
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
20:53:59
06.10.2011
06.10.2011

kachník
-> havlik: to abych si dala majzla, když jsem pod takovym drobnohledem

20:49:20
06.10.2011
06.10.2011

Voplik
-> havlik: 

20:49:01
06.10.2011
06.10.2011

Zeke-ten šestý
-> havlik: ty háááájzle



20:47:36
06.10.2011
06.10.2011

havlik
-> Zeke-ten šestý: no já myslim ze tu uz to vsichni sledujou jen kvuli Kačky práci
schnilej kepl nikoho nezajíma:P

20:45:53
06.10.2011
06.10.2011

Zeke-ten šestý
ha, jubilejní 50tý člen si dal auto do oblíbených
vyhrává můj obdiv


20:41:52
06.10.2011
06.10.2011

Zeke-ten šestý
-> kachník 06.10.11 20:37:16:




20:37:48
06.10.2011
06.10.2011

Nwkt
-> kachník: 

20:37:16
06.10.2011
06.10.2011

kachník
-> Nwkt: ty rezavý díry si auto vyrobilo samo, ty zdravý díry já

20:37:12
06.10.2011
06.10.2011

havlik
-> Nwkt: vypada na hand made
20:35:26
06.10.2011
06.10.2011

Nwkt
-> Zeke-ten šestý 06.10.11 20:33:56: Takový díly se dají koupit, nebo si to vyrábí?
20:35:17
06.10.2011
06.10.2011

Zeke-ten šestý
jeste detail, ten puvodni byl fakt prisvitnej

20:33:56
06.10.2011
06.10.2011

Zeke-ten šestý
:)
20:33:39
06.10.2011
06.10.2011

Zeke-ten šestý
vetrani
20:33:19
06.10.2011
06.10.2011

Zeke-ten šestý
bebí
20:32:49
06.10.2011
06.10.2011

Zeke-ten šestý
.
19:44:41
06.10.2011
06.10.2011

Zeke-ten šestý
-> havlik: pres vyrezanej nosník se dalo koukat
lehce papírové

19:42:33
06.10.2011
06.10.2011

havlik
-> Zeke-ten šestý: copak copak?
19:26:05
06.10.2011
06.10.2011

Zeke-ten šestý
Pěkny, tak sem to videl naživo, vecer dam fotky
17:27:42
05.10.2011
05.10.2011

Zeke-ten šestý
tak leva strana je zhnila jako brambory

22:17:18
26.09.2011
26.09.2011

Zeke-ten šestý
Dnes jsem předal šéfový pozinkovaný přední blatníky, čelo a zachovalou kapotu