Přicházím k autu, centrální zámek ochotně odemyká oboje dveře, otáčím klíčkem v zapalování, zapiští feliciácký startér a wrrrrrrrumvrrr rozburácí se feliciácký motor, ostrá vačka a snížená hlava jen podtrhují požitek z jeho vytáčení do vysokých otáček a rychlé reakce na plyn. Nový výfuk s koncovkou ITC dotváří zvuk motoru a přesvědčuje kolemjdoucí, že pod kapotou není standardní rapidovský motor. Odlehčený setrvačník se s lehkostí otáčí, řadím za jedna a nová spojka ochotně a nekompromisně přenáší sílu motoru na nápravu, elektrony o průměru 15 palců se roztáčí, pneumatiky Pirelli 5000 Drago o rozměru 195/50 R15 překonávají valivý odpor, zakvílejí, zakousnou se do asfaltu a začíná výlet za dobrodružstvím za obdivného pohledu kolemjdoucích...
Zastavím na semaforu, vedle mě BMW 318, opět pár zkoumavých pohledů a je zelená, řadím a frrrrrrrnk pryč, auta za mnou i s BMW, jehož řidič při zkoumání mého auta asi zapomněl zařadit dál sedí na křižovatce...asi chvilkové zmatení smyslů :)
Najíždím na dálnici a říkám si, že bych měl trochu protáhnout ručičku tachometru, šíbuju se do levého pruhu a vytáčím trojku...ve 120 km/h se nad ní slituju a řadím čtyrku... se znuděným výrazem předjíždím v pravém pruhu hopsající felicie na jejich úzkých pneumatikách a ve 160km/h řadím za pět. Před sebou v levém pruhu vidím Audi A4 a čekám co bude...uhne neuhne...po chvíli přišlápnu plyn až na zem, bliknu a předjíždím audinu pravém pruhu...periferně vidím, jak se její řidič zmateně kouká na svůj vlastní obraz v mém zrcadlově tónovaném okně...super pocit...jen chybička, že ani nevím, kolik jsem jel, protože tachometr končí číslem 180 km/h a ručička v tomto okamžiku byla za touhle cifrou....nic naplat, musím se spokojit s faktem, že jsem ho předjel.
Přijíždím k obci...zvolňuji tempo, dávka adrenalinu zas na chvilku vystačí a tak si spokojeně bublám, stažený okna, muzika naplno a úplně je cítit odlesk slunečních paprsků od povrchu auta...projíždím kolem stanice autobusu, čekající lidi na zastávce mě odmění opět pár obdivnými pohledy, občas někdo zamává...víte o jakých pocitech mluvím a v hloubi duše si přejete je prožít taky ? Teď je právě perfektní šance, protože tahle kára je na prodej...osud tomu chtěl a já se musím rozloučit se svým zeleným miláčkem a hledám páníčka, který by se o něj staral a zažíval s ním podobné pocity..
Pokud by měl někdo nějaké foto tohoto vozu, nebo info kde chudák skončil - pošlete prosím na paranek@volny.cz
paranek / Rapid Felicia - komentáře:
Ach jo, to byly časy
moc hezký povídání....
pěkný, pěkný...
Nádhera... Já sice moc plasty nemusim, ale tohle vypadá spíš jako laminát a je to decentní, pěkný, moc pěkný....
A ten článek je taky cool ;-))
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
Nadherny pribeh... mno jo
-> VOJTA ATC 175: podle ET tipuju Golf :-) nicmene ATC Cup se stale vyrabej :-)
-> airbag: Čeče sou to klasický ATSa 7x15 et35, jinak na čem jezdili předtím netuším....
pěkný, pěkný, dávám 10.
P.S. Z čeho sou ty kola???
-> VOJTA ATC 175: No koukám že asi nemáš!Tak se stav,jednoho ti dám!
Moc pěkná debata u mýho auta...
-> mates: ja len že sú tu traja rôzni matesovia/mattessovia a asi piati martinovia a nikdy neviem kto je kto...
-> minno: ja mam jen jeden nick
-> paranecek: A máš psa?
-> Aladin: Jj, byl tam vícekrát a volali mi lidi ještě za 3/4 roku jestli ho ještě nemám...
On byl na prodej asi před 3mi lety v Autosport Tuningu
-> Pele: Blok byl fávo, vnitřnosti Felda, číslo motoru sedělo s TP....
A este k tomu tu je aj 100 martinov, 100 matesov atd. :(
Ono kdyby tady každej neměnil nick tak jak potřebuje, nebo měl 200 přezdívek aby si mohl dát vždy 10 bodů, nevymýšlel si tady pohádky jak mu to jezdí 200 v městě apod., tak by i Štěpán nemusel být naštvaný atd. Prostě se to tu nějak vše během mé dovolené zvrhlo a nemám už chuť se k tomu vyjadřovat....