skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zdravím virťáci
dovolte mi představit další moje autí...
začnem trochou historie, aneb jak Apple k Rapidu přičichl
prvního rapida sem si koupil na jaře 2007, bílá 130, po prvním majiteli a krásně zdravej, dostal alu meteor, lpg a spousty dalšího, sloužïl věrně až do podzimu , kdy sem vjel do cesty vw vento, a výsledek dle fotek znamenal jeho konec........
týden před nehodou sem dostal v krkonoších za odvoz 136ku, s vyvařenou kstlí, ale příšerným lakem a motor kaput, vzhledem k tomu že jsem se pro něj dostal až po propuštění z nemocnice, a v rapidu sem se bál, přenechal sem ho kamarádovi a dal do něj motor z erka, loni na podzim mi kamarád volá že ho nevyužije a jestli ho nechcu, touha po kupé byla silná tak sem si ho vzal zpět, dostal favo motor s příslušenstvím ze 136ky a lpg, od é doby věrně slouží, ikdyž už to má spočítaný, vzhledem ke stavu kastle atd....
no a jeho nástupce.....
Škoda Rapid 136
datum výroby: 31.10.1989
datum prodeje: 23.11.1989 Obchodní dům KOTVA Praha
barva : 2040
motor :742/136
stav tacho: 73 600km
interier: černé sedáky s bílým pruhem
servisní knížka vedená do posledního záznamu: 19.6 1992 při 20 058km
koupeno v prosinci 2008 od vnuka první majitelky bez TP, interier netknutý, nepotrhaný, nevyšisovaný a nerozvrtané plato pod oknem, motor originál ,pouze si z něj nějakej šikula během 2let stání na parkovišti ukradl sání, pumpu a termostat...proč asi, co se motoru ,převodovky a náprav týče, vše netknuté, bez vůlí, a nehlučné
kastle, prahy původní a bez kousku rzu, lemy chycené lehce, ale výměna je čeká, pod předníma blatníkama p kapsy a hřbet blatníku na výměnu, jinak cajk
začínám tedy odstrojovat a bude se vyvařovat..
co mě čeká:
vyměnit zadní lemy
vyvařit předek +origo čssr blatníky
nalakovat do původního odstínu
udělat z něj co možná nejpůvodnější auto, tak jak vyjelo z fabriky
těm co dočetli až sem dávám volno na pivko a děkuji za přízeň
8.7.2009 dokopeno zbytek plechařiny o víkendu jde do akce CO a flexa
20.7. 2009 zbýva dovařit levý lem, a pár drobností a připravujem se do laku
21.7.2009 lemy hotovy, zbývají 2 věci, a zítra začínáme kytovat
22.7.2009 zadek komplet vykytován
27.7.2009 nastříkány dveře, zadní blatníky, prahy do plniče, řádné 3 vrstvy
11,8, 2009 auto po laku, odstín samozřejmě ten který dostal ve fabrice 2040
14.8.2009 pokračujem ve strojení, obroušena podlaha zespod, natřena 2x formexem, vytmeleny sváry a blatníky v podběhách a ve finále nastříkáno vše cca
9L bitumelu, parádička
28.8.2009 první výlet máme za sebou, udělány dutiny rezistinem, dostrojen vnitřek(sedačky, zadní opěrky a zadní tapece), ještě drobnosti a je finito, jinak jede jak nový auto, motor nejni slyšet, nic neklepe, nedrnčí apod
6.9. 2009 nalepeny boční lišty, a kvasinské samolepky na sloupky
20.9.2009 absolvován srazík v želivu, a kafíčko dostalo ocenění, pro mě taková třešnička nakonec renovace
8.11.2009 bojujem proti korozi, nandány plastové podběhy na celé autí, a výfuk abarth
15.5.2010 inplantován do motoroveho prostoru motor z fábie, dále new kotouče, destičky, stočené zadní bubny, a cestou domu sem se nestačil divit jak je v autě ticho, jak v kostele, jede to, táhne to ,nechá se to točit, a brzdí to, paráda2
15.8.2010 rapídek semnou absolvoval týdení dovolenou, převážně tahal za sebou vozík, at už do jižních čech, tak do Jablonce n.Nis, škoda že v jablonci bylo hnusně a na petříně , kde stríko bydlí se nedalo fotit, jinak jízda po dálnici s vozíkem byla paráda, cestou z5 až do práglu, ta 1.4 o něm téměř neví...
