skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-MOTOR
Fabia 1.4 naj.5000km
vačka-278/270 přijde 300
hlava z felicie mpi-zvětšený kanály
karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40
sací potrubí vlastní výroba
elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita
palec rozdělovače felicia
rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno
startér felicia
alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty
svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu
termopáska na svodech
výfuk-nerezová trubka .-)
chladič oleje
palivo:carrera 100
tvrdý silentbloky motoru
-PODVOZEK
plynové tlumiče KYB
vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm
uřízlý dorazy vo 2,5cm
předělaný misky dorazů
vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena
vzpěra mezi tlumičema
zadní pružiny kyvka,domky vlečka
vše v barvách-alkyton
stabilizátor 21mm www.speedpro.cz
kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp 2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu
vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D
-EXTERIÉR-KAROSERIE
zamračená kapota
barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)
(pisu to sem abych to nezapomel:-)
maska vlastní výroby s tahokovem
bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla
zrcátka beskydsport
průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem
stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)
podběhy lakovaný do černobílý šachovnice
ve dveřích trojuhelníčky z plastu
zadní boční vokna plast
baterka v kufru-exide excell 55A
-INTERIÉR
červená hlavice řadící páky
sportovní volant 32cm
tuning type-R šlapky
čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce
interspar tuning koberečky :-D
Lamino skořepinové sedačky JOM
4bodové pásy JOM
zadní sedačky fuč
nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč
ochranej polorám vlastní výroby
budík teploty oleje
-VPLÁNU:
doladit pár věcí na podvozku
celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme
přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D
-POSTUP PRACÍ
2.8.-9.8.2008 broušení plniče
3.8.-5.8.2008 vyvaření
4.8.2008 zamračení kapoty
11.8.2008 odvezení auta do lakovny
12.8.2008 vyrobení masky
13.8.2008 přivezení z lakovny
15.8.2008 nasazení chladiče
16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D
17.8.2008 zasklení
18.8.2008 nandání motoru a nárazníků
19.8.2008 poskládání interiéru
20.8.2008 natření kufru
21.8.2008 zapojení světel
23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky
25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru
26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk
28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků
19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu
21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy
25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě
28.11.2008 nandal sem startér z felicie
15.12.2008 schoval sem rápo do garáže
25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm
20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat
21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy
22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu
23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(
24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola
25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče
26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat
27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody
28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny
29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)
30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky
2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)
19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo
20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák
20.3.2009 nandání motoru z fábky
20-28.3.2009 elektrika MPI
29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt
31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(
1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy
20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky
21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)
28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)
22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145
20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk
4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol
17.8.2009 vyrobení podložek
18.8.2009 nasazený nový kola
19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli
20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)
23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra
24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru
31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D
19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový
20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru
3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy
4.11.2009 koupeny trubky na rám
5.-29.11.2009 výroba rámu
30.11.2009 nasazení sedaček a pásů
1.12.2009 nasazenej chladič voleje
9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru
20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu
28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)
10.3.2010 pošteloval sem motor
28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla
29.3.2010 udělal sem nový dorazy
1.4.2010 nalepili sme tabulky
6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky
1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava
1.6.2010 budík teploty oleje
celej červen vyvařování a broušení plastizolu
3.7.2010 zkulturnění kufru
-VIDEA
kdysi dávno
-ALBUM NA RAJČETI
zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek
Fabia 1.4 naj.5000km
vačka-278/270 přijde 300
hlava z felicie mpi-zvětšený kanály
karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40
sací potrubí vlastní výroba
elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita
palec rozdělovače felicia
rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno
startér felicia
alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty
svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu
termopáska na svodech
výfuk-nerezová trubka .-)
chladič oleje
palivo:carrera 100
tvrdý silentbloky motoru
-PODVOZEK
plynové tlumiče KYB
vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm
uřízlý dorazy vo 2,5cm
předělaný misky dorazů
vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena
vzpěra mezi tlumičema
zadní pružiny kyvka,domky vlečka
vše v barvách-alkyton
stabilizátor 21mm www.speedpro.cz
kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp 2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu
vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D
-EXTERIÉR-KAROSERIE
zamračená kapota
barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)
(pisu to sem abych to nezapomel:-)
maska vlastní výroby s tahokovem
bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla
