skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Leden 2005 - Zakoupen Rapid u KH, stav: vše originál, prostě rez a díry v prahu ( zaplněno pěnou ), motor original 136, 5 kvalt.
Následovali drobné opravy, více méně jsem jezdil. Plyn Lovato - už nikdy. Bezkontaktní zapalování z Fáka.
Léto 2005 - Výměna reduktoru za BRC a nové membrany, SEDR šel do prde.., kam patří, a nasazen karburátor z favorita, původní sací potrubí s vodou zanecháno, akorat rozřezáno a z favorita napasován protikus potrubí na karbec. Stvořen pořádný výfuk z 1,5 plechu, přepážky provrtány a z tlumiče z Fáka dána tlumící hmota. A dáno výfukové svody z felicie, se čtyřmi štefty. Oprava poloos, vibrace do celého auta. Oprava řazení, bylo kapku vychozené.
Podzim 2005 - Motor i špajska šly ven, blok a vana zůstaly původní. Klika, ojnice, písty a vložky z Fáka, vačka, sací potrubí a hlava z Mpi Felicie, překopán rozdělovač. Vyleštěné potbubí a kanály v hlavě. V převodovce nová ložiska a na 2 a 5 rychlostním stupni výměna synchronů, zajištěn čep u diferáku. Komplet spojka. Nové kotouče a desky Lukas, kotuče provrtány. termostat 90 stupnu.
Zima 2005 - zadní levý kolo je čím dál víc do A, plánovaná oprava na Květen 2006 a vyvaření celého auta.
Březen 2006 - Zadní levé rameno se zlomylo - odtahovka :(
Květen 2006 - Začala oprava kastle, vědět co mě čeká, tak uteču. Sehnal jsem kloudnou kapatu přední, zadní a zadní čelo - byly hynek. Koupil jsem prahy ze 120 nový, blatníky, přední čelo, lemy a další.. A mohlo se začít. Stvořena nová zadní nápravy, vystužena a dáno zesílené křídlo. Podařilo se mi sehnat sylembloky na ramena nový a na křídlo starší kloudný. Uparven rapid na topení z Feny. Po zlomení ramena, se roztrhla poloosa, znovu oprava. Nové brzdy, válce, trubky i spojka ( válce a trubka ), komplet bubny, opraveny třmeny, nové pístky. Převážně od Lukase. Výměna tlumičů, podloženy zadní pružiny. Ostřikovače z Octavky, už jsem nemusel čekat:)
Prázdniny 2006 - Auto dovařeno, zhruba druhá půlka prázdnin, čekání na kit.
Září 2006 - auto nakitováno, nezdáse, ale spousta času na to padla. Následovalo lakování.
Říjen 2006 - Začaly jsme skládat Rapida do kupy, byl kompletně rozebrán, nechal jsem ušít nový strop - černý, nové okno střešní z japonce, tři týdny fušky, no hrůza. Nové čelní sklo a fólie na okna. Koncem října jsem začal jezdit, sláva.
2007 - koupeny podložky na kola se změnou rozteče na 4x100, 3 cm silné. Sehnány disky z Feny, koupeny nové pláště Pirelly P3000 175/65 R13. Drobné opravy, termostat, vytvořen zářen pro o krožek. Unikal fridex. Sehnal jem elektrony z Felicie 13, plechače nechany na zimu. Sehnal jsem větší flašku na plyn, 50 liru. Stará byla prošla a měla jen 36 litru. Alternátor z Passata 90A, řemenice na kliku, z Felicie, na alternátor kupodivu šla dat řemenice z Felicie, original byla šírší a měla víc drážek, na vodní pumpu se musela stvořit kombinací z felicie a rapida. Mikro řemen z Felicie byl kratky, kvůly uchycení pomocí mezikusu. Naštěstí ford měl stejny a delší. Původní řezany řemen nechápal nový alternátor. Do té doby byl provozován altík z favorita, original šel pryč, hned na začátku. Byl ubohy. Ten z favorita, nechapal odběry, zesilovač, dalková světla, topení z felicie. Při měření odběru dával max 46A, papírově 55A. Po nasazení 90A, jsme naměřili maximální odběr 70-8OA, takže je tam rezerva:)
2008 - nové budíky, svítí bez žárovek. Na chladič přidělán ventilátor z passata, ten menší.
2009 - stočeny kotouče, nové desky Lucas.
V průběhu - namontováno rádio JVC na CD, koupeny ovály tří pásmové. Výroba bedny na 30cm repro Dekson, po dvou letech vyměnen za výkonější Magnat. Zesilovač Alpine 1x70 W do můstku, později jiný 1x300 W do můstku. Namontovány dálková světla - leden 2005.
Rapid prodán v září 2010.
Následovali drobné opravy, více méně jsem jezdil. Plyn Lovato - už nikdy. Bezkontaktní zapalování z Fáka.
