![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 136 RAPID, ročník 1989
Tohleto autíčko mám od listopadu 2008 od člena "Onda", který ho zachránil před eurolikvidací.
STRUČNĚ:
- v autě BYL centrál na klíč značky BRANO zavírá SAMO
- elektrický stahování bylo jen v levém okně, nějaká starodávná unisada, vypadalo jako vyrobené z merkuru, v pravém okně chyběla převodovka.
- v roce 1997 nový, avšak ne příliš povedený lak (voda - loupání, kvalita - blednutí)
- někdo z předchozích majitelů lil do chladiče asi močůvku - spousta vodního kamene, bordel, hnus, velebnosti, kvuli tomu se mi přehříval a mnohokrát vyvařil motor (než jsem odhalil příčinu a provedl totální výplach), tím pádem několikrát rovnaná hlava, předčasně si ho to odneslo do pěkný prdele, začal žrát olej, benzin, kouřit a ztrácet výkon, v červenci 2010 jsem ho překroužkoval (takový ty kroužky bez výbrusu, co sou o něco větší, aby těsnily), což pomohlo na pár tisíc kilometrů, ale hold pokroucený vložky se zase projevily, takže se s ním jezdilo míň a míň, než dostal motor z fava.
ÚPRAVY:
- centrál na DO
- prdel z užovky, dvouvlákna
- brzdový světlo nahoru na okno, přilepeno nějakým starodávnym německym tmelem, snad už neupadne
- kola - plecháče
- bezkontakt FAVO 136
- motor FAVO 136
- dobíjení FAVO
- zahrádka upravená ze 120cky
- zadní stěrač 660mm, upravený z předních stěračů FAVO, cyklovač FAVO, ostřikovač z Dacie
- elektrický stahovačky z Alfy 33
- tapecí vlastní výroby, vepředu tenký novodur, vzadu sololit
VÝZNAMĚJŠÍ OPRAVY:
- vyztužená GO zadní náprava (po zlomení levého šikmého ramene nacouváním do příkopu)
- vyvaření - prahy, lemy, úchyty, spodek
- výměna komplet řízení za repas
- nátěr podlahy zevnitř
- výměna mostu rezervy, thx to Dušan
××× 2013 ×××
PÍĎOMOBIL BYL NAJEBÁN NA LEVÝ BOK a z finančně-všelijakých důvdů zadepozitěn
××× 2014 ××× 2015 ×××
!! práce byla zpomalena různými zdravotními vysírkami !! ale odteď seru já na zdraví :)
práce je zpomalena divokým životem :)
- ložiska zadní nápravy .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- zadní tlumiče . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- zadní pružiny . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. to se asi nedočkáme
- výměna LZ blatníku... .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. materiál je, čeká se na složení přední nápravy a otočení auta
- Přetěsnění převodovky.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- alobal v motorovym prostoru . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- GO chlazení - hadice, topení, chladič, CU. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- GO brzd - brzdiče, prasátka, potrubí.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. už jen přední brzdiče
- odrbání a natření podvozku.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO HOTOVENKO
- LEKR .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- překopání elektroinstalace - 16 pojistek
- koberce .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. 85%
- kapsy dlouhých ramen .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVENKO
- repas přední nápravy . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- kontrolka ručky, sahary . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- plynové vzpěry na přední i zadní kapotu . .. .. .. .. .. .. .. .. .. 33,3%
××× NEHOŘÍ ALE BUDE ×××
- motor 1.4 v bloku 1.3
- střešní okno
- lak
(ASI) NEUSKUTEČNITELNÉ PLÁNY
- 1203kový vyklápění zadních okýnek
- křidýlko nad zadní okno
- kulatý dvouoko
Tohleto autíčko mám od listopadu 2008 od člena "Onda", který ho zachránil před eurolikvidací.
STRUČNĚ:
- v autě BYL centrál na klíč značky BRANO zavírá SAMO
- elektrický stahování bylo jen v levém okně, nějaká starodávná unisada, vypadalo jako vyrobené z merkuru, v pravém okně chyběla převodovka.
- v roce 1997 nový, avšak ne příliš povedený lak (voda - loupání, kvalita - blednutí)
- někdo z předchozích majitelů lil do chladiče asi močůvku - spousta vodního kamene, bordel, hnus, velebnosti, kvuli tomu se mi přehříval a mnohokrát vyvařil motor (než jsem odhalil příčinu a provedl totální výplach), tím pádem několikrát rovnaná hlava, předčasně si ho to odneslo do pěkný prdele, začal žrát olej, benzin, kouřit a ztrácet výkon, v červenci 2010 jsem ho překroužkoval (takový ty kroužky bez výbrusu, co sou o něco větší, aby těsnily), což pomohlo na pár tisíc kilometrů, ale hold pokroucený vložky se zase projevily, takže se s ním jezdilo míň a míň, než dostal motor z fava.
