skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
20:21:33
18.03.2012
18.03.2012
Zeke-ten šestý
-> Kaprof: jak v čem
20:05:40
18.03.2012
18.03.2012
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: Ja myslel že bude originál :o)
19:06:12
18.03.2012
18.03.2012
Zeke-ten šestý
-> castrol:
17:39:14
18.03.2012
18.03.2012
castrol
-> Zeke-ten šestý: stropnica pekna
17:01:44
18.03.2012
18.03.2012
Zeke-ten šestý
-> MOLSO: jo malinko
17:01:03
18.03.2012
18.03.2012
Zeke-ten šestý
-> šrek: presne, jsou k tomu i přední tapce
16:59:12
18.03.2012
18.03.2012
MOLSO
Zeke-ten šestý 18.03.12 16:44:26 napsal:
vzadu už mám pasažéry jo ale su nejaki pritepleni
vzadu už mám pasažéry jo ale su nejaki pritepleni
16:51:02
18.03.2012
18.03.2012
šrek
Ta stropnice je z toho rapida, jak jsi měl?
16:45:31
18.03.2012
18.03.2012
Zeke-ten šestý
náprava nic moc, spíš nic než moc, na levé straně děravý doraz na rameni, víc jsem to zatim nezkoumal a ani nebudu, poletí to do šrotu
21:12:39
25.02.2012
25.02.2012
Zeke-ten šestý
-> Matthes, záškodník z TechWebu: dekuju :) :)
21:09:23
25.02.2012
25.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
Mas to pekny Toustiku.
16:48:27
25.02.2012
25.02.2012
Zeke-ten šestý
Tak motor máme venku, díky za pomoc Voplíkovi :) akorad nam pri vyndavani zustala mrkev v motoru
Pak jsem to trošku vevnitř vysál od toho nejvetsiho bordelu
Pak jsem to trošku vevnitř vysál od toho nejvetsiho bordelu
19:08:42
22.02.2012
22.02.2012
Zeke-ten šestý
rozebíráme, dnes byla chvilka tak palubka a topení venku, pokracovani o vikendu