Léto 2005 - Výměna reduktoru za BRC a nové membrany, SEDR šel do prde.., kam patří, a nasazen karburátor z favorita, původní sací potrubí s vodou zanecháno, akorat rozřezáno a z favorita napasován protikus potrubí na karbec. Stvořen pořádný výfuk z 1,5 plechu, přepážky provrtány a z tlumiče z Fáka dána tlumící hmota. A dáno výfukové svody z felicie, se čtyřmi štefty. Oprava poloos, vibrace do celého auta. Oprava řazení, bylo kapku vychozené.
Podzim 2005 - Motor i špajska šly ven, blok a vana zůstaly původní. Klika, ojnice, písty a vložky z Fáka, vačka, sací potrubí a hlava z Mpi Felicie, překopán rozdělovač. Vyleštěné potbubí a kanály v hlavě. V převodovce nová ložiska a na 2 a 5 rychlostním stupni výměna synchronů, zajištěn čep u diferáku. Komplet spojka. Nové kotouče a desky Lukas, kotuče provrtány. termostat 90 stupnu.
Zima 2005 - zadní levý kolo je čím dál víc do A, plánovaná oprava na Květen 2006 a vyvaření celého auta.
Březen 2006 - Zadní levé rameno se zlomylo - odtahovka :(
Květen 2006 - Začala oprava kastle, vědět co mě čeká, tak uteču. Sehnal jsem kloudnou kapatu přední, zadní a zadní čelo - byly hynek. Koupil jsem prahy ze 120 nový, blatníky, přední čelo, lemy a další.. A mohlo se začít. Stvořena nová zadní nápravy, vystužena a dáno zesílené křídlo. Podařilo se mi sehnat sylembloky na ramena nový a na křídlo starší kloudný. Uparven rapid na topení z Feny. Po zlomení ramena, se roztrhla poloosa, znovu oprava. Nové brzdy, válce, trubky i spojka ( válce a trubka ), komplet bubny, opraveny třmeny, nové pístky. Převážně od Lukase. Výměna tlumičů, podloženy zadní pružiny. Ostřikovače z Octavky, už jsem nemusel čekat:)
Prázdniny 2006 - Auto dovařeno, zhruba druhá půlka prázdnin, čekání na kit.
Září 2006 - auto nakitováno, nezdáse, ale spousta času na to padla. Následovalo lakování.
Říjen 2006 - Začaly jsme skládat Rapida do kupy, byl kompletně rozebrán, nechal jsem ušít nový strop - černý, nové okno střešní z japonce, tři týdny fušky, no hrůza. Nové čelní sklo a fólie na okna. Koncem října jsem začal jezdit, sláva.
2007 - koupeny podložky na kola se změnou rozteče na 4x100, 3 cm silné. Sehnány disky z Feny, koupeny nové pláště Pirelly P3000 175/65 R13. Drobné opravy, termostat, vytvořen zářen pro o krožek. Unikal fridex. Sehnal jem elektrony z Felicie 13, plechače nechany na zimu. Sehnal jsem větší flašku na plyn, 50 liru. Stará byla prošla a měla jen 36 litru. Alternátor z Passata 90A, řemenice na kliku, z Felicie, na alternátor kupodivu šla dat řemenice z Felicie, original byla šírší a měla víc drážek, na vodní pumpu se musela stvořit kombinací z felicie a rapida. Mikro řemen z Felicie byl kratky, kvůly uchycení pomocí mezikusu. Naštěstí ford měl stejny a delší. Původní řezany řemen nechápal nový alternátor. Do té doby byl provozován altík z favorita, original šel pryč, hned na začátku. Byl ubohy. Ten z favorita, nechapal odběry, zesilovač, dalková světla, topení z felicie. Při měření odběru dával max 46A, papírově 55A. Po nasazení 90A, jsme naměřili maximální odběr 70-8OA, takže je tam rezerva:)
2008 - nové budíky, svítí bez žárovek. Na chladič přidělán ventilátor z passata, ten menší.
2009 - stočeny kotouče, nové desky Lucas.
V průběhu - namontováno rádio JVC na CD, koupeny ovály tří pásmové. Výroba bedny na 30cm repro Dekson, po dvou letech vyměnen za výkonější Magnat. Zesilovač Alpine 1x70 W do můstku, později jiný 1x300 W do můstku. Namontovány dálková světla - leden 2005.
Rapid prodán v září 2010.
*CHACK* / RAPID 136 LPG - komentáře:
21:29:02
05.05.2012
05.05.2012
dolezal
Autíčko máš super prostě na 1A SUPER ..Ať jezdí bez poruch .....
18:36:27
15.10.2010
15.10.2010
ondrej1
Krasna rapida
12:51:12
10.10.2010
10.10.2010
cyzak
čau z čeho jsou ty budíky dík
19:32:43
05.03.2010
05.03.2010
vencarapid
mama zajem o budiky!
13:39:31
24.02.2010
24.02.2010
stani.chack
cena 45 tis
23:05:45
30.01.2010
30.01.2010
Stifmaistr
Mám zájem... Jaká je cena? Pěkný kousek...
17:22:43
17.01.2010
17.01.2010
alDIABLO
cena???
14:58:29
13.09.2009
13.09.2009
Lole8
NÁDHERNEJ