30.12.2010 dneska sem se byl na rapídka podívat v zimovišti, našel sem náhr klíčky od dveří a nádrže(původní ukradeny při vloupačce do feldy), spínačku sem musel kuchnout, nahodil jinou baterku a chytil na drc, parááááda
15.1.2011 rapídek probuzen ze zimního spánku, převezen na dilnu a příprava stk, pak zase hezky spinkat do jara
7.2.2011 tak sem vyrazil na stk, po 5ti km se odporoučelo těsnění pod hlavou a za štěpánovo formelákem sem zas mazal z5 na dilnu, super, když se daří tak se daří :(
1.5.2011 Rapídek probuzen ze zimního spánku, díky Kaprofovi za ubykaci, doufám že semnou počítáš i na tuto zimu, a přivežen domů, čeká ho nějaká kosmetika a doladění, a hurá na želiv
9.5.2011 dnes rozebrána nová vlečka, vše šlo krásně povolit, přelisovány silentbloky v příčných ramenech, vyčištěny závity, můžem začít skládat. Za pomoc díky Štěpánovi
12.5.2011 proběhla akce kulový blesk, odpoledne schnilá náprava ven, poskládat novou, vyztužit a tradá na auto, už nemám áčka , ba naopak, super, zítra geometrie, díky štěpo
14.5.2011 auto konečně vepředu sníženo, už je to koukatelné kupé, nasazen spoilerek, a Štěpán mi vytočil středící kroužky a alu, díky
Béžový šel do dobrých rukou, za což jsem moc rád, nechť slouží stejně dobře jako mě.
Nástupce:
Rapid 130 Sport, dobová anglická úprava, do dnešních dní se auto dochovalo, tak jak vyjelo z upravcovy dilny, dle originálu byl pouze znovuvyroben výfuk, původní podlehl korozi. Auto po dovozu ve stavu žalostném, 4 roky na dešti mu moc krásy nepřidaly, nicméně pár dní na dilně a je prozatim v koukatelnem a plně provozuschopnem stavu. Celková GO samozřejmě v plánu je, ale až časem, zatim si ho budu užívat, tak ,jak je
video želiv podzim 2011:
dovolte mi představit další moje autí...
začnem trochou historie, aneb jak Apple k Rapidu přičichl
prvního rapida sem si koupil na jaře 2007, bílá 130, po prvním majiteli a krásně zdravej, dostal alu meteor, lpg a spousty dalšího, sloužïl věrně až do podzimu , kdy sem vjel do cesty vw vento, a výsledek dle fotek znamenal jeho konec........
týden před nehodou sem dostal v krkonoších za odvoz 136ku, s vyvařenou kstlí, ale příšerným lakem a motor kaput, vzhledem k tomu že jsem se pro něj dostal až po propuštění z nemocnice, a v rapidu sem se bál, přenechal sem ho kamarádovi a dal do něj motor z erka, loni na podzim mi kamarád volá že ho nevyužije a jestli ho nechcu, touha po kupé byla silná tak sem si ho vzal zpět, dostal favo motor s příslušenstvím ze 136ky a lpg, od é doby věrně slouží, ikdyž už to má spočítaný, vzhledem ke stavu kastle atd....
no a jeho nástupce.....
Škoda Rapid 136
datum výroby: 31.10.1989
datum prodeje: 23.11.1989 Obchodní dům KOTVA Praha
barva : 2040
motor :742/136
stav tacho: 73 600km
interier: černé sedáky s bílým pruhem
servisní knížka vedená do posledního záznamu: 19.6 1992 při 20 058km
koupeno v prosinci 2008 od vnuka první majitelky bez TP, interier netknutý, nepotrhaný, nevyšisovaný a nerozvrtané plato pod oknem, motor originál ,pouze si z něj nějakej šikula během 2let stání na parkovišti ukradl sání, pumpu a termostat...proč asi, co se motoru ,převodovky a náprav týče, vše netknuté, bez vůlí, a nehlučné
kastle, prahy původní a bez kousku rzu, lemy chycené lehce, ale výměna je čeká, pod předníma blatníkama p kapsy a hřbet blatníku na výměnu, jinak cajk
začínám tedy odstrojovat a bude se vyvařovat..
co mě čeká:
vyměnit zadní lemy
vyvařit předek +origo čssr blatníky
nalakovat do původního odstínu
udělat z něj co možná nejpůvodnější auto, tak jak vyjelo z fabriky
