skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
20:16:06
20.07.2012
20.07.2012
Zeke-ten šestý
Problém, v garáži se nedá hnout, zítra generální úklid, bude hodně věcí k mání, těšte se
21:41:38
17.07.2012
17.07.2012
Zeke-ten šestý
-> Lubes: pracuju na tom :) je to pořad litat sem a tam :)
dnes jsem skladal interier a musel jsem ve finale na vrakáč, polovinu dílů jsem nekde promr*al a musel vzit jine z vrakace
dnes jsem skladal interier a musel jsem ve finale na vrakáč, polovinu dílů jsem nekde promr*al a musel vzit jine z vrakace
22:05:10
15.07.2012
15.07.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý: už aby bola hotová
20:35:32
08.07.2012
08.07.2012
Zeke-ten šestý
Foto když to ještě bylo auto, foceno v Kopřivnici, 350km od domova
18:24:40
23.06.2012
23.06.2012
Zeke-ten šestý
Dnes nandány nové zámky dveří, nové sametky, nová okna do dveří, promazány stahovačky, vycisteny dvere zevnitr a vysroubovan zalomeny sroub co drzi pricku motoru, zitra pokracovani
16:39:52
17.06.2012
17.06.2012
Zeke-ten šestý
nějaká drobotina, ale mám radost z te pruchodky a těch tesneni na trojuhelnicek do dveri :)
18:33:17
12.06.2012
12.06.2012
doly120
-> Kilián: pak postačí měřítko
20:13:40
11.06.2012
11.06.2012
Kilián
-> Zeke-ten šestý: ok zkusím to podle starých ale ono z nich už taky moc nezbylo
19:16:32
11.06.2012
11.06.2012
Zeke-ten šestý
-> Kilián: jak píšou kluci, já na to šablonu nemám
16:11:11
11.06.2012
11.06.2012
doly120
-> Kilián: šablonu si udělej podle starého
15:23:28
11.06.2012
11.06.2012
castrol
-> Kilián: treba poriadneho klampiara a ten to bude vediet spravit
14:24:19
11.06.2012
11.06.2012
Kilián
a nějaký výkres jak to udělat by jsi neměl nebo něco takového?nebo šablonu?
14:09:38
11.06.2012
11.06.2012
Zeke-ten šestý
ahoj, nedaji, to je vyrabeno rucne :)
13:32:36
11.06.2012
11.06.2012
Kilián
čus.prosimtě ty díly co máš na foto 27 a 28 k zadním nosníkům se dají ještě sehnat v krámu?
20:48:42
10.06.2012
10.06.2012
Zeke-ten šestý
-> doly120: dilema kua dilema