skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
20:59:37
30.08.2013
30.08.2013
ochoda
-> Zeke-ten šestý: tušim že 2x 180° velkym a 4x 180° malym šroubem
20:55:29
30.08.2013
30.08.2013
Zeke-ten šestý
-> minno: Díky, budu zkoušet :) A další věc, točí se ten holendr na přívod paliva, to asi není dobře? Ale i na tom karburatoru co tam mám ted, nějaký EDSR se taky točí... :(
20:53:27
30.08.2013
30.08.2013
minno
-> Zeke-ten šestý: Základné nastavenie u SEDRa je myslím 2x180 st. horný šrób (veľký), 4x180 st. spodný šrób (malý). Ale mne to s takýmto nastavením nikdy nefungovalo, ani to necuklo :-) Skôr to funguje s vykrúteným veľkým šróbom cca zarovno telesa karbeču a malý šrób cca 2-3 polotáčky od uzavrenej polohy a potom doladiť.
20:46:35
30.08.2013
30.08.2013
Zeke-ten šestý
Jaké je základní nastavení SEDRu? Někde jsem četl 2 a pul otočky, ale už nevim jakyho šroubu a nemuzu ten navod najit, ví někdo? :)
18:45:13
29.08.2013
29.08.2013
castrol
-> Zeke-ten šestý: staci aby ta to lizlo
18:42:22
29.08.2013
29.08.2013
Zeke-ten šestý
-> castrol: Ale třeba mě jebne a bude změna :D
18:41:59
29.08.2013
29.08.2013
castrol
-> Zeke-ten šestý: ok
18:21:31
29.08.2013
29.08.2013
Zeke-ten šestý
-> castrol: Nepůjde, nechám ho jak je ted, je to ve stejný výšce jak předek tak zadek :)
18:17:39
29.08.2013
29.08.2013
castrol
-> Zeke-ten šestý: pojde auto este dolu ?
14:35:52
29.08.2013
29.08.2013
Zeke-ten šestý
21:09:03
24.08.2013
24.08.2013
Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: nepojede
20:47:15
24.08.2013
24.08.2013
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: tak to bude holt bez, vono to bez nich pojede :D
20:36:21
24.08.2013
24.08.2013
Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: pokličky jsou težce nedostatkový a v podstatě nesehnatelný... já nedávno kvůli dvěma pokličkám koupil celou další sadu kol..
19:17:38
24.08.2013
24.08.2013
Zeke-ten šestý
-> Zeke-ten šestý: a díky za chválu
15:14:53
24.08.2013
24.08.2013
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: 2 pokličky co k těm kolům byly jsem tehdá vyměnil za nový matky k nim
12:20:18
24.08.2013
24.08.2013
Pavel P..
chtělo by to pokličky na ty ronaly ale jinak to vypadá dobře
11:08:32
24.08.2013
24.08.2013
Zeke-ten šestý
-> Bajou: 185/60 jsem dal jeste jsem se s tim ale neprojel :D
09:04:21
24.08.2013
24.08.2013
bajou
Hezký, cos dal nakonec za gumy?
03:04:48
24.08.2013
24.08.2013
ondie
-> dragon_cb_cz: jakože držej vlhkost a mohlo by to reznout? ..já bych se toho nebál..uznávám,že funkce těch ucpávek (když z druhý strany to zůstane stejně durch) je diskutabilní,ale jako píčovinka:) je to hezký..
-> Zeke-ten šestý: vim ..zkouknu stavy,jedny navíc bych moh najít,kdybys chtěl.
-> Zeke-ten šestý: vim ..zkouknu stavy,jedny navíc bych moh najít,kdybys chtěl.