skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
21:37:15
19.08.2011
19.08.2011
Zeke-ten šestý
-> Arnold: podbehy, na to sem nejak zapomnel no
21:36:51
19.08.2011
19.08.2011
Zeke-ten šestý
-> Vojta P.: dekuju, ale ty bobky co tam nekdo nafrkal se budou predelavat :)
21:35:33
19.08.2011
19.08.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý: pěkný pane, koukám pod blatníkama dobrý
12:26:26
19.08.2011
19.08.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: jo to jsem videl jak mas napechovanyho formana
Edit:aspon jsi ho mohl umyt kdyz jde pod kudlu a vymyt poradne podbehy
Edit:aspon jsi ho mohl umyt kdyz jde pod kudlu a vymyt poradne podbehy
10:48:35
27.07.2011
27.07.2011
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..:
10:46:24
27.07.2011
27.07.2011
Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: feldu tam klidně hodim
10:46:03
27.07.2011
27.07.2011
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: a pojedes tam se svym autem taky? at mi tam neni smutno
10:44:14
27.07.2011
27.07.2011
Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: lis ti z toho taky vysochá úhlednou krychličku
10:42:36
27.07.2011
27.07.2011
Zeke-ten šestý
Tak jsme se byli podívat u kachníka a prej se z toho něco vysochá
16:53:34
25.07.2011
25.07.2011
doly120
-> Zeke-ten šestý:
16:52:44
25.07.2011
25.07.2011
Zeke-ten šestý
-> doly120: jojo, vim ze se ti to líbí :D
16:50:15
25.07.2011
25.07.2011
doly120
-> Zeke-ten šestý: Já bych to neřešil,třepe se to jak amerika voe
16:48:08
25.07.2011
25.07.2011
Zeke-ten šestý
-> doly120: diky za pochvalu, mozna kdyby tam byl treba 136 sedr tak to zase pojede jinak, ze to ten karb v tech vyssich otackach neuzivil...nevím jede dobre to je fakt :)
16:46:56
25.07.2011
25.07.2011
doly120
-> Zeke-ten šestý: Ale tak vždyt motor jel krásně i tehda,nebyl problém že yb to nešlo za plynem,spíš to zvyšovalo jen otáčky,ale už to nezrychlovalo :)
Každopadně je ten motor Dobrý...
Každopadně je ten motor Dobrý...
16:43:01
25.07.2011
25.07.2011
Zeke-ten šestý
-> doly120: ale to jsme jeli z doks na 120citkovym SEDRem :) ted tam je EDSR
16:41:39
25.07.2011
25.07.2011
doly120
-> havlik 25.07.11 15:48:05: nejede...
-> Zeke-ten šestý: tachometrovejch je max 160,nepamatuješ si jak sme jeli z doks? Pak to už jen řvalo,nic víc,tak sme to nehnali
-> Zeke-ten šestý: tachometrovejch je max 160,nepamatuješ si jak sme jeli z doks? Pak to už jen řvalo,nic víc,tak sme to nehnali
15:49:25
25.07.2011
25.07.2011
Zeke-ten šestý
-> havlik: tak GPS jsem nemel, po dalnici to jelo hezky, to je pravda :) ale proc to zbytecne hnat a tocit motor aby to jelo 180