skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
VeTeV 20.10.11 09:04:15 napsal:
→ Zeke-ten šestý: jen skoda, ze to nedelas sam, ma to
svoje kouzlo si to vyladit pekne po vecerech – tydle vzpominky a zazitky jsou
k nezaplaceni… to nasledne psokladani uz je o hovne
Dej pokoj Jirko.
Mantrabeach 20.10.11 19:47:17 napsal:
musím říct že je to fakt luxusní práce a neznám nikoho jinýho kdo to
takhle precizně opravuje.já bych na to neměl nervy pořád vyřezávat a
snažit se to dát zpět na místo.mě by z toho jeblo
Naprostý souhlas. Sice znám člověka, kdo takhle precizně pracuje na Fordech, ale ať už se mi to jen zdá nebo mám pravdu, tou ženskou rukou je to prostě o level výše.
→ Zeke-ten šestý: jen skoda, ze to nedelas sam, ma to
svoje kouzlo si to vyladit pekne po vecerech – tydle vzpominky a zazitky jsou
k nezaplaceni… to nasledne psokladani uz je o hovne
Dej pokoj Jirko.
Mantrabeach 20.10.11 19:47:17 napsal:
musím říct že je to fakt luxusní práce a neznám nikoho jinýho kdo to
takhle precizně opravuje.já bych na to neměl nervy pořád vyřezávat a
snažit se to dát zpět na místo.mě by z toho jeblo

Naprostý souhlas. Sice znám člověka, kdo takhle precizně pracuje na Fordech, ale ať už se mi to jen zdá nebo mám pravdu, tou ženskou rukou je to prostě o level výše.
musím říct že je to fakt luxusní práce a neznám nikoho jinýho kdo to takhle precizně opravuje.já bych na to neměl nervy pořád vyřezávat a snažit se to dát zpět na místo.mě by z toho jeblo

-> Zeke-ten šestý: jasně, natáhneš prodlužku a už to lítá :-)
-> VeTeV: a varit to budu pred panelakem

-> Zeke-ten šestý: to se dá naučit, CO stojí zlomek toho co dáš obvykle za vyvaření :-)
-> VeTeV: bohuzel nedela, varit neumím a nemám ani Cocko :(
vyváračka vyzerá perfektne
-> Zeke-ten šestý: jen skoda, ze to nedelas sam, ma to svoje kouzlo si to vyladit pekne po vecerech - tydle vzpominky a zazitky jsou k nezaplaceni... to nasledne psokladani uz je o hovne
-> havlik: pozdě
ne, tak kdybych nechtel tak bych se do takove opravy nepoustel

-> Zeke-ten šestý: ty kraso to bys mel levnejsi a lepsi sehnat nejakou libovou zachovalou kastli či celý auto
-> Mantrabeach: nic, jen že máš pravdu

-> Zeke-ten šestý: co jééé?

-> Mantrabeach: "Like"

-> kachník: luxusní práce,spousta chlapů by se mohla jít klouzat
Jinak padlu tu nazor, ze se nesleduje auto, ale prace kačky, až se to bude lakovat, bude se sledovat prace lakyrnika, až se bude delat repas naprav, bude se zase sledovat jen prace, takže auto vlastne nikdo nesleduje
kdo ví, třeba to tak je



