skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
12:06:14
19.06.2010
19.06.2010
Zeke-ten šestý
-> Kaprof: sak jo, nemuzes schovavat kazdou picovinu pak by tam nebylo k hnutí (nevím teda jesi ted je :D )
11:57:13
19.06.2010
19.06.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: Já uiž musel celej špejchar a půda to je radost ale aspon neco vyhazim co už se neužije..
11:55:36
19.06.2010
19.06.2010
Zeke-ten šestý
-> Kaprof: tak to hodne zdaru, ja uklid skladu prozatim vzdal.....
11:55:16
19.06.2010
19.06.2010
Petrson
-> Zeke-ten šestý: Taky nedělám,venku je ošklivé počasí :(
11:54:00
19.06.2010
19.06.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: Klid..Já na svejch taky ted nedělám jen dělam generální uklid skladu a vraků:-))
11:50:55
19.06.2010
19.06.2010
Zeke-ten šestý
koukam ze vsichni makaj na aute a tady se deje uplny hovno
20:45:10
15.06.2010
15.06.2010
Tomaso435
-> Zeke-ten šestý: já ho na zimu za dva vezmu ;) dvšě zimy by to vodjezdit mohlo a dál je to ve hvězdách :-D
23:20:42
13.06.2010
13.06.2010
Kaprof-Pisařík
-> VeTeV:
23:19:36
13.06.2010
13.06.2010
VeTeV
-> Zeke-ten šestý: jak prekvapive
23:17:29
13.06.2010
13.06.2010
1560 - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý:
Ku... Jsem na tebe zapomněl.
Ku... Jsem na tebe zapomněl.
22:12:45
12.06.2010
12.06.2010
Zeke-ten šestý
-> Tomaso435: nene, nikdo to nechce
21:43:14
11.06.2010
11.06.2010
Tomaso435
-> Zeke-ten šestý: připraven k prodeji ?
22:09:54
10.06.2010
10.06.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120: za rohem mam taky vrakac, aspon by nebyly problemy s doklady
21:56:17
10.06.2010
10.06.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: rozdíl je mít 115 a 230 A pak je rozdíl,mít autogen
21:54:35
10.06.2010
10.06.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120: flexu mam taky, neboj
21:42:15
10.06.2010
10.06.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: Na moravu
Mám dost kotouču do flexy
Mám dost kotouču do flexy
21:34:38
10.06.2010
10.06.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120: vim, ale to ted stejne neresim, protoze jesi nedam ted ve skole par zaverecnejch pisemek, tak asi propadnu a to by slo rapo stejne pryc at se mi to libi nebo ne...
21:23:38
10.06.2010
10.06.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: To je rozdíl
21:13:40
10.06.2010
10.06.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120: nejdal Doksy