skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 136 původně 130 r.v. 1987
Motor favo136
Převodovka 5q,4,22
1990 dovoz z Belgie výměna motoru (136favo)
Do 2002 sloužil dvěma majitelům než se konečně dostal ke mně.
Původní záměr po koupi byl auti vyvařit, poopravit nutné, hodit nový barevný kabát a
s menším ziskem poslat dále do světa.
Akce se nezdařila a auti zůstalo odstrojené,vyvařené v garáži až do června 2006
kdy se ho zadařilo láknout, ustrojit a vyrazit na STK.
2007 výměna koncových hlaviček řízení+rejdové čepy
2008 nové bubny,kotouče,brzdové trubičky+hadice,nová zadní prasátka zrepasované brzdiče a
posilovač (membrána a gufero)nový hlavní brzd.válec - brzdí parádně
Při trhání trubiček vzala za svý i spojková no když už sem byl vtom prošlo go i ovládání spojky.
Výměna silenbloku pod převodovkou a tzv.buchty v ramenech (na 5ku se klepalo celý auto jak rosol )
Altik 55A darovaný z fáčka a nový rozdělovač a zap ETZ
Zadařilo se upravit vodní pumpu a sacím potrubím koluje voda jak má (těleso termostatu sem měl origo 136)- to je paráda když to studený nefrčí přískokem skok
Až bude čas a chechtáky navíc
Vyměnit ložiska na vlečce - hučej jak hejno vos
Udržovat v pojízdnym stavu ať mi vydrží až do důchodu
2010 Tak sem si letos zjara koupil nová kolečka a zbylo i na nové pneu. V garáži vyhrabal jeden pár kloubů a zrepasoval-snad budou sloužit. Natřel spodek a použil jako každoročně mnoho litrů rezistinu.
2010-2012 Kompletní repase přední a zadní nápravy,origo vodní pumpa š 136, karburátor š 136,běžná údržba a tejden před odjezdem do Chorvatska
výměna motoru z Felicie Mpi s použitim karbce a pumpy Facet, nová lamela,ložisko,rychloběžn ý startér,rozvody,repase vodní pumpy.
No a do budoucna jak jinak než udržovat pojízdný a zrepasovat eště druhej kousek,co už skoro 8 let čeká ve stodole. Dávnej dar za maturitu a moje první auto,se kterym sem tenkrát projezdil půl Evropy jak jináč než s kupou náhradních dílů,ktery sem betzak na cestách nikdy nepotřeboval :-)..jistota je jistota.
Motor favo136
Převodovka 5q,4,22
1990 dovoz z Belgie výměna motoru (136favo)
Do 2002 sloužil dvěma majitelům než se konečně dostal ke mně.
Původní záměr po koupi byl auti vyvařit, poopravit nutné, hodit nový barevný kabát a
s menším ziskem poslat dále do světa.
Akce se nezdařila a auti zůstalo odstrojené,vyvařené v garáži až do června 2006
kdy se ho zadařilo láknout, ustrojit a vyrazit na STK.
2007 výměna koncových hlaviček řízení+rejdové čepy
2008 nové bubny,kotouče,brzdové trubičky+hadice,nová zadní prasátka zrepasované brzdiče a
posilovač (membrána a gufero)nový hlavní brzd.válec - brzdí parádně
Při trhání trubiček vzala za svý i spojková no když už sem byl vtom prošlo go i ovládání spojky.
Výměna silenbloku pod převodovkou a tzv.buchty v ramenech (na 5ku se klepalo celý auto jak rosol )
Altik 55A darovaný z fáčka a nový rozdělovač a zap ETZ
Zadařilo se upravit vodní pumpu a sacím potrubím koluje voda jak má (těleso termostatu sem měl origo 136)- to je paráda když to studený nefrčí přískokem skok
Až bude čas a chechtáky navíc
Vyměnit ložiska na vlečce - hučej jak hejno vos
Udržovat v pojízdnym stavu ať mi vydrží až do důchodu
2010 Tak sem si letos zjara koupil nová kolečka a zbylo i na nové pneu. V garáži vyhrabal jeden pár kloubů a zrepasoval-snad budou sloužit. Natřel spodek a použil jako každoročně mnoho litrů rezistinu.
2010-2012 Kompletní repase přední a zadní nápravy,origo vodní pumpa š 136, karburátor š 136,běžná údržba a tejden před odjezdem do Chorvatska
výměna motoru z Felicie Mpi s použitim karbce a pumpy Facet, nová lamela,ložisko,rychloběžn ý startér,rozvody,repase vodní pumpy.
No a do budoucna jak jinak než udržovat pojízdný a zrepasovat eště druhej kousek,co už skoro 8 let čeká ve stodole. Dávnej dar za maturitu a moje první auto,se kterym sem tenkrát projezdil půl Evropy jak jináč než s kupou náhradních dílů,ktery sem betzak na cestách nikdy nepotřeboval :-)..jistota je jistota.
medved410/rapid 136 - komentáře:
11:24:50
16.08.2012
16.08.2012
Jarda - zrušená registrace
přidávám k oblíbeným, dálky s autama starsima 15let, to je moje :)
23:19:29
13.08.2012
13.08.2012
medved410
jo,jo všimli sme si :-),a před sjezdem na Varaždin nás předjížděl váš Slovenský kolega s Rapidem,když sem ho zahlíd v zrcátku,málem mi vypadli očiska z důlku ,cesta super a bez závad.
10:33:09
13.08.2012
13.08.2012
tompro
V sobotu som Vas predbiehal na dialnici v Chorvatsku :D
14:58:00
26.05.2010
26.05.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
a hele kolega od kolína, nádherný decentní originál, paráda, ta foto setkání generací je u kamhájku že?
07:53:10
26.05.2010
26.05.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> medved410: mam podobnyho rapida
18:14:38
13.03.2009
13.03.2009
Kaprof-Pisařík
krasnej rapid koukam že seš kolinak taky
18:10:56
13.03.2009
13.03.2009
medved410
Dík. Jj ty podložky byl jen takovej pokus jinak jezdim na normálních plecháčích.Na kola zatim nejsou valuty.Ešte musim nalepit ty boční černy listy a na prahy chromovany aby vypadal tak jak má
14:13:51
12.03.2009
12.03.2009
Hydron
Pěkný kousek, mám rád tyhle auta v originále, jen s těma podložkama pod koly jsi to kapku přepísk.Sežeň nějaké pěkné apolla nebo meteory a nebude to mít chybu.