skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
20:50:23
20.01.2013
20.01.2013
Zeke-ten šestý
18:31:10
17.01.2013
17.01.2013
Zeke-ten šestý
-> minno:
22:28:47
16.01.2013
16.01.2013
minno
-> Zeke-ten šestý: namaž to celé vnútri, celú tú časť kde chodí ten piestik a aj celý ten piestik aj s gumičkou. A bude to chodiť výborne. A potom pri montáži ventilu daj medzi to kónusové tesnenie aj červený silikón a budeš s tým mať už nadosmrti pokoj :)
21:47:09
16.01.2013
16.01.2013
Zeke-ten šestý
-> minno: Namazat tedy to vnitrni tesneni a smontovat to, díky za radu :)
20:29:45
16.01.2013
16.01.2013
minno
-> Zeke-ten šestý: Namaž tukom Castrol LMX. Ak to nenamažeš, tak po chvíli s tým ventilom ani nehneš, tak zatuhne :)
20:27:40
16.01.2013
16.01.2013
Zeke-ten šestý
Poslední pokus, nový ventil, zitra tam dam nove tesneni a dam do auta, mám ho nějak něčím namazat nebo něco? :)
20:20:54
16.01.2013
16.01.2013
Zeke-ten šestý
Tak pomalu připravuju díly na přední nápravu, zítra pokračování ve skříni :)
20:43:17
15.01.2013
15.01.2013
castrol
-> Zeke-ten šestý 10.01.13 19:39:37: furt rozoberas a pojazdne to bude kedy
18:44:02
15.01.2013
15.01.2013
Zeke-ten šestý
-> doly120: Přední stejně jako zadní, takže komaxit, jojo :)
16:05:24
15.01.2013
15.01.2013
doly120
-> Zeke-ten šestý: budeš davat napravu do komaxitu nebo ne? Já nad tím ted laboruju,a nevím jesi to nedám do lakovny
19:39:37
10.01.2013
10.01.2013
Zeke-ten šestý
V neděli to zase rozeberu, aneb priprava na repas predni napravy, uvidime co s tím vyvedu
13:48:25
06.01.2013
06.01.2013
Zeke-ten šestý
hooovno, jeste jsem zapomnel na jednoho kuli kolum!
13:46:29
06.01.2013
06.01.2013
oppik
-> afro100: taky dobrej blázen
13:46:14
06.01.2013
06.01.2013
Zeke-ten šestý
-> afro100: uff, uklidnil jsi mě kolego
13:45:10
06.01.2013
06.01.2013
afro100
-> Zeke-ten šestý: naopak kolego, to je zcela normalne .. ja som kupoval druhu stovku len kvoli stresnym listam a stieracom
13:44:11
06.01.2013
06.01.2013
Zeke-ten šestý
Když nad tím tak přemýšlím..... mě těch rapidů už prošlo rukama :D Kupoval jsem prvniho bouranyho na nd, z toho je v mem rapidu motor a pruziny, dalsiho jsem kupoval kuli stropnici co mam v aute, dalsiho kuli tapecum a dalsiho kuli sedackam :D ne to neni normalni, ja to vim
19:07:04
05.01.2013
05.01.2013
Zeke-ten šestý
-> myschaak AZNP K.Hora: jelikož jsem to pěkne posral, tak jsem přišel o svoji napravu po GO (GO nebyla delana mnou) takze pojedu predni od zacatku, no co, alespon to bude vse podle me :) Díly na to už snad mám všechny, vyjedu letos, musím! :D
19:01:57
05.01.2013
05.01.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Zeke-ten šestý 05.01.13 17:35:04: takže letos ještě nevyjedeš???