zrcátka beskydsport
průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem
stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)
podběhy lakovaný do černobílý šachovnice
ve dveřích trojuhelníčky z plastu
zadní boční vokna plast
baterka v kufru-exide excell 55A
-INTERIÉR
červená hlavice řadící páky
sportovní volant 32cm
tuning type-R šlapky
čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce
interspar tuning koberečky :-D
Lamino skořepinové sedačky JOM
4bodové pásy JOM
zadní sedačky fuč
nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč
ochranej polorám vlastní výroby
budík teploty oleje
-VPLÁNU:
doladit pár věcí na podvozku
celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme
přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D
-POSTUP PRACÍ
2.8.-9.8.2008 broušení plniče
3.8.-5.8.2008 vyvaření
4.8.2008 zamračení kapoty
11.8.2008 odvezení auta do lakovny
12.8.2008 vyrobení masky
13.8.2008 přivezení z lakovny
15.8.2008 nasazení chladiče
16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D
17.8.2008 zasklení
18.8.2008 nandání motoru a nárazníků
19.8.2008 poskládání interiéru
20.8.2008 natření kufru
21.8.2008 zapojení světel
23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky
25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru
26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk
28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků
19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu
21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy
25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě
28.11.2008 nandal sem startér z felicie
15.12.2008 schoval sem rápo do garáže
25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm
20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat
21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy
22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu
23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(
24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola
25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče
26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat
27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody
28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny
29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)
30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky
2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)
19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo
20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák
20.3.2009 nandání motoru z fábky
20-28.3.2009 elektrika MPI
29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt
31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(
1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy
20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky
21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)
28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)
22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145
20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk
4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol
17.8.2009 vyrobení podložek
18.8.2009 nasazený nový kola
19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli
20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)
23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra
24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru
31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D
19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový
20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru
3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy
4.11.2009 koupeny trubky na rám
5.-29.11.2009 výroba rámu
30.11.2009 nasazení sedaček a pásů
1.12.2009 nasazenej chladič voleje
9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru
20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu
28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)
10.3.2010 pošteloval sem motor
28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla
29.3.2010 udělal sem nový dorazy
1.4.2010 nalepili sme tabulky
6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky
1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava
1.6.2010 budík teploty oleje
celej červen vyvařování a broušení plastizolu
3.7.2010 zkulturnění kufru
-VIDEA
kdysi dávno
-ALBUM NA RAJČETI
zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek
zidlik rapid - komentáře:
20:58:34
22.02.2015
22.02.2015
zidlik
-> krtik: jojo ten uz je davno pryc...120 pak zalozim treba kartu az se ktomu dostanu
12:29:57
21.02.2015
21.02.2015
krtik
-> zidlik: Rapid je fakt prodaný? A co ta 120 co máš do ní ten bzučák, dáš nějaké informace?
23:04:48
03.02.2014
03.02.2014
zidlik
čus kluci...žiju
18:30:04
02.02.2014
02.02.2014
havlik
-> afro100: ale auto prodal snad už 2012
18:23:16
02.02.2014
02.02.2014
afro100
-> bigfavo: Naposled spatřen: 29.01.2014 11:40:23 tak asi zije
21:15:11
27.01.2014
27.01.2014
bigfavo
-> zidlik: 2 roky tu nikto nic nenapisal,,,,zijes ? auto funguje ?
16:09:09
19.11.2011
19.11.2011
zidlik
-> tunerlada: no moc nežiju stojí to zahovno...díru v kapotě už mám tak pul roku...ted sem stim spíš jezdil než na tom něco dělal..nejsou prachy...bude se dál vodlehčovat a ladit motor
15:58:24
19.11.2011
19.11.2011
tunerlada
-> zidlik: tý jo sem si řikal jestli žiješ ještě , náporové chlazení si dělal ?
15:31:03
18.09.2011
18.09.2011
Lukaš12345
-> zidlik: Už se nemusíš obtěžovat s posíláním sehnal sem si jinou flašku..
16:48:49
16.09.2011
16.09.2011
Lukaš12345
-> zidlik: Mám ještě čekat na tu flašku nebo si mam radši sehnat jinou ? Už je to týden a žádná nepřišla takže asi si nic neposlal.. A nejsi schopný mi přečíst soukromou zprávu přitom na virtu si tu skoro každej den
23:17:41
10.09.2011
10.09.2011
zidlik
-> castrol: no myslim si že docela dobře...uvidíme až přídou trumpetky..neočekávám moc velkej rozdíl ale aspon to bude hezký
19:31:36
10.09.2011
10.09.2011
castrol
-> zidlik: pekny motorcek a ako ide ?
18:17:17
10.09.2011
10.09.2011
Sp4rc0
Pěkný..na předposlední fotce vypadá jako nejakej MuscleCar..
17:00:50
28.08.2011
28.08.2011
Jindas
Mám pak pro tebe jednu akční fotku z mejta,jestli jí budeš chtít
13:39:14
25.08.2011
25.08.2011
zidlik
tak přišla mě tryska ale je malinko jiná než ty ostatní..skusil sem jí tam dát a jede to takže na to seru
22:01:54
23.08.2011
23.08.2011
zidlik
-> havlik: no mě to taky dělalo dobu bordel ale ted už to je skoro dobrý, akorát se mě to furt blbě sbírá v nízkejch otáčkách
21:59:21
23.08.2011
23.08.2011
havlik
-> zidlik: zatim žádný:D mam velmi podobny osazeni dellort ale nejak to s tim nechce fungovat poradne
21:58:10
23.08.2011
23.08.2011
zidlik
-> havlik: ty jezdíš jaký?
21:56:13
23.08.2011
23.08.2011
zidlik
-> havlik: ale sám už nevim jestli se něco neměnilo
21:55:51
23.08.2011
23.08.2011
zidlik
podle popisu kterej sem dělal někdy vzimě tak takovýhle- karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40