skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
14:55:03
03.10.2012
03.10.2012
Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: co ty šroubovací spony? to je hrůza
14:34:53
26.09.2012
26.09.2012
Zeke-ten šestý
-> Qwak: ja myslel ze jsi prave uz sel?! :D
21:43:52
25.09.2012
25.09.2012
Qwak
-> Zeke-ten šestý: no pěkně si dneska odjel .. si mě mohl hodit domů
21:24:15
25.09.2012
25.09.2012
Zeke-ten šestý
Zbyl mi z těch aut jen rapid, aneb nejsilnější přežije :D
19:28:46
25.09.2012
25.09.2012
Zeke-ten šestý
-> Karlos (WIO46): podle toho jsem vyndaval ježka z klece :)
19:22:57
25.09.2012
25.09.2012
Karlos (WIO46)
-> Zeke-ten šestý: Já si ale nepamatuju jak na to. Ale šlo mi to bez problémů podle majklova návodu tady na vuřtu.
19:22:10
25.09.2012
25.09.2012
Zeke-ten šestý
-> Karlos (WIO46): tripody jsem tam také nechal, jojo, delal jsem to jak si rikal a nejak ne a ne se to pustit
19:20:12
25.09.2012
25.09.2012
Karlos (WIO46)
-> Zeke-ten šestý: To jsi potřeboval svěrák na vybouchnutí hřídele? Normálně jsem držel hřídel v ruce a zklepával to kladívkem. Ty tripoidy jsem na hřídeli nechal. Neviděl jsem důvod je sundavat.
18:44:55
25.09.2012
25.09.2012
Zeke-ten šestý
-> minno: nějak mi chyběl svěrák abych vybouchnul hřídel, ale co, já už nemám kam spěchat
09:11:37
25.09.2012
25.09.2012
minno
-> Zeke-ten šestý: Ja mám jednu otázku. To robíš ešte stále tie jedny poloosy?
10:27:51
24.09.2012
24.09.2012
Karlos (WIO46)
-> Zeke-ten šestý: Výmluvy. Taky nemám svěrák a potřeboval jsem ho zatím jedinkrát. Tak jsem si zrepasoval brzdovej posilovaček u strejdy a hotovo.
09:00:59
24.09.2012
24.09.2012
Zeke-ten šestý
Vy jste na mě zlííííí :D
vono to je těžký, když nemám ani pořádnej svěrák no
vono to je těžký, když nemám ani pořádnej svěrák no
08:56:44
24.09.2012
24.09.2012
minno
-> myschaak AZNP K.Hora:
21:17:31
23.09.2012
23.09.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> johaning: má to jako pětiletku....neřekli mu že se nastolil kapitalismus
16:50:04
23.09.2012
23.09.2012
Zeke-ten šestý
-> johaning: :D nojo, me porad neco chybi, to je jak zatrest :D
16:37:54
23.09.2012
23.09.2012
johaning
-> Zeke-ten šestý: tvl tys to jeste neposkladal jo???pane boze