skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
19:47:12
17.05.2015
17.05.2015
Zeke-ten šestý
Tak příprava na Pohofest, snad to se svym tempem stihnu
22:22:07
07.05.2015
07.05.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Tuner#2: co jako zase?Pravda,neplatíš za mytí,ale vyrochání kanálů a možná zakolíkování sání....no nikdo dneska nedělá nic navíc,za co neni placenej.Mě by ta minuta žíly nevytrhla
21:59:35
06.05.2015
06.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vena136 - zrušená registrace 17.04.15 22:21:27: Veno, Veno...
-> Zeke-ten šestý 17.04.15 18:09:30: Co k tomu bude za vacku?
-> Zeke-ten šestý 17.04.15 18:09:30: Co k tomu bude za vacku?
22:25:24
17.04.2015
17.04.2015
Zeke-ten šestý
-> Vena136: tak tak
22:21:27
17.04.2015
17.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý: to byla nějaká "levná" úprava,že to sání neni ani umytý?
18:09:30
17.04.2015
17.04.2015
Zeke-ten šestý
Stávající fávo motor nás brzo opustí a je na čase si postavit něco jiného
Aneb návštěva Motor Excelu
Aneb návštěva Motor Excelu
13:22:34
16.12.2014
16.12.2014
dragon_cb_cz
-> David.: Jak říkám, kupoval jsem v nedávne době dva, jeden za 700 Kč včetně dvou fungl novejch elektronickejch reglerů (včetně krabiček), druhej za pětikilo.... oba dva 55A, fungl nové. Jeden aukro, druhej bazoš... tak mám asi větší štěstí než jsem si myslel
13:20:00
16.12.2014
16.12.2014
David.
-> dragon_cb_cz: za novou origo 55tku běžná cena
13:16:43
16.12.2014
16.12.2014
dragon_cb_cz
-> David.: Litr za altík? To už bych musel bejt fakt zoufalej...
16:48:00
14.12.2014
14.12.2014
Zeke-ten šestý
-> David.: Díky, jsem neměl vůbec odhad
Ale jelikož mě ten můj altík stál 0kč tak jsem spokojen
Ale jelikož mě ten můj altík stál 0kč tak jsem spokojen
09:18:04
09.12.2014
09.12.2014
David.
-> Zeke-ten šestý: běžná cena nového od někoho je tak 1000-1200,-
v prodejně stojí tak 2300,- až 2500,-
v prodejně stojí tak 2300,- až 2500,-
08:55:44
09.12.2014
09.12.2014
dragon_cb_cz
-> Zeke-ten šestý: V nedávnej době jsem kupoval dva, pokaždý cca za pětikilo.
08:40:18
09.12.2014
09.12.2014
Zeke-ten šestý
-> dragon_cb_cz: Za kolko je novej? Nemám přehled, mám jen nová části na altík, ale celej novej jsem na skladě neměl
23:53:21
08.12.2014
08.12.2014
dragon_cb_cz
-> Zeke-ten šestý: To se taky vyplatí shánět repas, když novej stojí prd?
12:44:44
07.12.2014
07.12.2014
Zeke-ten šestý
Repasovanej altík 55A. Aneb pomalá příprava na novej motor
22:13:25
02.12.2014
02.12.2014
Zeke-ten šestý
-> MOLSO: Příště, už sem neměl čas, a ted je v garáži krutá zima
14:12:17
30.11.2014
30.11.2014
MOLSO
-> Zeke-ten šestý: skusil si tam tu poloosu drazit ?