těm co dočetli až sem dávám volno na pivko a děkuji za přízeň
8.7.2009 dokopeno zbytek plechařiny o víkendu jde do akce CO a flexa
20.7. 2009 zbýva dovařit levý lem, a pár drobností a připravujem se do laku
21.7.2009 lemy hotovy, zbývají 2 věci, a zítra začínáme kytovat
22.7.2009 zadek komplet vykytován
27.7.2009 nastříkány dveře, zadní blatníky, prahy do plniče, řádné 3 vrstvy
11,8, 2009 auto po laku, odstín samozřejmě ten který dostal ve fabrice 2040
14.8.2009 pokračujem ve strojení, obroušena podlaha zespod, natřena 2x formexem, vytmeleny sváry a blatníky v podběhách a ve finále nastříkáno vše cca
9L bitumelu, parádička
28.8.2009 první výlet máme za sebou, udělány dutiny rezistinem, dostrojen vnitřek(sedačky, zadní opěrky a zadní tapece), ještě drobnosti a je finito, jinak jede jak nový auto, motor nejni slyšet, nic neklepe, nedrnčí apod
6.9. 2009 nalepeny boční lišty, a kvasinské samolepky na sloupky
20.9.2009 absolvován srazík v želivu, a kafíčko dostalo ocenění, pro mě taková třešnička nakonec renovace
8.11.2009 bojujem proti korozi, nandány plastové podběhy na celé autí, a výfuk abarth
15.5.2010 inplantován do motoroveho prostoru motor z fábie, dále new kotouče, destičky, stočené zadní bubny, a cestou domu sem se nestačil divit jak je v autě ticho, jak v kostele, jede to, táhne to ,nechá se to točit, a brzdí to, paráda2
15.8.2010 rapídek semnou absolvoval týdení dovolenou, převážně tahal za sebou vozík, at už do jižních čech, tak do Jablonce n.Nis, škoda že v jablonci bylo hnusně a na petříně , kde stríko bydlí se nedalo fotit, jinak jízda po dálnici s vozíkem byla paráda, cestou z5 až do práglu, ta 1.4 o něm téměř neví...
30.12.2010 dneska sem se byl na rapídka podívat v zimovišti, našel sem náhr klíčky od dveří a nádrže(původní ukradeny při vloupačce do feldy), spínačku sem musel kuchnout, nahodil jinou baterku a chytil na drc, parááááda
15.1.2011 rapídek probuzen ze zimního spánku, převezen na dilnu a příprava stk, pak zase hezky spinkat do jara
7.2.2011 tak sem vyrazil na stk, po 5ti km se odporoučelo těsnění pod hlavou a za štěpánovo formelákem sem zas mazal z5 na dilnu, super, když se daří tak se daří :(
1.5.2011 Rapídek probuzen ze zimního spánku, díky Kaprofovi za ubykaci, doufám že semnou počítáš i na tuto zimu, a přivežen domů, čeká ho nějaká kosmetika a doladění, a hurá na želiv
9.5.2011 dnes rozebrána nová vlečka, vše šlo krásně povolit, přelisovány silentbloky v příčných ramenech, vyčištěny závity, můžem začít skládat. Za pomoc díky Štěpánovi
12.5.2011 proběhla akce kulový blesk, odpoledne schnilá náprava ven, poskládat novou, vyztužit a tradá na auto, už nemám áčka , ba naopak, super, zítra geometrie, díky štěpo
14.5.2011 auto konečně vepředu sníženo, už je to koukatelné kupé, nasazen spoilerek, a Štěpán mi vytočil středící kroužky a alu, díky
Béžový šel do dobrých rukou, za což jsem moc rád, nechť slouží stejně dobře jako mě.
Nástupce:
Rapid 130 Sport, dobová anglická úprava, do dnešních dní se auto dochovalo, tak jak vyjelo z upravcovy dilny, dle originálu byl pouze znovuvyroben výfuk, původní podlehl korozi. Auto po dovozu ve stavu žalostném, 4 roky na dešti mu moc krásy nepřidaly, nicméně pár dní na dilně a je prozatim v koukatelnem a plně provozuschopnem stavu. Celková GO samozřejmě v plánu je, ale až časem, zatim si ho budu užívat, tak ,jak je
video želiv podzim 2011:
Apple Rapid 130 Sport - komentáře:
O 6hod ranný,D1 Humpolec-Praha, dotankovat modrej a D11 dom
-> Jackye: takovej komorný zrásek
Co ze dělo v ŭelyvě? 

