skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Něco úvodem:
Ahoj, jmenuji se Katka a tuhle kartu si založil můj manžel Péťa (Petislav), když měl ještě svého prvního Rapida. Bohužel pak ho z vážných zdravotních důvodu musel prodat a dělali jsme vše proto abychom mohli udržet alespoň 613 která hrála "Prim". Doba byla zlá a mít Rapida a T613 prostě nešlo. Teď když už má po docela složité operaci se zas na svět dívá mnohem líp a tak jsme si s Péťou řekli že se do budoucna po něčem pohlédneme. Bohužel špičkový zákon, který začne platit od nového roku celou akci značně urychlil a tak se začalo shánět. Prioritou bylo co nejpůvodnější stav včetně detailu, žádný tuzing, střešní okna a hlavně origo 136 s origo motorem 742.136.(Bohužel trošku to kazí to tažné).
Podařilo se nám nakonec koupit tohohle na první pohled ne moc vábného krasavce.
Po omrknutí se zdál být ok,krom zadních lemů. Auto stálo však poslední dobu venku a to se značně podepsalo na stavu laku. Na různých místech jsou škrábance, které nebyli ošetřené a už začínají chytat lišku. Nejhorší záležitostí je že předchozí majitel auto opřel celým bokem o svodidla.
Interiér je původní světlý, tapeci bez děr na repro, dobové rádio Tesla.
Jsem čtvrtá majitelka a k autu byly všechny náležitosti-platný TP čssr, serviska (bohužel jen s první vyplněnou garančkou, pak už se asi dotyčnému nechtělo,o to je to mínus) s datem koupě atd.
No a z tohoto důvodu jsem oprášila tuto kartu a budeme teď vystupovat společně jako jeden team "Katka & Petislav" :)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Tak a teď něco o obou škodných:
Škoda RAPID 136 VLK
v.č. TMB136OOGK 5137723-1988
Motor 742.136
v.č.5926194/136 (proveden výmaz)
Barva hněď kamenná č.2315
expedice vozů AZNP Kvasiny 17.6.1988
způsob nabytí fakt.č.388828 Mototechna 7711 , ul. V.I.Lenina , 735 06 Karviná (1988)
www.skodaclub.wbs.cz/
Ahoj, jmenuji se Katka a tuhle kartu si založil můj manžel Péťa (Petislav), když měl ještě svého prvního Rapida. Bohužel pak ho z vážných zdravotních důvodu musel prodat a dělali jsme vše proto abychom mohli udržet alespoň 613 která hrála "Prim". Doba byla zlá a mít Rapida a T613 prostě nešlo. Teď když už má po docela složité operaci se zas na svět dívá mnohem líp a tak jsme si s Péťou řekli že se do budoucna po něčem pohlédneme. Bohužel špičkový zákon, který začne platit od nového roku celou akci značně urychlil a tak se začalo shánět. Prioritou bylo co nejpůvodnější stav včetně detailu, žádný tuzing, střešní okna a hlavně origo 136 s origo motorem 742.136.(Bohužel trošku to kazí to tažné).
Podařilo se nám nakonec koupit tohohle na první pohled ne moc vábného krasavce.
Po omrknutí se zdál být ok,krom zadních lemů. Auto stálo však poslední dobu venku a to se značně podepsalo na stavu laku. Na různých místech jsou škrábance, které nebyli ošetřené a už začínají chytat lišku. Nejhorší záležitostí je že předchozí majitel auto opřel celým bokem o svodidla.
Interiér je původní světlý, tapeci bez děr na repro, dobové rádio Tesla.
Jsem čtvrtá majitelka a k autu byly všechny náležitosti-platný TP čssr, serviska (bohužel jen s první vyplněnou garančkou, pak už se asi dotyčnému nechtělo,o to je to mínus) s datem koupě atd.
No a z tohoto důvodu jsem oprášila tuto kartu a budeme teď vystupovat společně jako jeden team "Katka & Petislav" :)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Tak a teď něco o obou škodných:
Škoda RAPID 136 VLK
v.č. TMB136OOGK 5137723-1988
Motor 742.136
v.č.5926194/136 (proveden výmaz)
Barva hněď kamenná č.2315
expedice vozů AZNP Kvasiny 17.6.1988
způsob nabytí fakt.č.388828 Mototechna 7711 , ul. V.I.Lenina , 735 06 Karviná (1988)
www.skodaclub.wbs.cz/
Katčina 136 - komentáře:
-> Katka & Petislav: nádhera, líbí se mi vaše zapálení pro věc a nádherný auta
-> Katka & Petislav: krása..

Hlavně že zůstane dobová SPZ, to jsem moc ráda. Bude se parádně hodit do soupravy za 136ku.
I bez postavené předsíňky je to dost velké. Až jsem byla překvapená, co se v tak malém vozíku skrývá
.

Samozřejmostí je veškerá dobová dokumentace a spoustu nových ND, které snad nebudeme nikdy potřebovat
.

Tak jsme s s Péťou pořídili něco malého jako dobový doplněk do naší flotily. Je to stanový přívěs SKIF M1 made in SSSR.
-> Katka & Petislav: peknéé 

Tak jsme včera s O-K clubem podnikli výlet na veterány na Prašivé. Super akce a počasí, co víc si přát
.

-> TomSek: -> myschaak AZNP K.Hora: Děkuji, jsem ráda že se líbí

dobrá soukromá sbírka



žjova, překrásní rapidi ....
!!!



-> Katka & Petislav: do mého bylo domontované po roce, čili v 89
No a ještě k těm oknům. Na červené 130 mám zase origo od Thoraxu (s logem Škoda), ale to se montovalo jen do 9/87. Tento typ má ale neskutečně hrozný systém otvírání
. Ale na druhou stranu jsem ráda že okna jsou origo a sedí podle roku výroby jednotlivých aut. Mít tam nějaký novodobý bastl, tak by mě to moc netěšilo.

Já těmi zvířecími jmény začala a tak jsem v tom jenom pokračovala. Ta myš vzešla tak nějak sama
.
Jinak okno je od výroby. Je to originál Thorax s logem Škoda. Tento typ byl montován od 10/87.

Jinak okno je od výroby. Je to originál Thorax s logem Škoda. Tento typ byl montován od 10/87.
-> Katka & Petislav: koukám, pojmenování šedá myš je pro tuto barvu častý. Manželka mému taky tak říká
Střešní okno měl ten Váš z výroby nebo bylo namontovaný dodatečně?

Nádherný kousky,nezbývá než gratulovat k takové kolekci aut
