skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
19:24:16
07.11.2011
07.11.2011
havlik
-> Zeke-ten šestý: www.vwvortex.com/artman/.
../020_001.jpg
19:11:08
07.11.2011
07.11.2011
Zeke-ten šestý
-> Arnold: nene..... ale resim, uz je na case
19:09:41
07.11.2011
07.11.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: barvu uz mas vyresenou??
19:07:18
07.11.2011
07.11.2011
Zeke-ten šestý
-> Arnold: jojo, od kazdeho neco
19:04:57
07.11.2011
07.11.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: moc nekric a radsi udelej prekvapeni
19:02:34
07.11.2011
07.11.2011
Zeke-ten šestý
Ale kdyz tak koukam na tu zlutou kapotu..... to neni oskliva barva
21:49:45
04.11.2011
04.11.2011
Zeke-ten šestý
Hura, konecne mam dobrou predni kapotu
-> kachník: zitra ti tu kapotu nejak dovezu, predem zavolam :)
-> kachník: zitra ti tu kapotu nejak dovezu, predem zavolam :)
21:52:17
02.11.2011
02.11.2011
castrol
-> kachník: nz a dik za info
21:46:55
02.11.2011
02.11.2011
kachník
-> castrol: Díky jinak dřív se používala kyselina a muselo se to pečlivě očistit, ale pak to nehnilo. Teď už místo toho existujou právě tyhle pasty, kde není taková náročnost na přípravu pod cínování, musíš to mít jen hodně dobře očištěný
21:42:22
02.11.2011
02.11.2011
castrol
-> kachník: prave ze neviem preto ma to zaujima a pekne ides
21:39:30
02.11.2011
02.11.2011
castrol
-> Zeke-ten šestý: podla jej prace urcite ano
21:38:51
02.11.2011
02.11.2011
kachník
-> castrol: nebude :-D myslíš, že by se to jinak dělalo na veteránech a na drahejch autech, kdyby to mělo reznout Jinak já používám cínovací pastu, která po ohřátí vytvoří vrstvičku, na kterou se pak cín nanáší, samotnou kyselinu nepoužívám.
21:38:01
02.11.2011
02.11.2011
Zeke-ten šestý
-> castrol: diky, tak myslim ze Kachnik vi co dela :)
21:37:12
02.11.2011
02.11.2011
castrol
-> Zeke-ten šestý: niekde tu bola debata ze sa ta kyselina dostatocne neodstrani a potom to tam hrdzavie ale dufam ze uteba to bude cajk
21:31:45
02.11.2011
02.11.2011
Zeke-ten šestý
-> Arnold:
21:31:26
02.11.2011
02.11.2011
Zeke-ten šestý
-> castrol: tak na tom bude samozrejme lak zejo :D ne tak nebudou praskat ruzky a rezavet to nebude doufam
21:28:14
02.11.2011
02.11.2011
castrol
-> Zeke-ten šestý 02.11.11 21:25:44: a nebude to hrdzaviet ked je tam kyselina
21:25:16
02.11.2011
02.11.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: ty to budes mit v kupe driv nez ja ridicak