skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
16:20:08
25.11.2012
25.11.2012
Radek Retro eLeSo
-> Zeke-ten šestý 25.11.12 16:17:52: koupíš nový těsnění a poprdeli
16:17:52
25.11.2012
25.11.2012
Zeke-ten šestý
snad to je videt, proc mi tekl kohout, ve sni by me nenapadlo ze ta gumicka bude skalpovaná
16:16:58
25.11.2012
25.11.2012
Zeke-ten šestý
-> minno: jak si to vyřešil se zacvakávačema? :)
No origo se mi nelíbí, je tam ten divnej přepínač, tohle se mi zdé lepší, je to z kombíkové feldy osvetleni kufru :)
No origo se mi nelíbí, je tam ten divnej přepínač, tohle se mi zdé lepší, je to z kombíkové feldy osvetleni kufru :)
14:18:48
25.11.2012
25.11.2012
minno
-> Zeke-ten šestý: ináč konečne normálne fotky :-) vyzerá to pekne. Čo si to dal za lampičku do stropu? Prečo nie origo?
14:17:03
25.11.2012
25.11.2012
minno
-> Zeke-ten šestý: zacvakávače na pásy drnčali občas aj mne, som to vyriešil razantne ich úpravou Tuším som kedysi dával aj fotku.
10:07:56
25.11.2012
25.11.2012
Zeke-ten šestý
-> Arnold: musím si privezt teprve napravu, jeste je nekde u Kladna :p
06:54:04
25.11.2012
25.11.2012
Arnold
Zeke-ten šestý 23.11.12 20:15:45 napsal:
→ Arnold: předek jeste neni hotov, ten dolu pujde, zadek je
finalni :ptak šup šup už se těším na finále
→ Arnold: předek jeste neni hotov, ten dolu pujde, zadek je
finalni :ptak šup šup už se těším na finále
06:53:44
25.11.2012
25.11.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý: zase nepreháňaj,fakt sa mi to páči
21:13:14
24.11.2012
24.11.2012
Zeke-ten šestý
-> Lubes: ale na Tebe nemám, ty to mas skvely :)
21:02:51
24.11.2012
24.11.2012
castrol
-> Zeke-ten šestý:
20:43:21
24.11.2012
24.11.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý: chlape máš to perfektné
11:22:35
24.11.2012
24.11.2012
Zeke-ten šestý
tak po testovaci jizde zjisteno ze ten kohout topeni ne jen kape, ale rovnou chcije, rezonuje klicka na stahovani okna na pravych dverich a taky rezonuje zacvakavac na pas, chce to radio at je od tech pazvuku klid :D
20:57:45
23.11.2012
23.11.2012
Zeke-ten šestý
-> castrol: ooo diky, vyridim to rapidu :D
20:51:05
23.11.2012
23.11.2012
castrol
-> Zeke-ten šestý: krasne to mas
20:33:47
23.11.2012
23.11.2012
Zeke-ten šestý
-> havlik: tak tak :)
20:31:37
23.11.2012
23.11.2012
havlik
-> Zeke-ten šestý: to jsou pera od sakyho oboji
20:29:33
23.11.2012
23.11.2012
Zeke-ten šestý
-> havlik: tak mozna casem :D ale mam vzadu ty pruziny z toho cernyho Ondisova rapida, na predek pujdou taky
20:27:13
23.11.2012
23.11.2012
havlik
-> Zeke-ten šestý: oboji pujde dolu:))
20:15:45
23.11.2012
23.11.2012
Zeke-ten šestý
-> Arnold: předek jeste neni hotov, ten dolu pujde, zadek je finalni :p
17:29:49
23.11.2012
23.11.2012
Arnold
-> Zeke-ten šestý: pěkný pane pěkný ale chtělo by to dolů