skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
15:48:05
25.07.2011
25.07.2011
havlik
-> Zeke-ten šestý: tak to teda máš dělo to už jede určitě i 180 po dálnici
15:45:36
25.07.2011
25.07.2011
Zeke-ten šestý
-> havlik: cekal kdo tuten blabol napise, nene
a nemyslim si ze by s tim kamos jel schvalne pomaleji nez ja :D
a nemyslim si ze by s tim kamos jel schvalne pomaleji nez ja :D
15:45:07
25.07.2011
25.07.2011
havlik
-> Zeke-ten šestý: a on pak zařadil dvojku
15:41:08
25.07.2011
25.07.2011
Zeke-ten šestý
dneska na sprintu jsem dal Peugeota 605 SRi sic horko těžko ale byl jsem rychlejší :D
12:01:54
24.07.2011
24.07.2011
Zeke-ten šestý
-> Arnold: tal novej kabatek zaplacenej mám a vyvareni to se uvidí v pondělí :)
01:33:28
24.07.2011
24.07.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: a cena????
01:15:48
24.07.2011
24.07.2011
Zeke-ten šestý
-> Arnold: no nejdviv pojede ke karosářce na okouknuti, podiva se co se vse bude + - delat, pak odstrojeni, vyvářka, a potom lak a skladani (je to velmi zjednodusene napsano )
01:11:46
24.07.2011
24.07.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: ne???? tak rekni co se bude dit
01:06:27
24.07.2011
24.07.2011
Zeke-ten šestý
-> Arnold: haha to ani omylem :p
01:04:13
24.07.2011
24.07.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: takze flexa a smer kovosrot??
01:01:06
24.07.2011
24.07.2011
Zeke-ten šestý
-> Arnold: dopadne, autí mám ode dneška doma, tak se konecne zacne neco dít, to jeste uvidite veci
22:33:46
10.07.2011
10.07.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: no to jsem zvedavy jak to dopadne
22:30:17
10.07.2011
10.07.2011
Zeke-ten šestý
-> Arnold: puvodni zamer nevysel, takze jde k jednomu mistnimu clenovi na vyvareni a pote k druhemu mistnimu clenovi na lak :)
22:28:54
10.07.2011
10.07.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: das ho do srotu?? (joke ) ¨takze renovace jo
22:26:34
10.07.2011
10.07.2011
Zeke-ten šestý
-> Arnold: ano, jedna z mala veci
22:26:16
10.07.2011
10.07.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: roztoci se flexa a rezny kotouc??
22:24:25
10.07.2011
10.07.2011
Zeke-ten šestý
23.7. si jedu pro auto, pote se KONECNE zacne neco dít!!
21:30:32
03.06.2011
03.06.2011
rapydak
neni to spatni ale ja se do toho pustil vic vsak mrkni mam tady kartu. rapydi forever