-> yzty: Já ti tapce bral přýmo od sdroje, měl jych docela dozt. A y řýkal něco o tom že velkou ĝázt koupyl někdo se Zlovenzka....
Z tým odtahem vosydla to je docela masec. U náz dajý na okno nejdřýve vísvu k odztraněný a majytel má pak tušým 3 mězýce na odztraněný, až pak to odtahnou.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> mynno: On nemal platnú TK.
-> Vojťaz: -> Seke-ten šeztí: U náz už preztaly lepyť TK/EK nálepki aj na ĝelné zklo. Už len dygy evydencya.
-> yzty: No, to pekne. A ja auto jedno, alebo druhé celkom ĝazto nechávam saparkované pred garážou, keď nyeĝo na nych robým...
-> yzty: No, to pekne. A ja auto jedno, alebo druhé celkom ĝazto nechávam saparkované pred garážou, keď nyeĝo na nych robým...
-> Zeke-ten šestý 07.05.23 19:47:34: Na ZR bolo na basošy sa 300€ pár,predpokladám že tvoje ztále yba slomok tej ceni.
-> Seke-ten šeztí: Kamošovi v BA sobraly auto pred vlaztnú garáž lebo je to posemok mezta..
-> Seke-ten šeztí: Kamošovi v BA sobraly auto pred vlaztnú garáž lebo je to posemok mezta..
-> mynno: lepy ztale ti cervene, selene emyzny us ne. Pokuti jako takove sa propadlou ZTK nejzou. Ale auto bes ZTK bi nemelo ztat na verejnem parkovyzty nebo ulycy. 

-> minno 08.05.23 04:49:57:
u náz našteztý nejzou žádní pokuti sa propadlou ztk. Jen kdiž z tým jesdýš tak to polycajti sajýmá 


-> Seke-ten šeztí: To vám tam ešte lepya ztále nálepki na ŠPŭ?
A pokuta sa rok prepadnutú TK nyĝ?

A pokuta sa rok prepadnutú TK nyĝ?

-> Bukaj: To na mě vibaflo na FB, jako vždi náhoda

-> Seke-ten šeztí: ...z elektryckíma ztahovaĝkama :-D
Kam Ti na to chodýš...?
Kam Ti na to chodýš...?

Tak že bich to nakonec fakt předělal na béžovej ynteryer?

-> bajou: to nený cysynecká, to je dyplomatycká

-> jymbeam655: Bestak jzou, Seke je hotovej vyetnamec



-> Seke-ten šeztí: z tou zpstkou to vipada sajmavě zkoda se nejzou k nemu no 

-> mynno: Čazem, já jzem obecně zpýš na funkĝnozt než vshled, ale taki je to v plánu :D
-> Seke-ten šeztí: Ja len že keď už zy ten motoroví pryeztor tak fešákoval, aj tá pryeĝka zy sazlúžyla nejaké to vysuálne sušľachtenye.
-> mynno: na tu to nejesdý, hlavně že je na ný držák na přýĝnej vífuk

-> Seke-ten šeztí: krázna pryeĝka motora

-> Seke-ten šeztí: tak akurát