-> Vojťas: No přehlídnout to nejde :-)
Ale asi jsem si udělal definitivně škodovácky jasno. Erko bylo, k tomu všechny dostupné nové ND na stavbu - není a nejsou. Byla ouža, k tomu skoro všechny dostupné nové ND na další stavbu, není - nejsou.
Byly Rapidy dva, díly na 1,5 nového, díly na 1,5 slušného ojetého. No a pořád jsou jen se v tom dělá větší pořádek.
Takže jsem snad už skončil u toho, co mne táhlo posledních 11-12 let, tj. 2D 136ka, definitivně. Další experimenty si už doufám odpustím.
Alespoň co se týče škodovek. Jinak mám o třech předrevolučních typech coupé západních značek jasno, resp. v hlavě temno. Ale to naštěstí není zase tak nebezpečné. Dokud mi to někdo nestrčí pod nos.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuálné no.3
Jelikož hlavní kus jezdí a dílů na stavbu ještě jednoho zbylo požehnaně, vlastně skoro všechny, dosti z nich už hotové, jen namontovat, rozhodnul jsem se pořídit ještě jednu záložní karoserii.
Zrovna příliš nabídek ve stavu, který by se alespoň minimálně přibližoval požadavkům na náhradní boudu zrovna nebylo. Nakonec jsem vybral tuhle, cca 5km za městem, zarovnanou ve tmavé garáži.
Takže jsem si jí vlastně pořádně prohlédl, až když jsem jí v novém bydlišti sundával z vleku. Je taky jaksi putovní a žádná hitparáda se nekoná. Nicméně je to "jen" na klasické vyvaření, pokud se nenamane za dobré peníze mnohem lepší.
Po přivezení jsem na holou boudu namontoval nápravy, co zbyly po čísle no. 1, nahrubo nastrojil a po strop naplnil díly na stavbu, včetně obou "kufrů". Ani se všechno nevešlo, motory a převodovky musejí být bokem.
Takže momentálně postrkovatelný sklad dílů na stavbu sebe sama. Průběžně se další nové ND dokupují a zda se začne stavět další kus, je to možné, není kam spěchat.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Předchozí no.2 - využit, vytěžen a nepoužitelné sešrotováno.
Tak jak začít, bylo nebylo jednu neděli jsem se poněkud intoxikoval láhvemi sektu a na internetu nalezl inzerát.
O dva dny později jsem měl cestu na opačný kout naší krásné vlasti a rozhodl se, že zpáteční cestu absolvuji zkratkou přes další cíp republiky. Bylo to sice dál, zato horší cestou, nicméně překážkou byl RAPID čekající na vyzvednutí. Po velmi rychlém nalezení vozu v neznámém městě (mám rád cestování bez GPS a jde mi to - sebechvála smrdí, tak až vyvětráte, čtete dál :-)) a bleskovém nákupu přesun necelých 200km ostré jízdy na domácí stanoviště.
Fakta k vozu:
Škoda Rapid 136
r.v. 1988
motor originál 742.136 (zase, už jich mám pořádnou sbírku, všechny kompletní a schopné spolehlivého provozu .-)) (velmi tichý a solidně jede - měl by být po rozvodech, svících, oleji a pumpě - docela tomu věřím)
zase červená (oranžová barva)
VIN číslo shodné ve 13 znacích s mým Rapidem no.1
Zřejmě už tušíte odkud vane vítr, stejná auta, roky výroby, téměř identický VIN, stejné barvy...................
Jinak ve stručnosti:
- vůz má perfektní sadu sedaček - nejlepší ze všech sad co mám
- vybaven centrálem na DO+alarm+el. okna
- střed. panel felicia
- střecha zasažená oknem a dírou pro anténu - pří velkém dešti zatéká
- zpětná zrcátka - modrá skla ala wessem, nastavitelná ve všech osách, jinak hovno vidět ve většině z nich
- již byla vařená podlaha, poměrně slušně
- co se týče ostatní koroze, karoserie by ušla, je ovšem pár míst na zaúřadování CO2 - není zdaleka tak pěkná jako moje no.1, ale ani zdaleka tak hnusná jako většina Rapidů v ČR.
- velmi pěkná skla - všechny - lepší než většina co mám
- solidní podvozek, kromě přední nápravy, k té mám výhrady ohledně tlumení, pérování a hřebenu, důležitá jsou ovšem zadní ramena a příčka, ty se jeví OK
- lak je k ničemu, zadní čelo super, zadní kapota provrtaná od spoilerů, přední slušná, jen prasácky vybroušená a očerněná, dveře nic moc, zadní blatníky 1x OK, druhý na opravu
Jinak to docela hezky jede, sednul jsem do toho u prodávajícího a zastavil u stodoly o 180 km dále, ve všech počasích, po všech silnicích od dálnice po polňačku a fungovalo vše jak má, na 21 let strarou škodovku slušné.
