
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> Zeke-ten šestý: jo jak rika doly vyhod to cele a kup si treba.......facko

-> doly120-ten třetí:o): tož to ridic si chtel povidat, prece tam nebudes sedet jako pecka
-> Zeke-ten šestý: Vyhod to celé,a kup jiné
Kdyby si nekecal do řidiče,tak se nic nestalo


Kdyby si nekecal do řidiče,tak se nic nestalo

-> Zeke-ten šestý: kdybys nejel jako vepř, tak ti ta prdel neustřelí :D
-> doly120-ten třetí:o): spojka si ted sedla se mi zda, uz to ani nechroupe kdyz radis zpatecku, ale ten spojkovej valecek stejne vymenim :D
-> Zeke-ten šestý: Já jel jak prase? No dovol
Sem šetrně řadil,sám si to říkal,akorát,že někdy nešla spojka


-> doly120-ten třetí:o): voe, sem se prekoukl, si jel jak prase
a urcite vic ne 4500


-> Zeke-ten šestý: jen 4500
A přečti si co sem napsal
ty baliku


A přečti si co sem napsal





-> doly120-ten třetí:o): ale radio hraje, tak si nestezuj
altik, to se obcas stane a ze to nedrzi v otackach? to bych se hadal, sak to tocilo asi 6000


už se musím krotit,nebo mi propíchneš kola

-> Zeke-ten šestý: No když vypustím radio a elektroinstalaci,a že to nedrží v zátačkách
tak je to spolehlivý auto





-> doly120-ten třetí:o): ale jinak to spolehlivy auto je, a opovaz se rict ze ne



-> Zeke-ten šestý: obojí
ale nehet už je novej




-> doly120-ten třetí:o): Jo, jeste ze mam autolekarnu v pohode :D co si vlastne s tim mel? strzenej nehet nebo jen naky podrapany?
-> Zeke-ten šestý: Jn,aspon se projeli
Příští rok jesi pojedu tak to bude o něčem jiném,bo budu svým auti,a budu vědět co kde mám,a nesmím zapomenou si vzít náplast




-> doly120-ten třetí:o): a on to kablik
ale rizky sis odvezl zpatky domu
takovy putovni rizky, to jen tak nekdo nema rizky co najely tolik kilometru :D



-> Zeke-ten šestý: ty si je jed celou cestu,ses loudal
Já myslel že je kaput baterka

Já myslel že je kaput baterka

-> doly120-ten třetí:o):
ale kolacky byly dobry no :) sem myslel ze se neco spalilo v elektrice kdyz sme dojizdeli na tu zastavku a neblikaly uz ani vejstrazky


-> Zeke-ten šestý: Jo,ale já myslím jak se to tlačilo nahoru,ne dolů
Než tys to opravil,já sem stihnul posnídat

Než tys to opravil,já sem stihnul posnídat

-> doly120-ten třetí:o): voe
a kdo asi sedel za volantem? ja to nebyl, ja sem byl u zadniho cela a hadej co sem tam asi delal