-> marra_rwd: bil tam trošku mumraj,fotku zem ztyhl na pozledný chvýly. Někde přýště

ti jo, vydym fotku s pohofeztu - pryzte muzyme dat pokec, dvakrat jzem ze motal kolem tvojeho zporta, ale nesachityl jzem te tam. tak pryzte
-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod: vipadá fešně 

nádherní ten zport... 

K dokonalozty mu chibý už jen nějakí štýtek na předný mazce.
anglyĝák zport moc lybovej 

-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod: Božý mlíni melou. V mém podáný ukrutně pomalu, ale trezt nějakou dězyvě nepřypravenou boudou pod lak - znad ze toho oba dožyjeme ve sdravý.



-> Hurdyz: promyň, výckrát ze to neztane
.....to nesnamená že ty prodám 2.kupéro 


-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod:
Gratulace k prodejy.
A ke strátě kamárada. Abiz věděl, že jzy mne dožyvotně nazral. Garáž ve víztavbě...... správa žádná.
Jo a oĝekávej děkovní dopyz od mé ženi, dětý, mylenek, rodyĝů.....

Gratulace k prodejy.
A ke strátě kamárada. Abiz věděl, že jzy mne dožyvotně nazral. Garáž ve víztavbě...... správa žádná.

Jo a oĝekávej děkovní dopyz od mé ženi, dětý, mylenek, rodyĝů.....






Prodáno, ať dělá novému majytely mynymálně ztejnou radozt jako mě
-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod: ne-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod: neřešyt pořád bívalou manželku, šel bich do něj
po kupátku ze my ztízká


2 coupé jzou pro mě už sbiteĝní, už takgle jych mám výc než je ujesdytelní, bude my po nem zmutno, tooo joooo
-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod: Mýzto ze najde ne? Škoda prodávat, pokud nepotřebuješ prachi
-> Nwkt: přecy RyCe, ten teda satym ztagnuje, ale Lada už ze blýžý do fynále, takže zocyalyztycké zrasi bude ĝym objyždět, a béžovál muzý uvolnyt myzto v garážy
-> Nwkt: tuzym ladu
-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod: coz pořýdyl?
Na prodej, For zale, sum Verkauf 