Jelikož hlavní kus jezdí a dílů na stavbu ještě jednoho zbylo požehnaně, vlastně skoro všechny, dosti z nich už hotové, jen namontovat, rozhodnul jsem se pořídit ještě jednu záložní karoserii.
Zrovna příliš nabídek ve stavu, který by se alespoň minimálně přibližoval požadavkům na náhradní boudu zrovna nebylo. Nakonec jsem vybral tuhle, cca 5km za městem, zarovnanou ve tmavé garáži.
Takže jsem si jí vlastně pořádně prohlédl, až když jsem jí v novém bydlišti sundával z vleku. Je taky jaksi putovní a žádná hitparáda se nekoná. Nicméně je to "jen" na klasické vyvaření, pokud se nenamane za dobré peníze mnohem lepší.
Po přivezení jsem na holou boudu namontoval nápravy, co zbyly po čísle no. 1, nahrubo nastrojil a po strop naplnil díly na stavbu, včetně obou "kufrů". Ani se všechno nevešlo, motory a převodovky musejí být bokem.
Takže momentálně postrkovatelný sklad dílů na stavbu sebe sama. Průběžně se další nové ND dokupují a zda se začne stavět další kus, je to možné, není kam spěchat.
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Předchozí no.2 - využit, vytěžen a nepoužitelné sešrotováno.
Tak jak začít, bylo nebylo jednu neděli jsem se poněkud intoxikoval láhvemi sektu a na internetu nalezl inzerát.
O dva dny později jsem měl cestu na opačný kout naší krásné vlasti a rozhodl se, že zpáteční cestu absolvuji zkratkou přes další cíp republiky. Bylo to sice dál, zato horší cestou, nicméně překážkou byl RAPID čekající na vyzvednutí. Po velmi rychlém nalezení vozu v neznámém městě (mám rád cestování bez GPS a jde mi to - sebechvála smrdí, tak až vyvětráte, čtete dál :-)) a bleskovém nákupu přesun necelých 200km ostré jízdy na domácí stanoviště.
Fakta k vozu:
Škoda Rapid 136
r.v. 1988
motor originál 742.136 (zase, už jich mám pořádnou sbírku, všechny kompletní a schopné spolehlivého provozu .-)) (velmi tichý a solidně jede - měl by být po rozvodech, svících, oleji a pumpě - docela tomu věřím)
zase červená (oranžová barva)
VIN číslo shodné ve 13 znacích s mým Rapidem no.1
Zřejmě už tušíte odkud vane vítr, stejná auta, roky výroby, téměř identický VIN, stejné barvy...................
Jinak ve stručnosti:
- vůz má perfektní sadu sedaček - nejlepší ze všech sad co mám
- vybaven centrálem na DO+alarm+el. okna
- střed. panel felicia
- střecha zasažená oknem a dírou pro anténu - pří velkém dešti zatéká
- zpětná zrcátka - modrá skla ala wessem, nastavitelná ve všech osách, jinak hovno vidět ve většině z nich
- již byla vařená podlaha, poměrně slušně
- co se týče ostatní koroze, karoserie by ušla, je ovšem pár míst na zaúřadování CO2 - není zdaleka tak pěkná jako moje no.1, ale ani zdaleka tak hnusná jako většina Rapidů v ČR.
- velmi pěkná skla - všechny - lepší než většina co mám
- solidní podvozek, kromě přední nápravy, k té mám výhrady ohledně tlumení, pérování a hřebenu, důležitá jsou ovšem zadní ramena a příčka, ty se jeví OK
- lak je k ničemu, zadní čelo super, zadní kapota provrtaná od spoilerů, přední slušná, jen prasácky vybroušená a očerněná, dveře nic moc, zadní blatníky 1x OK, druhý na opravu
Jinak to docela hezky jede, sednul jsem do toho u prodávajícího a zastavil u stodoly o 180 km dále, ve všech počasích, po všech silnicích od dálnice po polňačku a fungovalo vše jak má, na 21 let strarou škodovku slušné.
Hurdis / Rapid 136 - no.2 a no.3 - komentáře:
21:40:14
06.10.2012
06.10.2012
Hurdis
21:25:39
06.10.2012
06.10.2012
Vojťas
-> Hurdis: ti nestacilo poskladat jednoho rapida? jeste se chces casem poustet do dalsiho? k tomu uz nemam co rict :) to uz je diagnoza opravdu :) a pani to vi? nebo to delas jako ten blazen pod Kuňkou...
20:49:10
06.10.2012
06.10.2012
Hurdis
-> Vojťas: No v porovnání těch dvou kastlí nevím, co bylo lepší. Předchozí byla částečně vyvařená, ale blbě a zadek hnilý a se střešním oknem. Navíc špatný podvozek.
