-> Nwkt: Už ji měl i na doksech
A on na Rapida už sere Jde na renovaci příští měsíc
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
21:25:42
23.06.2010
23.06.2010
doly120
21:24:35
23.06.2010
23.06.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: Generál nejde vidět moc Ale jako jediný by si to zasloužil Ujel jednu cestu přes 400km
21:24:22
23.06.2010
23.06.2010
krtik
-> Zeke-ten šestý: jen výlet do přírody? nebo i přesun aut?
21:23:52
23.06.2010
23.06.2010
Zeke-ten šestý
-> Nwkt: bez kridla, jinou nemam
21:23:09
23.06.2010
23.06.2010
Nwkt
-> Zeke-ten šestý 23.06.10 21:10:09: Co to je za tuzingovou kapotu?
21:21:58
23.06.2010
23.06.2010
doly120
-> Voplik: -> Zeke-ten šestý: To by chtělo ještě foto s mým autem
21:16:32
23.06.2010
23.06.2010
Zeke-ten šestý
-> Voplik: vubec
21:14:48
23.06.2010
23.06.2010
Voplik
-> Zeke-ten šestý: ja nesmrdel
09:14:16
22.06.2010
22.06.2010
tunerlada
-> Kaprof: dobrý je za 3
11:07:41
21.06.2010
21.06.2010
Kaprof-Pisařík
-> doly120: Pražské "dobrý" beru s velkou rezervou
10:20:08
21.06.2010
21.06.2010
doly120
-> Kaprof: Byla
-> Zeke-ten šestý: Morava už chystá flexu
-> Zeke-ten šestý: Morava už chystá flexu
23:00:38
20.06.2010
20.06.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: to byla žluta 120ka taky
22:57:18
20.06.2010
20.06.2010
Zeke-ten šestý
-> Kaprof: ale houbeles, tyhle jsou OK :)
20:59:19
20.06.2010
20.06.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: spíš dle toho kterej vyteče dřív
20:02:43
20.06.2010
20.06.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: není