-> Zeke-ten šestý: Nj,u traktora musí být pětka...
Taky si to mohl tlačit do toho kopce ty,a já řídit
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
19:21:02
08.10.2009
08.10.2009
doly120
19:17:39
08.10.2009
08.10.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): tyvoe, pry unavil tlacenim...hlavne ze ses me ptal, jakou rychlost tam mas mi zarazenou kldyz se to auto roztlacuje, pry 5tku
19:16:45
08.10.2009
08.10.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: A už to svádí na krytku konektoru to bylo rukama Ještě že byla ta zastávka taková dlouhá,ale ten kopec byl hnusný,sem se unavil tím tlačením
19:14:00
08.10.2009
08.10.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): jak volal, takova prdel tam bych nekoho stopnul jesi me roztlaci....ale tak ono je to dementne udelane, do toho altiku de dat jen ten kablik s tim konektorem, ale ta plastova krytka co je na tom konektoru uz se do toho otvoru na altiku nevejde....
19:11:19
08.10.2009
08.10.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: Sem tušil že to svedeš na kablík By mě zajímalo,komu bys volal ten by měl hroznou radost
19:10:08
08.10.2009
08.10.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): huš, to vypad jeden kablik no.....
19:08:48
08.10.2009
08.10.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: jj,spolehlivé auto,neřiká ti něco cesta z doks? třeba že sme museli talčit?
21:42:51
27.09.2009
27.09.2009
Zeke-ten šestý
-> bagocina: Diky :) bez odrenin ale flekatej, v budoucnu bude novy lak :) asi zustanu u cervene
21:39:07
27.09.2009
27.09.2009
bagocina
Pekné autíčko... Ten lak sa mi páči, že je bez odrenín.
20:01:34
30.08.2009
30.08.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: Stane se...
19:14:22
30.08.2009
30.08.2009
Zeke-ten šestý
-> doly120-ten třetí:o): co prodavali ten ladak, uplne typicky vidalci
16:54:03
30.08.2009
30.08.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: Jakých vidláků?
21:40:07
27.08.2009
27.08.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: nechci vedět
21:39:29
27.08.2009
27.08.2009
David29
-> Zeke-ten šestý: Bůh ví, co by s nim dělali
21:38:06
27.08.2009
27.08.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: no co, kdyby sme tam nezajeli, tak ten vyfuk jeste lezi u tech vidláků
21:34:35
27.08.2009
27.08.2009
David29
-> Zeke-ten šestý:
13:57:34
25.08.2009
25.08.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> David29: tak skončím v řece pod mostkem