skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
17:35:04
05.01.2013
05.01.2013
Zeke-ten šestý
-> oppik: komplet přední nápravu a pak už jen blbosti :)
17:35:02
05.01.2013
05.01.2013
minno
-> oppik: ešte tak na 2-3 roky
17:23:38
05.01.2013
05.01.2013
oppik
-> Zeke-ten šestý: to by mě zajímalo kolik toho ještě máš udělat :-)
17:20:48
05.01.2013
05.01.2013
Zeke-ten šestý
Jedna Lednová fotka..... dle teploty je ale spíše jaro
22:14:11
22.12.2012
22.12.2012
Zeke-ten šestý
Tak, jdu si sepsat plány na rok 2013, málo toho není, nastesti veci už mám, jen to udělat
23:11:32
20.12.2012
20.12.2012
Zeke-ten šestý
-> minno: ne.... jsem moc ochotnej a ted se mi to vymstilo, prodal jsem auto, ze ktereho jsem chtel redni napravu do rapida.....a kluk co to ode me koupil to jeste nema rozebrane a ja si nemuzu pro napravu prijet, uz se to nejakej patek tahne holt za blbost se platí :(
22:57:57
20.12.2012
20.12.2012
minno
-> Zeke-ten šestý: Auto už hotové? :)
22:40:35
19.12.2012
19.12.2012
Zeke-ten šestý
-> Komár 1981: ano, stydím se předem, je to vana motoru typové řady 781
22:39:44
19.12.2012
19.12.2012
Komár 1981
zeke, prosim te, co to tam mas za olejovou vanu?
22:01:07
14.12.2012
14.12.2012
Zeke-ten šestý
pohled pod sukni, nejak se vyvesila hadice podtlaku no :D
19:16:06
12.12.2012
12.12.2012
Robert 106
Takhle pracovat s plechem bych také rád uměl.
21:41:28
06.12.2012
06.12.2012
castrol
-> Zeke-ten šestý: uz by sa patrilo
21:37:19
06.12.2012
06.12.2012
Zeke-ten šestý
-> castrol: na jak dlouho :D ale tak buduse k tomu chovat hezky
21:30:03
06.12.2012
06.12.2012
castrol
-> Zeke-ten šestý: da sa povedat nove auto
21:28:54
06.12.2012
06.12.2012
Zeke-ten šestý
-> castrol: tak origo jsou dvere + zadni haubna, prevodovka a to je vše přátelé mensi veci neresim, treba kostra palubky a tak, ale jinak se davalo vse novy mno pokud to slo :)
20:50:00
06.12.2012
06.12.2012
castrol
-> Zeke-ten šestý: a co ostalo asi len kasna co
20:28:30
06.12.2012
06.12.2012
Zeke-ten šestý
-> castrol: diky, jak tak koukam na tu fotku, premejslim co zustalo puvodni a co ne vlastne, no pekny :D
20:25:41
06.12.2012
06.12.2012
castrol
-> Pavel P..: -> Zeke-ten šestý: pekna premena
20:20:20
06.12.2012
06.12.2012
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: sprostej :D
20:13:46
06.12.2012
06.12.2012
Arnold
-> Pavel P..: a ještě jednou fotil v létě a podruhé na podzim