla
leden 2012 - Nové bubny a pakny, zachovalé béžové sedačky...
srpen 2012 - Nové kotouče + desky, přední ložiska, víčko expanzky, silentblok pod převodovkou
Dj.Kimmi / Rapid 136 - komentáře:
20:46:44
01.04.2013
01.04.2013
Luboš Pospěch
ahoj chcu se zeptat jestli byl nějaky problem dostat tam motor 781.136 chcu tam strčit motor z felicie 1,3MPi tak jestli pasuje na převodovku a uchyty jsou asi jinak oproti 742.136 že?
00:36:11
04.03.2012
04.03.2012
dj.kimmi
každý všední den najedu 60 km + ostatní o víkendu atd...to je 1500km měsíčně... a to je cca 20 000km ročně... už je vyměněný skoro všechno, co šlo...
21:46:19
27.05.2010
27.05.2010
Pupík
Náhodou je to dobrej rapid! má si nějaké drobné mooochy ale jinak šlape jak hodinky!!!
12:18:28
23.02.2010
23.02.2010
Discovera
Hnusný zadní lampy a ještě hnusnější přední kapota....čistě můj názor....sorry jinak vypadá slušně...otázka jak dlouho ti vydrží.
11:25:07
23.02.2010
23.02.2010
J3STER
To přetažení přední kapoty je otřesné. Jinak je to pěkný rapid.
14:00:39
09.02.2010
09.02.2010
stana1
Tož ten předek sa třeba mě líbí ale zase se mi nelíbí zadek
13:30:08
14.01.2010
14.01.2010
palinator
Další veksl z Holandska...
10:49:40
14.01.2010
14.01.2010
Maco666
Pekna ale ten predok sa mi moc nepaci,ale to je len moj nazor