Tohle má střešák taky, hnilé je to na obvyklých místech taky, ale zase nevařené. Takže taky hitparáda jako z Óčka. Ale zase ode dneška to má nápravy fajné, 60tkm na hrbu, jedinou nerapasovanou sadu co mám.
Ale zatím účel to splní. Roztřídit sklad na díly na jedno kompletní auto a uložit na horší časy - takhle to zabere méně místa. Díly na necelé třetí auto se uloží zase jinam, napřesrok možná bude možnost deponovat třetí boudu, na jejímž výběru bych si dal už záležet.
Takto by snad měla být generace Rapid 136 zajištěna, navíc díky dobře pojištěnému hlavnímu autu i z hlediska zafinancování. Za předpokladu, že by došlo k velkému třesku nezaviněně a odešel bych po svých.
Tohle má střešák taky, hnilé je to na obvyklých místech taky, ale zase nevařené. Takže taky hitparáda jako z Óčka. Ale zase ode dneška to má nápravy fajné, 60tkm na hrbu, jedinou nerapasovanou sadu co mám.
Ale zatím účel to splní. Roztřídit sklad na díly na jedno kompletní auto a uložit na horší časy - takhle to zabere méně místa. Díly na necelé třetí auto se uloží zase jinam, napřesrok možná bude možnost deponovat třetí boudu, na jejímž výběru bych si dal už záležet.
Takto by snad měla být generace Rapid 136 zajištěna, navíc díky dobře pojištěnému hlavnímu autu i z hlediska zafinancování. Za předpokladu, že by došlo k velkému třesku nezaviněně a odešel bych po svých.
20:32:49
06.10.2012
06.10.2012
Vojťas
-> Hurdis: aha, jak tam nejsou datumy nahrani foto tak v tom neni takovy prehled. ale dobre ty :D
20:08:49
06.10.2012
06.10.2012
Hurdis
-> Vojťas: Foto 30 je poslední před lisem bývalého dárce, od 31. už je to jiný pelech.
19:57:26
06.10.2012
06.10.2012
MaiffyW3
-> Vojťas: Pokiaľ som správne pochopil kúpil ďalšieho rapida :)
19:56:31
06.10.2012
06.10.2012
Vojťas
-> Hurdis: at koukam jak koukam porad tomu nerozumim
19:22:08
06.10.2012
06.10.2012
Hurdis
Tak a tahle odpadková karta má odedneška dalšího člena.
22:22:53
15.06.2009
15.06.2009
pyroman
-> Hurdis: flinstone cára
20:26:34
15.06.2009
15.06.2009
Hurdis
-> pyroman: možná káábro - reverzní
20:14:43
15.06.2009
15.06.2009
pyroman
-> Hurdis: a co s ním bude?
19:52:03
15.06.2009
15.06.2009
Hurdis
Tak jsem si hodil káru na jámu, sundal kola... a vyřešil budoucnost téhle karoserie.
16:46:47
10.06.2009
10.06.2009
pyroman
-> Hurdis: nj erek ve slušném stavu je jak šafránu, ale taky by se mi nějaké líbilo
16:23:37
10.06.2009
10.06.2009
Hurdis
-> pyroman: To právě ne, to musí ustoupit. Co kdyby se někdy v budoucnu objevilo nějaké eRko . Každopádně snad mám skoro všechno co jsem potřeboval, takže už jenom začít s tím něco dělat.
16:17:28
10.06.2009
10.06.2009
Hurdis
-> doly120-ten třetí:o): Tak primárním účelem tohoto auta je legálně dostat mého druhého Rapida zpět na doklady. Kvůli SPZ, platným papírům s ideálním VIN číslem, který požaduje odbor dopravy a dlouho platné STK jsem ho zakoupil. To že s doklady bude i celé auto se spoustou zajímavých dílů je nad plán.
Co bude s autem dál se uvidí po důkladném ohledání. Dle stavu karoserie, která není zrovna libová.
Co bude s autem dál se uvidí po důkladném ohledání. Dle stavu karoserie, která není zrovna libová.
09:51:28
10.06.2009
10.06.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hurdis: hezky pane
myslím že nám do chalupy brzo přibude jedno další bílý kupátko
myslím že nám do chalupy brzo přibude jedno další bílý kupátko
01:40:31
10.06.2009
10.06.2009
pyroman
se začínáte s Tomem předhánět, kdo bude mít víc aut ne? jinak gratulace ke koupi....a to místo nebolo takhle náhodou na jedno vozidlo, co odmítl Tomáš?
22:29:40
09.06.2009
09.06.2009
doly120
Co sním bude v plánu? Jinak vypadá celkem dobře
Ty si názorným příkladem,že jedno auto nestačí
Ty si názorným příkladem,že jedno auto nestačí
22:26:39
09.06.2009
09.06.2009
Hurdis
To je jenom odvar, bude na čase dát si pauzu a odvolat další projekt. Nezbylo by místo na ...........