skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
11:44:12
05.10.2012
05.10.2012
FORM - zlomená ojnice
-> Zeke-ten šestý: Myslím, že bych nějaké nerezové páskové spony měl mít doma, tak se klidně stav.
16:36:50
04.10.2012
04.10.2012
Zeke-ten šestý
-> minno: požádám Tě o finanční podporu
16:29:04
04.10.2012
04.10.2012
minno
-> Zeke-ten šestý: a si stratený. čo budeš teraz robiť?
16:47:53
03.10.2012
03.10.2012
MATTESS
-> Bucin: zase tak velká obvodová rychlost tam není
16:45:00
03.10.2012
03.10.2012
Zeke-ten šestý
Dobrý, díky chlapi, tak to na to seru a menit to uz nebudu :D
16:13:49
03.10.2012
03.10.2012
castrol
-> tunerlada: tiez to mam tak na fele a no stres
16:05:04
03.10.2012
03.10.2012
waldo
Lubes 03.10.12 15:57:24 napsal:
→ tunerlada: ja to mám tak tiež,príde mi to omnoho
praktickejšie ja som použil tiež to isté a no problem...
→ tunerlada: ja to mám tak tiež,príde mi to omnoho
praktickejšie ja som použil tiež to isté a no problem...
15:57:24
03.10.2012
03.10.2012
Lubes - zrušená registrace
-> tunerlada: ja to mám tak tiež,príde mi to omnoho praktickejšie
15:46:27
03.10.2012
03.10.2012
tunerlada
vy stím naděláte.. tyhle spony se dávají celkem běžně když se mění manžety a problém stím nikdy nebyl, a kor když jsou daný protikusně aby se jakože zároveň vyvažovali tak není o čem řeč :)
15:34:10
03.10.2012
03.10.2012
Zeke-ten šestý
-> minno: no celkem 4 kousky :D
15:28:22
03.10.2012
03.10.2012
minno
-> Zeke-ten šestý: nemáš už tých poloosí repasnutých nejako veľa?
15:13:52
03.10.2012
03.10.2012
Pavel P..
-> Bucin: tak zrovna vibrací bych nijak zásadně nebál.... ta vazelína v kloubech taky neni rovnoměrně aby to bylo vyvážený...
15:10:08
03.10.2012
03.10.2012
Zeke-ten šestý
-> Bucin: určo bude, asi zkusím sehnat nejake "normalni" a kvalitni spony
15:06:07
03.10.2012
03.10.2012
Bucin
-> Zeke-ten šestý: tak pocitově asi nic ale co uložení a ložiska ? Nebude to mít vliv na vyžší opotřebení odpor vzduchu při rotaci atd... ???
15:01:39
03.10.2012
03.10.2012
Zeke-ten šestý
-> Bucin: taky mě to napadlo, ale na poloosach na autě už to tak někdo udělal předemnou a nic jsem nepocítil
14:57:59
03.10.2012
03.10.2012
Bucin
-> Pavel P.,Zeke-ten šestý: já se tam bojim dát i plastový stahovačky abych to nevyhodil z vyváženosti ale tohle? nevim bál bych se vybrací
14:56:33
03.10.2012
03.10.2012
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: u dvou tech co tam maji byt jsem utrhl "hlavu" kterou se to melo zaaretovat, asi nejaka čína :/