skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
19:38:09
29.10.2009
29.10.2009
Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: dej nový relé a termostat... neni nic snažšího
19:30:58
29.10.2009
29.10.2009
Zeke-ten šestý
Tak mi to nedobíjí nebo nevim, dál se mi to ani poradne nezahreje, asi se sekl termostat, ze skaly to hodim fakt už......aspon ze mam novy zadni bubny.....
16:20:55
12.10.2009
12.10.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o):
16:18:57
12.10.2009
12.10.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: už se dekuju
13:23:36
12.10.2009
12.10.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): jezis, tys tu fakt chybel :D
-> David29: ti dam schnilinda, Soptík šrotík?
-> David29: ti dam schnilinda, Soptík šrotík?
11:10:20
12.10.2009
12.10.2009
doly120
-> David29:
20:04:50
11.10.2009
11.10.2009
David29
Matylda schnilinda
14:11:47
11.10.2009
11.10.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: Řekli? Vás je tam víc?
-> Czkedar: Přesně tak Na spotřebáka je to dobré,a v garáži mít pěkně škodovku a jen leštit
-> TheronBB_130LR:
-> Czkedar: Přesně tak Na spotřebáka je to dobré,a v garáži mít pěkně škodovku a jen leštit
-> TheronBB_130LR:
11:51:07
11.10.2009
11.10.2009
TheronBB_130LR
zo skaly..:D:D:DD: moj nazor..)
09:56:04
11.10.2009
11.10.2009
Zeke-ten šestý
-> Czkedar: rekli sme jednoznacne NE! z facka sou dobry akorad motory, jinak bych to hazel ze skaly
09:00:02
11.10.2009
11.10.2009
Czkedar
-> Zeke-ten šestý: jo jak rika doly vyhod to cele a kup si treba.......facko
19:47:52
08.10.2009
08.10.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): tož to ridic si chtel povidat, prece tam nebudes sedet jako pecka
19:46:01
08.10.2009
08.10.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: Vyhod to celé,a kup jiné
Kdyby si nekecal do řidiče,tak se nic nestalo
Kdyby si nekecal do řidiče,tak se nic nestalo
19:44:39
08.10.2009
08.10.2009
Zeke-ten šestý
-> Zeke-ten šestý: kdybys nejel jako vepř, tak ti ta prdel neustřelí :D
19:39:52
08.10.2009
08.10.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): spojka si ted sedla se mi zda, uz to ani nechroupe kdyz radis zpatecku, ale ten spojkovej valecek stejne vymenim :D
19:38:49
08.10.2009
08.10.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: Já jel jak prase? No dovol Sem šetrně řadil,sám si to říkal,akorát,že někdy nešla spojka
19:37:15
08.10.2009
08.10.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): voe, sem se prekoukl, si jel jak prase a urcite vic ne 4500
19:35:49
08.10.2009
08.10.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: jen 4500
A přečti si co sem napsal ty baliku
A přečti si co sem napsal ty baliku
19:34:41
08.10.2009
08.10.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): ale radio hraje, tak si nestezuj altik, to se obcas stane a ze to nedrzi v otackach? to bych se hadal, sak to tocilo asi 6000
19:33:33
08.10.2009
08.10.2009
doly120
už se musím krotit,nebo mi propíchneš kola