skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
13:35:17
08.11.2009
08.11.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: nene,musíš posilovat
13:31:26
08.11.2009
08.11.2009
Zeke-ten šestý
obe auta? ses posral v kine ne? :D:D
13:20:23
08.11.2009
08.11.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: To by nešlo jo? Ok,přístí rok budem tlačit celou cestu,Matyldu i generála No ale já budu řídit,tak tlačíš ty
13:15:02
08.11.2009
08.11.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): jojo, to je taky mozne :D tak ty by ses porad jen vozil, to by neslo :D
13:14:05
08.11.2009
08.11.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: To bylo tím,že spolujezdec měl tolik síly,matylda to vycítila,tak si řekla,že chce aby tu sílu využil na něco užitečného Ale pak nechápu,proč sem tlačil i já
13:11:43
08.11.2009
08.11.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): tak ale je mi zahadou, ze kdyz vypadl kabel z altiku, ze se nerozsvitila kontrolka, ze to nedobiji....za behu motoru zejo
13:10:15
08.11.2009
08.11.2009
doly120
Jede hezky no,ale nedobíjí,muse se tlačit
21:29:36
07.11.2009
07.11.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: diky, doladit naky detaily a bude to jeste lepsi :)
16:49:31
07.11.2009
07.11.2009
David29
Jede hezky
11:21:56
07.11.2009
07.11.2009
Zeke-ten šestý
-> Petrson:
11:00:49
07.11.2009
07.11.2009
David29
-> Zeke-ten šestý: Pojd na ICQ
11:00:29
07.11.2009
07.11.2009
Zeke-ten šestý
-> Quest: myslíš číslo? tyjo to nevím, v TP je napsano cervena-zakladni jesi ti to pomuze
09:04:25
07.11.2009
07.11.2009
Quest
co je to přesně za barvu ta červená?
21:42:07
03.11.2009
03.11.2009
Petrson
-> Zeke-ten šestý: mno třeba já
21:36:28
03.11.2009
03.11.2009
Zeke-ten šestý
By me zajimalo, kolik lidi ma ten muj stroj v oblibenych
21:36:04
03.11.2009
03.11.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): nevis? :D no raci nic...
19:00:39
02.11.2009
02.11.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: Jaká mototechna?
20:33:32
29.10.2009
29.10.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: a první by tam byly Michelské pekárny co?
20:31:39
29.10.2009
29.10.2009
David29
-> Zeke-ten šestý: I kdyby, tak tam sou zloději, tam nechod
19:39:42
29.10.2009
29.10.2009
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: novy rele nemam, leda ze by se otevrela mototechna ve Strašnicích a termostat už mam