skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je v rodině od 04.06.1991 nejdřív ho vlastnil můj táta pak ho zdědila moje starší sestra a po ní pak já. V 19ti letech jsem ho zdědil já. Rapida jsem vyvařil, nechal nalakovat a celkové dal do kup ale byl jsem ještě mladej a blbej a s autem jsem jezdil i v zimě. Takže místa, která se zdála OK byla rázem v loji. Rapid opět potřeboval vyvaření a celkem dost oprav. Do toho mi zemřela moje Maminka.*12* *12* To auto mi ji obrovsky připomínalo a vždy když jsem v něm seděl jsem jí viděl. Takže jsem neměl vůbec odvahu ani sílu auto znovu opravit a jezdit. Ale čas je obrovský léčitel. Čas hodně zahojil a já pořád říkal že ho musím celého opravit. Pokukoval sem pořád po nějaké slušné karoserii a najednou ejhle na bazoši celkem slušná, za dobré peníze. Já váhal ale moje přítelkyně mě do toho popošťouchla a jeli jsme pro ní. Tam jsem zjistil, že je vzadu napasovaná molčanovka. Tak mě napadlo postavit něco pořádného s pořádným motorem. No a je z toho tohle. Obrovskou zásluhu na to má moje Přítelkyně Míša 13, která mě v tom strašně moc podpořila a hlavně mi toleruje všechen ten čas, který sem v garáži. Obrovský dík patří všem, kdo mi kdy pomohli... Auto je věnováno tam na horu Pro tu nejúžasnější osobu, kterou jsem kdy mohl mít... Mami doufám, že jsi tam na mě nahoře pyšná. I po těch letech mi stejně dalo obrovsky zabrat tohle napsat jedná se proste *13* *13* *13* *13* záležitost.
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - komentáře:
19:32:54
21.11.2021
21.11.2021
vhml
Dělává se to tak pro jednoduchost běžně, ale ideální to rozhodně není ale
18:19:53
21.11.2021
21.11.2021
milanrejpid
-> havlik: u turba se dá říct že to je jedno. ale když foukam do větve 2a3 ve větvi 1a4 se přisaje papír. takže se tam dělá podtlak. a tím jak se turbo točí tak taky odsaje co tam zbyde....
18:13:43
21.11.2021
21.11.2021
havlik
-> milanrejpid 21.11.21 17:14:42: já tomu sice moc nerozumím, ale nebude to špatně vyplachovat válec 1 a 4?
10:52:29
20.11.2021
20.11.2021
Eidy
-> milanrejpid: A taky správná příruba.
21:57:20
18.11.2021
18.11.2021
milanrejpid
Dnes jen tak zlehka. Přestrojení z k03s... předělání vyztužení WG baňky.
17:12:54
17.11.2021
17.11.2021
milanrejpid
Dneska jen trochu po lehounku. ten hnusnej chobot musel pryc
15:25:34
17.11.2021
17.11.2021
milanrejpid
-> U-Geen: -> Eidy: presne tak odtucneni je trochu třeba. Jeden blbec jménem Milan to teď pohání
Prevodovka odjela k panu doktorovi....
Prevodovka odjela k panu doktorovi....
23:20:55
16.11.2021
16.11.2021
Eidy
-> U-Geen: Současný výkon je jeden Milan na tunu.
21:32:06
16.11.2021
16.11.2021
U-Geen
-> Eidy: no je fakt ze se tim výkon na tunu lehce sníží :-)
21:04:54
16.11.2021
16.11.2021
Eidy
-> U-Geen: To je sice chvályhodné, ale cílem odlehčování rozhodně není ztratit veškerý výkon.