skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
19:55:31
29.05.2013
29.05.2013
havlik
-> Zeke-ten šestý: sem tedka koukal na fotky z želiva a řikal sme si že bys tam nechal na autě starý zašlý zadní světla picasaweb.google.com/1168
73898848969906718/Zeliv201
3?authkey=Gv...
15:42:23
29.05.2013
29.05.2013
Zeke-ten šestý
Kdybych náhodou chtěl dávat motor z fáčka, 781.136X musim k tomu mít i ten 880 rozdelovac?
21:15:54
26.05.2013
26.05.2013
Zeke-ten šestý
-> castrol: nééé, ale asi se rapid líbil :D
21:15:31
26.05.2013
26.05.2013
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: :D takže tam jezdíš taky?
20:54:20
26.05.2013
26.05.2013
oppik
-> Pavel P..: tam já taky jezdím
20:00:01
26.05.2013
26.05.2013
castrol
-> Zeke-ten šestý: protekcia
19:16:46
26.05.2013
26.05.2013
Pavel P..
nojo Roztoky... tam projde každej wreck
18:33:33
24.05.2013
24.05.2013
Zeke-ten šestý
Prošlo mi to STK :) a už mám první závadu, cestou z STK mi u pedálu vypadla struna plynu :D
16:57:36
23.05.2013
23.05.2013
Zeke-ten šestý
-> Nwkt: -> m8rinek: Díky, dotahnu to na těch 35Nm a popřípadě překontroluju po pár desítkách km
16:49:42
23.05.2013
23.05.2013
Nwkt
Dle katalogu nepatří skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/.../03_02.jpg
16:48:34
23.05.2013
23.05.2013
m8rinek
Jen dotánout na 35Nm. Nicméně jestli jsi je něčim matlal tak se vymáčkla barva a povolilo se to, takže to chce překontrolovat...
16:45:37
23.05.2013
23.05.2013
Zeke-ten šestý
-> m8rinek: Ano! povoleny vsechny na obou unasecich, no jak je toto možné... jinak nepatri pod ně pérovka nebo tak? já tam mam ty imbusy bez niceho
16:27:18
23.05.2013
23.05.2013
m8rinek
-> Zeke-ten šestý: Takže to byly ty imbusy?
16:25:23
23.05.2013
23.05.2013
Zeke-ten šestý
Dnešní projíždka po areálu garáží se seřízenejma ventilama a utaženejma poloosama, už se v tom dá i jezdit
22:00:27
20.05.2013
20.05.2013
Zeke-ten šestý
-> m8rinek: mam pripravenej bud prevodak PP80 nebo MD sprej nebo co ze to je jinak diky za radu :)
21:59:33
20.05.2013
20.05.2013
m8rinek
-> Zeke-ten šestý: Nech jim celym protýct nějakej olej...
21:56:45
20.05.2013
20.05.2013
Zeke-ten šestý
-> m8rinek: on novej asi nebyl.... ted mam koupenej novej jako novej, namazu ho zitra az ho tam budu cpát
21:52:58
20.05.2013
20.05.2013
m8rinek
-> Zeke-ten šestý: Ten novej? A namazals ho? :D