-> Mantrabeach:
Myslím, že mě káráš neoprávněně. Napatlal jsem na to sice Tlumex, ale ten stříbnej Speciál. Je na tom v dostatečný vrstvě a přestože se na Plastizol dávat nedoporučuje, mě nepraská a drží úplně v pohodě. Navíc jej mám přetřený barvou karoserie. Až budu dělat renovaci, tak udělám základ, tlumex speciál a míchanej dvojsložkovej vrch. Nějaká ta pružná vrstva tam asi bejt musí. Jen váhám, co s nápravama. Jestli opět dvojsložkový mokrý barvy nebo komaxit. Do pozinku se mi jít nechce. Podotýkám, že nejde o auto na běžné ježdění.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> palinator: lidi proč vůbec patláte na ten origo plastizol ty sračky typu tlumex,gumoasfalt atd?mě osobně teda přijde lepší když je tam origo nástřik,vypadá to líp hlavně.a když je někde koroze tak bych to stříknul přelakovatelným body nebo něčím podobným a potom fouknul do barvy auta zpátky
-> Zeke-ten šestý:
Tak já mám aspoň štěstí, že jsem si ten Tlumex patlal já sám, přímo na origo plastizol. Nikdo před tím žádnou ochranu nedělal. Takže pokud jsem někde nějakou hnilobu přeplácal, vím, kde bude.
Tak já mám aspoň štěstí, že jsem si ten Tlumex patlal já sám, přímo na origo plastizol. Nikdo před tím žádnou ochranu nedělal. Takže pokud jsem někde nějakou hnilobu přeplácal, vím, kde bude.

-> palinator: Diky Ti :) Tesim se az budu mit auto doma, jinak k te zhnilosti, to se nedalo predvidat co bude skryvat tlumex



-> Zeke-ten šestý:
Jsem to tady nějak nesledoval, fandim ti kámo, i když se modlim za to, abych to já až tak schnilý neměl, což je pouze možná jen zbožné přání. Ať se daří, pracháči.
Jsem to tady nějak nesledoval, fandim ti kámo, i když se modlim za to, abych to já až tak schnilý neměl, což je pouze možná jen zbožné přání. Ať se daří, pracháči.

jedna archivní :D tady mi to jeste jezdilo a mel sem STK

-> Zeke-ten šestý: kdybys chtěl tak takovej mám novej

nalezen pohresovany 5ti polohovy mackaci cyklovac
tusim ze to je z Avie

-> Skofin136: jedna by byla, se střešním, neteče do něj, včetně stropnice
-> Skofin136: ahoj, neválí, tohle nejak neschovavam :D :)
→ Zeke-ten šestý čus neválí se ti tam někde nějaká střecha z rapida díky 

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: kapota je oproti strese jako nebe a dudy

-> Voplik: díky, z-> doly120: bejvá střecha a kapota, pak nejaký chujoviny, solidní kit car

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: pěkná práce,jen tak dál

-> Zeke-ten šestý: paráda.)
-> havlik: červená apollo
-> Zeke-ten šestý: a jaká bude barva?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: uf tak to nevbude mit nastesti hotove driv nez ja dostanu papiry





jak píše mistr Apple STS Chvojkovice-Brod


