skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je v rodině od 04.06.1991 nejdřív ho vlastnil můj táta pak ho zdědila moje starší sestra a po ní pak já. V 19ti letech jsem ho zdědil já. Rapida jsem vyvařil, nechal nalakovat a celkové dal do kup ale byl jsem ještě mladej a blbej a s autem jsem jezdil i v zimě. Takže místa, která se zdála OK byla rázem v loji. Rapid opět potřeboval vyvaření a celkem dost oprav. Do toho mi zemřela moje Maminka.*12* *12* To auto mi ji obrovsky připomínalo a vždy když jsem v něm seděl jsem jí viděl. Takže jsem neměl vůbec odvahu ani sílu auto znovu opravit a jezdit. Ale čas je obrovský léčitel. Čas hodně zahojil a já pořád říkal že ho musím celého opravit. Pokukoval sem pořád po nějaké slušné karoserii a najednou ejhle na bazoši celkem slušná, za dobré peníze. Já váhal ale moje přítelkyně mě do toho popošťouchla a jeli jsme pro ní. Tam jsem zjistil, že je vzadu napasovaná molčanovka. Tak mě napadlo postavit něco pořádného s pořádným motorem. No a je z toho tohle. Obrovskou zásluhu na to má moje Přítelkyně Míša 13, která mě v tom strašně moc podpořila a hlavně mi toleruje všechen ten čas, který sem v garáži. Obrovský dík patří všem, kdo mi kdy pomohli... Auto je věnováno tam na horu Pro tu nejúžasnější osobu, kterou jsem kdy mohl mít... Mami doufám, že jsi tam na mě nahoře pyšná. I po těch letech mi stejně dalo obrovsky zabrat tohle napsat jedná se proste *13* *13* *13* *13* záležitost.
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - komentáře:
14:52:55
23.11.2021
23.11.2021
Čokin
-> havlik: Kolikrát je lepší nevědět kolik člověk jede
14:27:09
23.11.2021
23.11.2021
havlik
-> milanrejpid: a nemáš i nějaký řešení aby to neteklo kolem náhonu krom toho, že se náhon zacpe?:) Protože tamtudy jednoznačně to teče mě v autech nejvíce
14:04:49
23.11.2021
23.11.2021
Dušan
-> milanrejpid: nádhera. Jaký je rozměr gufera ?
13:45:10
23.11.2021
23.11.2021
milanrejpid
Snad už konečně nebudou louzicky.
09:16:50
23.11.2021
23.11.2021
milanrejpid
-> Dušan: slíbené to mam
21:17:45
22.11.2021
22.11.2021
Dušan
-> milanrejpid: a máš slíbený, že se tento neroztrhne ?
20:50:00
22.11.2021
22.11.2021
milanrejpid
-> Eidy: ja ho měl objednaný od loňska když jsem roztrnul ten sériovej.
20:37:51
22.11.2021
22.11.2021
Eidy
-> milanrejpid: Ty jsi ale klikař.
20:30:43
22.11.2021
22.11.2021
milanrejpid
-> havlik: udelal jich jen pár a než to dal na stránky jsou všechny rozebrane...
20:15:44
22.11.2021
22.11.2021
havlik
-> milanrejpid: Parádní, tyhle věci dělá zakazkově nebo má nějaký katalog co nabízí protože to sem na stránkách nenašel nikde
19:56:00
22.11.2021
22.11.2021
Eidy
-> milanrejpid:
20:14:00
21.11.2021
21.11.2021
milanrejpid
Ona by šla spousta věcí ale prostě není kam...
Jak je vyfuk a sani na jedné straně je to prostě špatně. Uvidíme co se mi povede z tohohle motoru dostat další evoluce bude 1,4 16v T.
Tohle je poslední šance pro OHV T.
Jak je vyfuk a sani na jedné straně je to prostě špatně. Uvidíme co se mi povede z tohohle motoru dostat další evoluce bude 1,4 16v T.
Tohle je poslední šance pro OHV T.
20:11:03
21.11.2021
21.11.2021
havlik
-> Tom Troll: No shit Sherlock
20:00:56
21.11.2021
21.11.2021
Tom Troll
-> havlik: Je ideální abys měl všechny větve s co nejpodobnější dýlkou aby turbo nemuselo pulzovat. Dělá se to, ale vymyslet takový svody dá hodně práce, natož je svařit. Vygůgli si "Equal lenght turbo headers"
fs5.directupload.net/imag es/.../uf83k9iu.jpg
fs5.directupload.net/imag es/.../uf83k9iu.jpg
19:33:38
21.11.2021
21.11.2021
havlik
-> milanrejpid: OK, tyhle druhy svody jsou ještě desivejsi