ÚPRAVY:
- centrál na DO
- prdel z užovky, dvouvlákna
- brzdový světlo nahoru na okno, přilepeno nějakým starodávnym německym tmelem, snad už neupadne
- kola - plecháče
- bezkontakt FAVO 136
- motor FAVO 136
- dobíjení FAVO
- zahrádka upravená ze 120cky
- zadní stěrač 660mm, upravený z předních stěračů FAVO, cyklovač FAVO, ostřikovač z Dacie
- elektrický stahovačky z Alfy 33
- tapecí vlastní výroby, vepředu tenký novodur, vzadu sololit
VÝZNAMĚJŠÍ OPRAVY:
- vyztužená GO zadní náprava (po zlomení levého šikmého ramene nacouváním do příkopu)
- vyvaření - prahy, lemy, úchyty, spodek
- výměna komplet řízení za repas
- nátěr podlahy zevnitř
- výměna mostu rezervy, thx to Dušan
××× 2013 ×××
PÍĎOMOBIL BYL NAJEBÁN NA LEVÝ BOK a z finančně-všelijakých důvdů zadepozitěn
××× 2014 ××× 2015 ×××
!! práce byla zpomalena různými zdravotními vysírkami !! ale odteď seru já na zdraví :)
práce je zpomalena divokým životem :)
- ložiska zadní nápravy .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- zadní tlumiče . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- zadní pružiny . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. to se asi nedočkáme
- výměna LZ blatníku... .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. materiál je, čeká se na složení přední nápravy a otočení auta
- Přetěsnění převodovky.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- alobal v motorovym prostoru . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- GO chlazení - hadice, topení, chladič, CU. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- GO brzd - brzdiče, prasátka, potrubí.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. už jen přední brzdiče
- odrbání a natření podvozku.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO HOTOVENKO
- LEKR .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- překopání elektroinstalace - 16 pojistek
- koberce .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. 85%
- kapsy dlouhých ramen .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVENKO
- repas přední nápravy . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- kontrolka ručky, sahary . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- plynové vzpěry na přední i zadní kapotu . .. .. .. .. .. .. .. .. .. 33,3%
××× NEHOŘÍ ALE BUDE ×××
- motor 1.4 v bloku 1.3
- střešní okno
- lak
(ASI) NEUSKUTEČNITELNÉ PLÁNY
- 1203kový vyklápění zadních okýnek
- křidýlko nad zadní okno
- kulatý dvouoko
Píďomobil - komentáře:
pepík v depozitu.... spinká v jedný fabrice v garáži,, současné situace nedovoluje jinak ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Něco nového?
-> Peťa Klíč: nevim kdy a kde to bylo,ale nekde jsem te zahlidnul.Auto jsem poznal podle ty sedy zakladovky ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> jarda.u1: thumbs up, v úterý 100% ne to bejvám schovanej v brně, v mikulově bývám málo a když tak o vechendu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Peťa Klíč: tenhle tejden jsem byl na dovoleny v Pasohlavkach a na 99% jsem te nekde potkal (tusim ze v utery v Mikulove)
-> Kaprof: víš já bych docela chtěl tu stříšku nad vokno, nejlépe tu s brzdovym světlem, možná by to ten stěrač opticky schovalo že by třeba míň vadil, ale mně osobně to tam vzhledově nijak nepřekáží, a když mám každý ráno marastt s rosou na skle tak su rád že si to vopláchnu a utřu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> onda: ondro tyjo si nepamatuješ? sem to sundával kvuli STK a pak jsem ztratil šroubky, navic nějak jsem zjistil že se mi to bez nich víc líbí a už nejezdim 500 kilometrů měsíčně v noci tak to neřešim ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Peťa Klíč-zdarec kemo,kde máš dálkový?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Peťa Klíč: Sterač se mi nelíbí ale ty žehličky nevim proč ano :-)...Jen by to chtělo k nim dodělat i předek :-)
aktuální image
-> Bajou: jop, byl jsem v "práci" ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nedávno jsem viděl tvého Rapida, jak stál v Žabinách na parkovišti
Jsem si říkal, že to bude někdo z virtu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Quest:
nečteš fórum? leý už jsem spravil a na pravý se dostanu nejdřív za týden.. mimochodem je to i v popisku auta co tomu bylo ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
nemáš náhodou vzadu áčka jak prase?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Tazi: čau, zatím ne, nechám to asi na jaro, tam je nejbolavější místo ta maska, chtěl bych stejnou jako je teď
-> Peťa Klíč: brachu, svedl jsi tam zabudovat ty kulaté woči...?
-> škodík: já si myslim že Pepovi docela sluší
když sem ho dovez' taky sem si myslel že dám původku ale přešlo mě to
![136](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/136.gif)
jinou masku